Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Jeg må det, men føler meg som den eneste i verden som skal det Har dårlig samvittighet fordi barna må i barnehagen, og jula kommer KASTA på meg i år igjen. Hadde planer om å bruke lille julaften på å la roen senke seg, slik at man kjenner litt på julefølelsen før det braker løs. Men sånn er det når man ikke fikk fri... Anonymous poster hash: 2da30...946
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Jeg skal jobbe lille julaften. Og lille nyttårsaften. Anonymous poster hash: e33c4...28c
Askepotten Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 Fri fra 18 desember til 4 januar. Barna også...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #4 Skrevet 2. desember 2015 Jepp! Julaften også..:-/ men er ferdig til kl 12 så det går nok fint:) barnet mitt er da hos besteforeldrene i pysj og spiser deilig julefrokost med fyr i peisen:) Anonymous poster hash: 80cc6...95f
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #5 Skrevet 2. desember 2015 Jobber lille julaften, julaften og første juledag. Heldigvis dagtid. Jobbet kveld på julaften i fjor. Null stress. Anonymous poster hash: b90cd...04c
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #6 Skrevet 2. desember 2015 Prøv å jobb kveld julaften du! Da skal du få kjenne på dårlig samvittighet for ungene 😁 Anonymous poster hash: 4967f...fce
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #7 Skrevet 2. desember 2015 Skal jobbe 07-21.30 fra 21. til 24. desember👍 Må gjøre ting klart på forhånd, så tar vi liksom-julaften første juledag. Mann og barn er hos min familie mens jeg jobber. That's life. Gjør det beste ut av det! Anonymous poster hash: 4811a...ef8
junimamma81 Skrevet 2. desember 2015 #8 Skrevet 2. desember 2015 Jobber lille julaften både jeg og mannen. Barnet i bhg. Mannen jobber også til kl.13 julaften, da skal jeg og barnet kose oss med god frokost og film:-)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #9 Skrevet 2. desember 2015 Lille julaften er jo vanlig arbeidsdag for de fleste, så du er langt fra den eneste! Anonymous poster hash: f8bb6...bce
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #10 Skrevet 2. desember 2015 Den eneste i verden er du ikke. Er ikke det ganske vanlig å jobbe på lillejulaften for mange? Jeg skal og jobbe, jobber i barnehage og vi stenger 12 Anonymous poster hash: b0ad2...cb8
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #11 Skrevet 2. desember 2015 Jeg skalikke jobbe i jula, men jeg ligger på sykehus nå og blir nok liggende til godt over nyttår iallefall. Julaften er jeg nok ganske nyoperert og forventer å få en god dose morfin. Mannen jobber lillejulaften så barna skal i barnehage. Anonymous poster hash: cc65e...447
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #12 Skrevet 2. desember 2015 Jeg skal jobbe 23., helt frivillig! Har masse plusstid, men tar heller noen fridager før jul. Lille julaften er det greit å jobbe syns jeg. Så blir ikke juleferien alt for lang. Skal også jobbe 30. Helt frivillig Anonymous poster hash: d04d7...697
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #13 Skrevet 2. desember 2015 Ehh...ja, som jeg gjør hvert år. Lille julaften var vanlig arbeidsdag sist jeg sjekka. Anonymous poster hash: 13612...e5a
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #14 Skrevet 2. desember 2015 Jobber lillejulaften og julaften, både meg og mannen. I år er ikke ungene hjemme julaften, så da jobber vi. Ungene koser seg i sofaen julaften morgen med mannen, jeg kommer fra jobb og får ordnet det de skal like før de blir hentet.da drar mannen på jobb. Og da kolapser jeg i sofaen. Desember betyr masse jobb, og lillejulaften er alltid spennende å se når jeg kommer hjem. Egentlig ferdig fire, men kan nok tenkes at den fort kan bli ni... Anonymous poster hash: d2784...8ac
mamma_bergen Skrevet 2. desember 2015 #15 Skrevet 2. desember 2015 Jepp, julaften også, men heldigvis tidligvakt i år, i fjor hadde jeg senvakt julaften Skal også jobbe 1. juledag og et par dager til i romjulen Den dårlige samvittigheten er der, men den er lettere nå etter endel år på denne måten. Sånn er det i helsevesenet
Surogvanskelig Skrevet 2. desember 2015 #16 Skrevet 2. desember 2015 Jeg er glad når jeg har fri julaften, så lille julaften jobber jeg med glede!!
MMP Skrevet 2. desember 2015 #17 Skrevet 2. desember 2015 Jeg skal, kveld Jajja...fikk i allefall fri julaften!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #19 Skrevet 2. desember 2015 Jeg har alltid jobbet på lillejulaften, men i år tar jeg avspasering fra kl.12, ellers tar jeg fri i romjula hvert år for å tilbringe jula i lag med familien Før jeg stiftet familie og fikk unger, elsket jeg å jobbe i jula. Syntes det var så utrolig trivelig Når det er sagt så har jeg en kontorjobb. Anonymous poster hash: 85c8d...3b9
soleia Skrevet 2. desember 2015 #20 Skrevet 2. desember 2015 Det er då heilt vanleg å jobbe veslejulafta. Både eg og mannen skal det.
Tjofsen Skrevet 2. desember 2015 #21 Skrevet 2. desember 2015 Jobber kvelden på lille julaften. Meldte meg frivillig.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #22 Skrevet 2. desember 2015 Ja, i år skal både jeg og mannen jobbe lille julaften. Det har faktisk aldri skjedd før.. Og jeg håper det ikke skjer igjen. Lille julaften vil jeg gjerne sette meg ned og slappe av, kanskje gjøre siste rest før den store dagen. Men men, tiden går sikkert fort på jobb. Mannen tror jeg har jobbet den dagen før og han sier det er helt sinnsykt med folk som skal handle den dagen (vi jobber i butikk begge to). Glad for at jeg ikke jobber julaften, eller røddagene slik som mannen skal. Han tjener gode penger på det da! Guttungen skal kose seg hos besteforeldrene sine, så han lider ingen nød. Han kommer til å kose seg i massevis! Anonymous poster hash: 800fe...9a6
I scream for icecream! Skrevet 2. desember 2015 #23 Skrevet 2. desember 2015 Både mannen og jeg skal jobbe lille julaften og i romjulen. Barna har fri i romjula, men skal i barnehagen lille julaften. Trodde det var helt vanlig å jobbe da, jeg.
Mrs. Kaizer Skrevet 2. desember 2015 #24 Skrevet 2. desember 2015 Jeg skal jobbe natt til julaften og natt til 1. juledag og må sove meg gjennom all kosen julaften formiddag😢 Det føles faktisk verre enn at jeg må forlate familien og julefeiring kl 21.30 på kvelden for å dra på jobb.. Neste år har jeg fri👍🙌
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #25 Skrevet 2. desember 2015 Jeg skal jobbe lille julaften. Har inntrykk at de fleste utenom lærere gjør det Anonymous poster hash: 8c608...100
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå