Gå til innhold

Ikm uke 53

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg skal ta den ene testen jeg har i morgen og hvis det er no tegn til strek får jeg leke ninja på apoteket for å få kjøpt en digital hehe.

Har de siste dagene htt rare magesmerter som minner om da jeg hadde en cyste i magen som hadde vridd seg. Men nå kjennes det mer ut som vanlige menssmerter, så forhåpningene er ikke høye..

Endret av _Harefrøken

Fortsetter under...

Jeg tror jeg skal ta den ene testen jeg har i morgen og hvis det er no tegn til strek får jeg leke ninja på apoteket for å få kjøpt en digital hehe.

Har de siste dagene htt rare magesmerter som minner om da jeg hadde en cyste i magen som hadde vridd seg. Men nå kjennes det mer ut som vanlige menssmerter, så forhåpningene er ikke høye..

Heier på deg Harefrøken🍀🍀🍀

Annonse

Heier på deg Harefrøken

Takk for det :)

Jeg kom meg gjennom en tur på apoteket i dag. Var bare stressfull opplevelse for å si det mildt, kaldsvette og varm kvalm haha. Da jeg hadde fått stappa posen i veska hadde mamma og søstern plutselig kommet inn og sto og så på no hyller mens de ventet på meg :P

Svidde av billigtesten når jeg kom hjem, selv om det egnetlig bare var bortkastet. Var selvsagt ingen. Men tester da med digital i morgen :)

Ramser opp mine symptomer: tunge bryst, stikninger nederst i magen, gråter av absolutt alt, kvalm når jeg spiser og når jeg ikke spiser, syns bikkja lukter mer enn vanlig... Men som sagt tidligere, dette er ikke noe uvanlig for min del. Kanskje dette faktisk er normalen, men jeg legger merke til det kun når jeg venter på å få teste 😂

3 dager til IKM, blendahvit test i går kveld (men det var jo ikke morgenurin så den teller selvfølgelig ikke ;-)

Jeg fikk positiv test for noen dager siden :D Mine tidlige symptomer var menssmerter. Jeg var hos frisøren 4 dager etter eggløsning å la merke til en veldig sterk parfyme. Eller jeg synes den var veldig sterk. Ingen andre luktet dette. Forhørte meg med alle. He he..Jeg hadde ekstremt irriterende luktesans. Har fortsatt egentlig :P Bittelitt ømmebryst vorter men det kom helt på slutten før jeg testet positiv. Å jo jeg gråt for alt. Alt mannen min sa vrei og vendte jeg på. Bare gråt. He he. Nå er det helt rolig på symptomer. Masse menssmerter, og veldig sliten/Trøtt, men ingen andre symptomer :D

Annonse

Da har jeg en digital negativ, så bare sitter og venter på at tanta skal komme...

Åååå dritt😩 Søren, var sikker på at vi skulle over i samme termingruppe. La dette tr-besøket passere og sats alt på januar 2016. Nytt år nye muligheter! Men "it aint over til the fat lady sings"

Ramser opp mine symptomer: tunge bryst, stikninger nederst i magen, gråter av absolutt alt, kvalm når jeg spiser og når jeg ikke spiser, syns bikkja lukter mer enn vanlig... Men som sagt tidligere, dette er ikke noe uvanlig for min del. Kanskje dette faktisk er normalen, men jeg legger merke til det kun når jeg venter på å få teste 😂

3 dager til IKM, blendahvit test i går kveld (men det var jo ikke morgenurin så den teller selvfølgelig ikke ;-)[/quote. ................................................. : Kanskje det blir god news med dagens test. Mine tester var blendahvite t.o.m 10 dpo!!og vips på 11 litt svaaak, 12 ingen tvil- Test i hvertfall noen ganger til! Thi hi... Alt

Blir litt forsterket, så man er kanskje sånn egentlig🙈 Spennende med alle symptomene, krysser fingre for deg🍀🦄🍀.

Endret av Lottemor1978

Ikm 4 januar. Tok en test på kveldsurin som sa gravid 2-3 uker☺️🎉 Men kan jeg ha hatt eggløsning tidligere siden jeg fikk 2-3 uker på clearbluen?

Anonymous poster hash: 3ae18...73b

Gratulerer!!! Du kan ha høy HCG i kroppen, tvillinger kanskje ;)

Hei.

Hiver meg på her! Ikm i dag. Negativ test i går, men positiv el-test i dag. Tar en gtest i morgen! Ingen tante enda! Masse symptomer da!!

Gratulerer til alle dere med spirer!! Så gøy! 💕

Om eltesten er positiv lover det jo godt! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...