Gå til innhold

Fortell om en irriterende nabo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ei irriterende nabodame for en del år siden. Vi leide i 4-mannsbolig der det var dårlig isolert og lytt. Hun drev med bandøvelser selv (altså med vokal, gitar, trommer, bass og saksofon) flere ganger i uka, men klagde på at våre barn lo så høyt.

Og så hadde hun en skuter som hun påsto at måtte stå akkurat på en spesiell plass pga hun var redd den skulle bli stjålet. Det som var interessant var at den magiske anti-tyveri-plassen endret seg etter som hvem i huset hun var sur på. Var hun sur på oss, var det rett utafor soveromsvinduet vårt den måååååtte stå; var det ene naboen hun hadde krangla med, så måtte den merkverdig nok stå akkurat sånn at naboen ikke fikk snudd bilen sin inne på gårdsplassen. Eller hvis det var naboen der flere av ungene hadde sykler, så måtte skuteren stå på langs ved sykkelstativet slik at de ikke fikk til å sette syklene sine på plass der.

Vi hadde også felles vaskekjeller med dårlig strømopplegg, man kunne kjøre ca.2-3 maskiner samtidig før sikringa slo seg av. Og hun slo gjerne av andres vaskemaskiner fordi ellers gikk sikringa når hun skulle vaske sine egne klær. Og ja, tok henne på fersken flere ganger, men jeg måtte jo forstå at hun hadde ikke tid til å vente på tur.  :murvegg:

Anonymous poster hash: 0da50...2db
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste er ålreite, men et par som har flyttet inn i nabohuset irriterer meg litt. Bikkja bjeffer HELE dagen. Den hopper også enkelt over gjerdet, og bæsjer i vår hage, gjerne rett utenfor inngangsdøra... Jeg har tatt det opp med henne, og ba henne ha hunden i langline eller ha den inne, men det skulle hun ikke ha noe av... Nå kaster jeg bæsjen tilbake over gjernet. 
Bor også i en enveiskjørt gata, men hun kjører alltid feil vei... 

Anonymous poster hash: a6ee2...7ff
Skrevet

Mange sære folk rundt omkring altså. Setter nå enda mer pris på den stille, men hyggelige dama jeg deler hage med.

Anonymous poster hash: 4d911...4a2

Skrevet

Kjenner jeg er veldig glad for at jeg har de naboene jeg har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...