Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Anonymous poster hash: 4c8b1...d4a
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Hva er poenget med det? Med mindre dere driver firma sammen, skal på jordomseiling ol. Anonymous poster hash: 02810...065
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Nei, noe så tungvindt.. Vi er ikke interresert i de samme bildene.. Han vil se trening, kollegaer som legger ut "spennende" bilder av naturen\jobben de gjør, han vil se bilder av biler og lolcats.. Jeg vil se bilder av interiør, følge venninner som er gravide, eller fått baby, naturbilder, og konkurranser.. Tror ikke han er så interressert i å se det samme som meg.. Teit å måtte logge inn hver gang og. Min har ikke instagram, så hender han får låne min for å se på bilder til venner, eller kollegaer, men han legger de ikke til som følger, så jeg slipper å ha de i newsfeeden.. Anonymous poster hash: 1b98b...ce5
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Gått med på?Altså, om jeg ikke ville hatt felles instagramkonto ser jeg ingen grunn til å ha det. Nå venter vi ei lita ei snart, og bor langt unna min familie og kommer til å lage en privat "familiekonto", som gjør at også slekta langt unna kan være litt med i hverdagen. Den må vi jo begge bruke. Så, om det er tilfellet, at han ønsker at dere begge skal dele bilder på en konto, slik at det blir lettere for andre kan jeg skjønne hva han mener. Anonymous poster hash: 44da3...ed2
TPK Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 Vi har ikke instagram noen av oss. Hvis han forelo at vi skulle hatt en felles hadde jeg lurt på hva som feilte ham!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 Jeg synes det er rart at man skal dele på noe sånt. Man er ikke et menneske selv om man er et par... Anonymous poster hash: fb349...a6b
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #7 Skrevet 3. desember 2015 Hadde ikke hatt noen problemer med det Anonymous poster hash: f149d...eda
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #8 Skrevet 3. desember 2015 Hadde ikke hatt noen problemer med det, men ser ikke vitsen med det . Anonymous poster hash: b3b7e...b81
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #9 Skrevet 3. desember 2015 Hvorfor i all verden skal man ha konto på sosiale medier sammen med en annen? Man kan da ha hver sin? Like teit som felles facebook. Hadde ikke gått med på det hvis samboeren spurte, helt teit. Anonymous poster hash: f2314...8ce
Gjest Skrevet 3. desember 2015 #10 Skrevet 3. desember 2015 Nei... å ha felles ig er like teit som å ha felles facebook konto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå