Gå til innhold

Hypotetisk problemstilling!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg hadde gitt Flax lodd til ungene mine uten å gitt noe betingelser på forhånd, og den ene vant så ville h*n få beholdt hele gevinsten ingen tvil ( vi har heldigvis opprettet barnas konto som under konto på meg, så ingen overmynderi kan overstyres der). Når ungen blir større så forteller vi hva som har skjedd, så får h*n bestemme om premien skal gå til goder til fellesskapet f.eks unne oss en flott familietur til utlandet osv.

Hittil har vi alltid satt betingelser på at mamma bestemmer hvordan pengegaven skal fordeles ;) Nå i sommer vant jentungen 5000 kr, da fikk hun beholde 1000, resten delte vi på to. Vår sønn vant kr.1000 for 2 år siden, da fikk han beholdt 200 kr, resten delte vi i to.

Anonymous poster hash: eaa1a...45d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et større beløp ville vi delt mellom barna.

Anonymous poster hash: 7330f...0f6

Skrevet

Her har barna og voksne flaxkalender.

Vi har avtalt at beløp på 500 og 1000 deles mellom de to barna. Alt under tilhører den som har kalenderen.

Beløp 10000 -500.000 er familien sin. Vinner noen skal det brukes til noe vi i familieråd bestemmer! Feks ferie eller annet!

Jeg tror virkelig ikke det blir et problem for oss! Vi vinner som regel Max 50 kr

Anonymous poster hash: d6512...d55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...