Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #1 Del Skrevet 2. desember 2015 På mandag hadde jeg legetime og fikk vite at jeg er gravid. Da jeg kom hjem oppdaget jeg at det var svart på papiret etter dobesøk. Det var ikke mye, men det fortsatte utover dagen. Tirsdagen begynte jeg å blø kraftig, og hadde smerter i korsryggen. Jeg dro på legevakten og fikk beskjed om mulig spontanabort på gang. I dag var jeg hos legen igjen og de mistenker graviditet utenfor livmor, og mener det er derfor jeg blør. Har nå fått time i morgen med UL. og har fått beskjed om å forberede meg på at det ikke er noe der lenger. Kan noen se noe på dette? Jeg skjønner jo at det mest sannsynlig ikke er noe der, men jeg klarer ikke la vær å håpe. Har drevet litt med kort selv, og får kun positive kort på meg selv. Er det noen som kunne tenkt seg å sett litt? Hilsen litt frustrert meg. Anonymous poster hash: d2ac1...96c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249459-har-jeg-mista-lille-spira-mi-kan-noen-se/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå