Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Det er så vanskelig å finne gaver til voksne. Folk har virkelig alt de trenger og litt til. Jeg har veldig hjelpsomme, sjenerøse og snille foreldre og i år vil mine søsken og jeg finne noen ordentlig fine gaver til dem. Vi aner ikke hva vi skal finne på. De har ingen interesser/hobbyer som vi kan bidra med gave til og er ikke noe særlig utendørs. Noen tips? Hva ville du satt pris på? Anonymous poster hash: ea89e...ba3
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Reise, tur til en større by inkludert billetter til noe de liker? Anonymous poster hash: bced1...761
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Hvilken pris? Restaurantbesøk Hotellovernatting i Norge Storbyferie Kunst/designmøbel Alt dette var jo ganske dyrt da... Anonymous poster hash: c1d15...766
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #5 Skrevet 4. desember 2015 Vin! Gaver til folk som har alt bør kunne spises eller drikkes. Anonymous poster hash: bd959...22d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #6 Skrevet 4. desember 2015 Vi har landa på "gavekort" fra røde kors på mat til syriske barn pluss en hekla gave som jeg lager. Anonymous poster hash: b4568...6e7
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #7 Skrevet 5. desember 2015 Klær? Eller kjøkkenutstyr? Min mor koster aldri på seg noen fine klør så det er ofte kjærkomment for henne å få noe litt finere. Min far er vanskelig. Ønsker seg ingenting.. Tror det blir værstasjon i år. Anonymous poster hash: 8c659...ab6
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #8 Skrevet 5. desember 2015 Klær? Eller kjøkkenutstyr? Min mor koster aldri på seg noen fine klør så det er ofte kjærkomment for henne å få noe litt finere. Min far er vanskelig. Ønsker seg ingenting.. Tror det blir værstasjon i år. Anonymous poster hash: 8c659...ab6 Fint klær... Anonymous poster hash: 8c659...ab6
Gullunger Skrevet 5. desember 2015 #9 Skrevet 5. desember 2015 Mine foreldre ble superglad for ullfleecejakken fra Nøstebarn. Den er supergod og varm! De har også mye annet fint for voksne ;-)
*Miss Marple* Skrevet 5. desember 2015 #10 Skrevet 5. desember 2015 Vi gir vin og blomster til svigerforeldrene mine. De har god økonomi og kjøper seg alt de trenger og reiser hvor de vil. De blir veldig glade for gavene, her er det tanken og ikke prisen som teller.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #11 Skrevet 5. desember 2015 Vi skal gi opplevelser til jul til bestefedrene i år. Bestemødrene får brukskunst. Anonymous poster hash: 549ec...505
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #12 Skrevet 5. desember 2015 Billetter til et show...tenker at når de har alt så er det greit å gi opplevelser og forbruksvarer. 😊 Anonymous poster hash: 946bd...ba6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå