Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #26 Skrevet 2. desember 2015 Ja! Til kl 15.. 1 juledag jobber jeg sent, 2 og 3 juledag jobber jeg 13 timer hver av dagene. Turnusmamma! Glad julaften er ledig, da er jeg fornøyd. Barnet sin bestemor er lærer, så vi skal begge på jobb. Anonymous poster hash: c4ade...c64
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #27 Skrevet 2. desember 2015 Dere som SKAL jobbe lillejulaften og julaften, hvilket yrke har dere? Jeg jobber i butikk og må jobbe både lillejulaften og julaften. Og har så veldig dårlig samvittighet. Men jobber bare fram til 17 på 23. Og til 13 på den 24. Men likevel. Tror ikke jeg hadde hatt like dårlig samvittighet dersom jeg hadde jobbet i helsevesenet. :-( Anonymous poster hash: 22b54...21e
Hønemor30 Skrevet 3. desember 2015 #28 Skrevet 3. desember 2015 Ja som alltid, 1.dag og flere dager i romjulen også.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #29 Skrevet 3. desember 2015 Har i alle år jobbet lillejulaften til kl 19 for jeg jobbet i butikk. Hjemmemamma litt nå så deilig med fri 😃 Anonymous poster hash: 484fa...ef5
Kanutten83 Skrevet 3. desember 2015 #30 Skrevet 3. desember 2015 Her skal vi begge jobbe lille julaften, men jeg er ferdig kl 13 Mannen slutter kl 15. En del av synes faktisk det er helt greit å skulle jobbe den dagen da det er veldig stille og rolig på jobb den dagen, og barna skal kose seg i barnehagen og sfo
BareEnTil Skrevet 3. desember 2015 #31 Skrevet 3. desember 2015 Da er heilt vanleg Barna skal til faren i jula.. Skal jobbe alle juledagene.
Mamma_til_2 Skrevet 3. desember 2015 #32 Skrevet 3. desember 2015 Nei i år har jeg fri fra 22 des til 5 januar, mannen skal jobbe hele julen ( han har vakttlf)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #33 Skrevet 3. desember 2015 Jobber lille julaften og hele jula/nyttår! Er sykepleier Anonymous poster hash: 2925d...669
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #34 Skrevet 3. desember 2015 Eh ja. Jeg er så glad for at jeg har fri julaften i år jeg. Lillejulaften er da en helt vanlig arbeidsdag? Anonymous poster hash: 2adc8...427
Hjertefru Skrevet 3. desember 2015 #35 Skrevet 3. desember 2015 Jeg har avspasering på lille julaften, vi måtte begge to jobbe tidligvakt på julaften. Heldigvis har vi en ansvarlig barnevakt. Jeg må i tillegg jobbe 1. Juledag pluss nyttårshelga.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #36 Skrevet 3. desember 2015 Eh ja. Jeg er så glad for at jeg har fri julaften i år jeg. Lillejulaften er da en helt vanlig arbeidsdag? Anonymous poster hash: 2adc8...427 Jeg er forresten journalist i NRK. Anonymous poster hash: 2adc8...427
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #37 Skrevet 3. desember 2015 Jeg regner med at jeg skal jobbe litt i hvertfall, som alle andre dager i året som jeg ikke har leid inn ekstra hjelp til å ta. Forhåpentlig vis klarer det seg med en time eller så både lille julaften, julaften og 1. juledag. Anonymous poster hash: 4e880...04d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #38 Skrevet 3. desember 2015 Jeg regner med at jeg skal jobbe litt i hvertfall, som alle andre dager i året som jeg ikke har leid inn ekstra hjelp til å ta. Forhåpentlig vis klarer det seg med en time eller så både lille julaften, julaften og 1. juledag. Anonymous poster hash: 4e880...04d Mannen jobber foresten full dag alle de vanlige arbeidsdagene i jula og halv dag nyttårsaften. Julaften har han fri. Anonymous poster hash: 4e880...04d
Mammaentilknollogtott Skrevet 3. desember 2015 #39 Skrevet 3. desember 2015 Nei skal absolutt ikke jobbe i julen. Både jeg og mannen tar fri fra 18.12 - 04.01 Jobbe i julen har alltid vært uaktuelt for oss begge og våre arbeidsgivere har fått klar beskjed om det. Hadde de prøvd seg med at en av oss måtte det så hadde vi sluttet på dagen. Mannen min sa det til en arbeidsgiver for noen år siden da han prøvde seg med at han måtte jobbe i romjulen. Mannen min sa at det ikke var aktuelt og hvis han måtte det så sluttet han. Han slapp å jobbe romjulen han. 😊😊
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #40 Skrevet 3. desember 2015 Nei skal absolutt ikke jobbe i julen. Både jeg og mannen tar fri fra 18.12 - 04.01 Jobbe i julen har alltid vært uaktuelt for oss begge og våre arbeidsgivere har fått klar beskjed om det. Hadde de prøvd seg med at en av oss måtte det så hadde vi sluttet på dagen. Mannen min sa det til en arbeidsgiver for noen år siden da han prøvde seg med at han måtte jobbe i romjulen. Mannen min sa at det ikke var aktuelt og hvis han måtte det så sluttet han. Han slapp å jobbe romjulen han. Dere tar ut 2 uker ferie dere da? Anonymous poster hash: b0ad2...cb8
Mammaentilknollogtott Skrevet 3. desember 2015 #41 Skrevet 3. desember 2015 Nei skal absolutt ikke jobbe i julen. Både jeg og mannen tar fri fra 18.12 - 04.01 Jobbe i julen har alltid vært uaktuelt for oss begge og våre arbeidsgivere har fått klar beskjed om det. Hadde de prøvd seg med at en av oss måtte det så hadde vi sluttet på dagen. Mannen min sa det til en arbeidsgiver for noen år siden da han prøvde seg med at han måtte jobbe i romjulen. Mannen min sa at det ikke var aktuelt og hvis han måtte det så sluttet han. Han slapp å jobbe romjulen han. Dere tar ut 2 uker ferie dere da? Anonymous poster hash: b0ad2...cb8 Nei ferien bruker vi på sommeren da vi har ferie med barna hele skoleferien. Vi er ikke på jobb i noen skoleferier, bruker ferie, avspasering, egenmelding og syktbarn dager. Går alltid opp da vi er lite syke. Barna kommer først og da er det uaktuelt for oss å jobbe når de har ferie.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #42 Skrevet 3. desember 2015 Nei skal absolutt ikke jobbe i julen. Både jeg og mannen tar fri fra 18.12 - 04.01 Jobbe i julen har alltid vært uaktuelt for oss begge og våre arbeidsgivere har fått klar beskjed om det. Hadde de prøvd seg med at en av oss måtte det så hadde vi sluttet på dagen. Mannen min sa det til en arbeidsgiver for noen år siden da han prøvde seg med at han måtte jobbe i romjulen. Mannen min sa at det ikke var aktuelt og hvis han måtte det så sluttet han. Han slapp å jobbe romjulen han. 😊😊 2 uker ferie på begge i jula? Har dere bare 3 uker på sommeren? Ikke skolebarn enda kanskje? Glad jeg ikke har en av dere som kollega. Skikkelig egoistisk tankegang, antagelig må kollegaer jobbe i romjulen istedenfor dere. Anonymous poster hash: cc65e...447
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #43 Skrevet 3. desember 2015 Nei skal absolutt ikke jobbe i julen. Både jeg og mannen tar fri fra 18.12 - 04.01 Jobbe i julen har alltid vært uaktuelt for oss begge og våre arbeidsgivere har fått klar beskjed om det. Hadde de prøvd seg med at en av oss måtte det så hadde vi sluttet på dagen. Mannen min sa det til en arbeidsgiver for noen år siden da han prøvde seg med at han måtte jobbe i romjulen. Mannen min sa at det ikke var aktuelt og hvis han måtte det så sluttet han. Han slapp å jobbe romjulen han. Dere tar ut 2 uker ferie dere da? Anonymous poster hash: b0ad2...cb8 Nei ferien bruker vi på sommeren da vi har ferie med barna hele skoleferien. Vi er ikke på jobb i noen skoleferier, bruker ferie, avspasering, egenmelding og syktbarn dager. Går alltid opp da vi er lite syke. Barna kommer først og da er det uaktuelt for oss å jobbe når de har ferie. Jeg tror ikke et dugg på deg. Tror ikke at dere er så fantastiske arbeidstagere at sjefene lar dere gjøre dette på bekostning av alle andre ansatte. Anonymous poster hash: b0ad2...cb8
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #44 Skrevet 3. desember 2015 Nei skal absolutt ikke jobbe i julen. Både jeg og mannen tar fri fra 18.12 - 04.01 Jobbe i julen har alltid vært uaktuelt for oss begge og våre arbeidsgivere har fått klar beskjed om det. Hadde de prøvd seg med at en av oss måtte det så hadde vi sluttet på dagen. Mannen min sa det til en arbeidsgiver for noen år siden da han prøvde seg med at han måtte jobbe i romjulen. Mannen min sa at det ikke var aktuelt og hvis han måtte det så sluttet han. Han slapp å jobbe romjulen han. Dere tar ut 2 uker ferie dere da? Anonymous poster hash: b0ad2...cb8 Nei ferien bruker vi på sommeren da vi har ferie med barna hele skoleferien. Vi er ikke på jobb i noen skoleferier, bruker ferie, avspasering, egenmelding og syktbarn dager. Går alltid opp da vi er lite syke. Barna kommer først og da er det uaktuelt for oss å jobbe når de har ferie. Du tuller? Hvilken arbeidsgiver er det som gidder ha dere to ansatt? Håper dette blir oppdaget. Anonymous poster hash: cc65e...447
