GĂ„ til innhold

Min etterlengtede Julibaby endte i SA💔

Anbefalte innlegg

Er 39 Ă„r med en sĂžnn pĂ„ 9.Hadde gledet meg sĂ„ til Ă„ fortelle at han endelig skulle bli storebror til sommeren,men sĂ„nn ble det dsvr.ikke.Spontanaborterte igĂ„r i uke 9+1 etter Ă„ ha prĂžvd i nesten ett Ă„r.Hadde ogsĂ„ en sa for halvannet Ă„r siden i uke 7+3, ble da gravid etter fire mnd. FĂžler meg sĂ„ tom og ensom.Vanskelig Ă„ ikke kunne snakke med sĂ„ mange om dette. Setter derfor stor pris pĂ„ innspill fra andre med lik erfaring 🌾

Fortsetter under...

SÄ leit at du har opplevd nok en sa. Det er mange fÞlelser i sving etter en sa, og det er vanskelig med tanke pÄ hvor tabu sa egentlig er. For selv om man bare er noen uker pÄ vei, er det likevel tungt.

Jeg har selv opplevd to ganske tette spontanaborter. Den fÞrste tok jeg ganske lett, men nÄr nr to var et faktum var jeg helt knust. Men nr to var ganske tÞff og, blÞdde enorme mengder, mÄtte bruke bleiene til min datter og byttet 6 ganger pÄ kun et par timer. 

Jeg slet lenge etter det, syntes alt var urettferdig og tungt. 
Jeg fortalte det til noen og brukte dem en del til stÞtte. For meg var lÞsningen Ä fortelle det til noen som ikke var sÄ nÊr meg, og det var lettere Ä skrive ned fÞlelsene enn Ä snakke hÞyt om dem. 

Det tok 1,5 Är fÞr jeg pÄ nytt fikk positiv test, men denne gang har jeg kommet over de magiske 12 ukene.

HÄper du opplever Ä fÄ en positiv test igjen snart og at det gÄr bra den gangen. 

Anonymous poster hash: 9f79c...c07

Tusen takk for svar 😊 Opplever det vel ganske likt med deg,mye tyngre andre gangen og spesielt siden det har tatt sĂ„ "lang" tid.FĂ„r vel bare hĂ„pe det klaffer neste gang. Gratulerer og masse lykke til til deg 😀 Alle god ting er tre fĂ„r vi hĂ„pe!💓

SĂ„ utrolig trist Ă„ lese. :(

Jeg hÄper virkelig du har noen Ä snakke med og grÄte sammen med. Om du vil prÞve igjen sÄ hÄper jeg at du blir gravid igjen raskt.

Store klemmer til deg.

Anonymous poster hash: b920b...33f

SĂ„ utrolig trist Ă„ lese. :(

Jeg hÄper virkelig du har noen Ä snakke med og grÄte sammen med. Om du vil prÞve igjen sÄ hÄper jeg at du blir gravid igjen raskt.

Store klemmer til deg.

Anonymous poster hash: b920b...33f

Tusen takk for stĂžtten,det varmer 😊 Det gĂ„r bedre nĂ„ heldigvis. FĂ„r satse pĂ„ at det gĂ„r bra neste gang ❀ Nok en gang tusen takk, og klem til deg 😊

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...