Gå til innhold

Hvor er det varmest? Fuertuventura, Tenerif, Gran Canaira eller? I Januar/februar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må få tatt en tur med de små... har spart lenge nå, og vi fortjener det viiiirkelig :) 

Har masse avspassering til gode, så dette blir bra. Men hvor skal vi dra? Jeg har ikke reist mye med barna før, kun Danmark og Sverige....

Anonymous poster hash: ec832...75a
Skrevet

Tja vurder Hurghada i Egypt også. Du får mye for pengene og fantastiske hoteller i forhold til Gran Canaria. All-inclusive kan være tingen :) like lang reisevei

Skrevet

Puerto Rico på Gran Canaria er ganske værsikkert, kan være kaldt andre steder på øya mens sola skinner der ;)

Anonymous poster hash: 71ebc...f33

Skrevet

Tja vurder Hurghada i Egypt også. Du får mye for pengene og fantastiske hoteller i forhold til Gran Canaria. All-inclusive kan være tingen :) like lang reisevei

Føler bare Egypt er litt "terror"-sted? Er jeg helt på jordet??

HI

Skrevet

Gran Canaria, sørkysten.

Anonymous poster hash: f5315...e03

Skrevet

HI

Hurghada er trygt såvidt både vi, UDI og reisebyrået vet. Vi følte oss trygge der sist gang og skal dra igjen senere i vinter. Jeg ville holdt med unna Cairo og Sharm El Sheikh, men Hurghada er bra. Likte ikke selve byen så godt (få turister så de nærmet kaster seg over deg), men perfekt på all inclusive stedene. Heeeeelt annen standard enn f.eks generelt i Spania/Hellas/Tyrkia.
Skrevet

Vi dro siste uken i desember ett år. Sjekket mye hva som var anbefalt. Endte med grand canaria arguineguin. Hadde veldig fint vær hele uken.

Anonymous poster hash: b2168...df0

Skrevet

puert rico.

Anonymous poster hash: 8bd63...cc3

Skrevet

Tror nok Gran Canaria er bra sikkert altså. Både med tanke på vær og andre ting :) Vi var i Puerto Rico i år i februar. Det var varmt nok det! Skikkelig solvær hver eneste dag. 

Anonymous poster hash: 4267f...6e1
Skrevet

HI

Enig med deg hi. Vi reiser til Puerto Rico nå i desember, Egypt ville ikke falt meg inn å besøkt i disse terrortider.

Anonymous poster hash: 71ebc...f33

Skrevet

Vi har vært i Egypt i desember, bikkjekaldt i forhold til Puerto rico i desember i alle fall.

Har vært to ganger i Puerto rico i desember og hatt det varmt og fint. Kan bli litt kaldt på kvelden.

Anonymous poster hash: 66451...65b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...