Mammaentilknollogtott Skrevet 3. desember 2015 #45 Skrevet 3. desember 2015 Nei skal absolutt ikke jobbe i julen. Både jeg og mannen tar fri fra 18.12 - 04.01 Jobbe i julen har alltid vært uaktuelt for oss begge og våre arbeidsgivere har fått klar beskjed om det. Hadde de prøvd seg med at en av oss måtte det så hadde vi sluttet på dagen. Mannen min sa det til en arbeidsgiver for noen år siden da han prøvde seg med at han måtte jobbe i romjulen. Mannen min sa at det ikke var aktuelt og hvis han måtte det så sluttet han. Han slapp å jobbe romjulen han. Dere tar ut 2 uker ferie dere da? Anonymous poster hash: b0ad2...cb8 Nei ferien bruker vi på sommeren da vi har ferie med barna hele skoleferien. Vi er ikke på jobb i noen skoleferier, bruker ferie, avspasering, egenmelding og syktbarn dager. Går alltid opp da vi er lite syke. Barna kommer først og da er det uaktuelt for oss å jobbe når de har ferie.Du tuller? Hvilken arbeidsgiver er det som gidder ha dere to ansatt? Håper dette blir oppdaget. Anonymous poster hash: cc65e...447 Det er nok ingen fare for at det blir oppdaget skjønner du. 😄 Men nå var spørsmålet om man jobbet i julen og ikke en diskusjon om hvordan vi får det til. Jeg har svart at nei ingen av oss jobber i julen. I julen skal vi kose oss med barna våre. Nå kan dere svare på hi istedenfor å diskutere oss.👍🏻
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #46 Skrevet 3. desember 2015 Nei skal absolutt ikke jobbe i julen. Både jeg og mannen tar fri fra 18.12 - 04.01 Jobbe i julen har alltid vært uaktuelt for oss begge og våre arbeidsgivere har fått klar beskjed om det. Hadde de prøvd seg med at en av oss måtte det så hadde vi sluttet på dagen. Mannen min sa det til en arbeidsgiver for noen år siden da han prøvde seg med at han måtte jobbe i romjulen. Mannen min sa at det ikke var aktuelt og hvis han måtte det så sluttet han. Han slapp å jobbe romjulen han. Dere tar ut 2 uker ferie dere da? Anonymous poster hash: b0ad2...cb8 Nei ferien bruker vi på sommeren da vi har ferie med barna hele skoleferien. Vi er ikke på jobb i noen skoleferier, bruker ferie, avspasering, egenmelding og syktbarn dager. Går alltid opp da vi er lite syke. Barna kommer først og da er det uaktuelt for oss å jobbe når de har ferie. Herre jesus... Hvordan skulle verden gått rundt om alle tenkte som dere? Husker deg godt fra tråden der du mente at sykt-barn-dager kunne brukes selv om barn ikke er syke. Du og mannen er jo arbeidstakere og kolleger fra helvete. Skjønner ikke at dere får lov å holde på slik. Hva tror du hadde skjedd om vi i helsevesenet hadde oppført oss sånn? Anonymous poster hash: 4ce95...295
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #47 Skrevet 3. desember 2015 Jeg jobbet lillejulaften i fjor, men har fri i år. Anonymous poster hash: acb6e...6d8
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #48 Skrevet 3. desember 2015 Ja. Det er da helt vanlig dag? Anonymous poster hash: 1ad94...233
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #49 Skrevet 3. desember 2015 Nei skal absolutt ikke jobbe i julen. Både jeg og mannen tar fri fra 18.12 - 04.01 Jobbe i julen har alltid vært uaktuelt for oss begge og våre arbeidsgivere har fått klar beskjed om det. Hadde de prøvd seg med at en av oss måtte det så hadde vi sluttet på dagen. Mannen min sa det til en arbeidsgiver for noen år siden da han prøvde seg med at han måtte jobbe i romjulen. Mannen min sa at det ikke var aktuelt og hvis han måtte det så sluttet han. Han slapp å jobbe romjulen han. Dere tar ut 2 uker ferie dere da? Anonymous poster hash: b0ad2...cb8 Nei ferien bruker vi på sommeren da vi har ferie med barna hele skoleferien. Vi er ikke på jobb i noen skoleferier, bruker ferie, avspasering, egenmelding og syktbarn dager. Går alltid opp da vi er lite syke. Barna kommer først og da er det uaktuelt for oss å jobbe når de har ferie.Herre jesus... Hvordan skulle verden gått rundt om alle tenkte som dere? Husker deg godt fra tråden der du mente at sykt-barn-dager kunne brukes selv om barn ikke er syke. Du og mannen er jo arbeidstakere og kolleger fra helvete. Skjønner ikke at dere får lov å holde på slik. Hva tror du hadde skjedd om vi i helsevesenet hadde oppført oss sånn? Anonymous poster hash: 4ce95...295 Det hadde ikke gått. Jeg jobber sent lille julaften og dag kort julaften. Så mister jeg min fri dag 1 nyttårsdag da jeg skulle hatt fri uansett pga helg. Sånn er livet. Anonymous poster hash: fdb6f...b18
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #50 Skrevet 3. desember 2015 Jeg skal jobbe lille julaften og to dager i romjula. Er ikke det vanlig da? Føler meg veldig heldig som har betalt fri både julaften og nyttårsaften! Anonymous poster hash: 61b48...05e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå