Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Etter to forsøk med negativt resultat ble jeg spontant gravid og har fått en sønn🎉❤️ Vi hadde kjøpt en pakke med tre forsøk fra klinikken. Noen som vet hva som skjer med det siste? Kan jeg få det eller er løpet kjørt?

Anonymous poster hash: 8d311...f2d

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249561-ett-fors%C3%B8k-til-overs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel bare å kontakte klinikken og spørre om du kan få pengene tilbake? Muligens får du tilbake alt, eller bare en del av beløpet. Vil tro at forskjellige klinikker har forskjellige syn på dette. Hvis du skrev under på en kontrakt vil det stå i kontrakten.

Ut fra teksten i vår kontrakt anses avtalen oppfylt hvis det er gjort 3 forsøk som må tas innenfor 18 mnd, eller hvis man har fått barn i løpet av behandlingsperioden. Dvs at hjemmelaget barn også fullbyrder kontrakten og at resterende

forsøk bortfaller. Men hør med din klinikk, betingelsene varierer. Gratulerer med barnet:-)

Hei takk for svar😀

Burde vel strengt tatt ringe klinikken, men nå skal det sies at vi totalt har hatt 13 uttak og ett frys. 4 mA og to sa samt at jeg er 40. Har fått to barn. Ene ved inseminasjon og andre spontant. Samt vært spontant gravid en gang (som endte med ma).

Føler at jeg burde gi meg nå (og jeg er virkelig strålende fornøyd og takknemlig for de jeg har fått altså❤️), men kom plutselig på tanken på et ubrukt forsøk for et par dager siden og måtte spørre. Igjen tusen takk for svar😊

Hei takk for svar😀

Burde vel strengt tatt ringe klinikken, men nå skal det sies at vi totalt har hatt 13 uttak og ett frys. 4 mA og to sa samt at jeg er 40. Har fått to barn. Ene ved inseminasjon og andre spontant. Samt vært spontant gravid en gang (som endte med ma).

Føler at jeg burde gi meg nå (og jeg er virkelig strålende fornøyd og takknemlig for de jeg har fått altså❤️), men kom plutselig på tanken på et ubrukt forsøk for et par dager siden og måtte spørre. Igjen tusen takk for svar😊

Vi har kjøpt 3 pk, og hvis jeg blir gravid nå på første forsøk, og vi får barn, bortfaller resten( penger tapt) men, det kjenner jeg at jeg ikke bryr meg om..får jeg et barn til skal jeg juble resten av mitt liv😍😍😍

Men tror det er det som er det "neg" med 3 pk. Er vel det som gjør st de kan ha det sånn. ( tjener på de som det klaffer fort med)

Anonymous poster hash: 8ab88...75b

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...