Gå til innhold

uke 9, og gått opp 1 1/2 BH størrelse.

Anbefalte innlegg

Til vanlig bruker jeg 80C, da jeg er brei over ryggen. Puppene har ikke fylt BH'en 100%, fordi jeg synes det ubehagelig å bruke BH'er som sitter akkurat. For 1 uke siden kjøpte jeg 2 stk nye BH'er i str 80D, og jeg begynner å lure på om jeg snart må opp i 80E. Er det normalt å gå opp så mye i BH størrelse så tidlig og så fort..?

Har hatt veldig følsomme og "sprengte" bryster som et tydelig graviditetstegn. Vi venter vår første i juli :)

Anonymous poster hash: c1958...1ab

Fortsetter under...

Til vanlig bruker jeg 80C, da jeg er brei over ryggen. Puppene har ikke fylt BH'en 100%, fordi jeg synes det ubehagelig å bruke BH'er som sitter akkurat. For 1 uke siden kjøpte jeg 2 stk nye BH'er i str 80D, og jeg begynner å lure på om jeg snart må opp i 80E. Er det normalt å gå opp så mye i BH størrelse så tidlig og så fort..?

Har hatt veldig følsomme og "sprengte" bryster som et tydelig graviditetstegn. Vi venter vår første i juli :)

Er 9+3

Gratulerer med jente i magen! Neida, skal ikke si sikkert men med begge jentene mine fikk jeg store bryster tidlig som deg. Skiftet ut bh'ene i uke 8 og de var sprengte. Med gutten skjedde det ingenting før melka kom og da holdt bh' ene med nød og neppe til jeg kunne bytte til amme bh.

Anonymous poster hash: caecb...e79

Mine har vokst jevnt og trutt siden starten. Er 11+3 og har nylig kjøpt meg amme-bh for å få litt mer comfort - for ikke å snakke om at ingen av bh-ene mine passer lengre. Har vel gått opp fra en liten 70B til en fyldig 70C på tida som har gått, og føler ikke de kommer til å stoppe. Og jeg elsker det! High five!

Annonse

Tja, brystene mine vokste ikke noe i det hele tatt sist svangerskap, og jeg fikk en jente.

Jeg brukte de samme bhene gjennom hele svangerskapet, selv de 6 ukene etter fødselen da jeg pumpet (barnet nektet å ta brystet selv om jeg hadde mye melk).

Håper de blir litt større i dette svangerskapet (7. uke nå)!

Anonymous poster hash: 67b9a...2ca

• 2 uker senere...

Jeg fikk enorme pupper hver gang og jeg har bare gutter, så den jenteteorien tror jeg ikke noe på!

Du kan prøve sånn forlenger på ryggen, så kan du kanskje utsette bh-kjøpene litt så du slipper å bruke en formue på bher som kanskje ikke passer etter fødsel/amming uansett.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...