Gå til innhold

Noen med gode tips til fine gaver til foreldre som har alt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så vanskelig å finne gaver til voksne. Folk har virkelig alt de trenger og litt til.

Jeg har veldig hjelpsomme, sjenerøse og snille foreldre og i år vil mine søsken og jeg finne noen ordentlig fine gaver til dem. Vi aner ikke hva vi skal finne på.

De har ingen interesser/hobbyer som vi kan bidra med gave til og er ikke noe særlig utendørs.

Noen tips? Hva ville du satt pris på?

Anonymous poster hash: ea89e...ba3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reise, tur til en større by inkludert billetter til noe de liker?

Anonymous poster hash: bced1...761

Skrevet

Hvilken pris?

Restaurantbesøk

Hotellovernatting i Norge

Storbyferie

Kunst/designmøbel

Alt dette var jo ganske dyrt da...

Anonymous poster hash: c1d15...766

Skrevet

Vin!

Gaver til folk som har alt bør kunne spises eller drikkes.

Anonymous poster hash: bd959...22d

Skrevet

Vi har landa på "gavekort" fra røde kors på mat til syriske barn pluss en hekla gave som jeg lager.

Anonymous poster hash: b4568...6e7

Skrevet

Klær? Eller kjøkkenutstyr?

Min mor koster aldri på seg noen fine klør så det er ofte kjærkomment for henne å få noe litt finere. Min far er vanskelig. Ønsker seg ingenting.. Tror det blir værstasjon i år.

Anonymous poster hash: 8c659...ab6

Skrevet

Klær? Eller kjøkkenutstyr?

Min mor koster aldri på seg noen fine klør så det er ofte kjærkomment for henne å få noe litt finere. Min far er vanskelig. Ønsker seg ingenting.. Tror det blir værstasjon i år.

Fint klær...

Skrevet

Mine foreldre ble superglad for ullfleecejakken fra Nøstebarn. Den er supergod og varm! De har også mye annet fint for voksne ;-)

Skrevet

Vi gir vin og blomster til svigerforeldrene mine. De har god økonomi og kjøper seg alt de trenger og reiser hvor de vil. De blir veldig glade for gavene, her er det tanken og ikke prisen som teller.

Skrevet

Vi skal gi opplevelser til jul til bestefedrene i år. Bestemødrene får brukskunst.

Anonymous poster hash: 549ec...505
Skrevet

Billetter til et show...tenker at når de har alt så er det greit å gi opplevelser og forbruksvarer. 😊

Anonymous poster hash: 946bd...ba6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...