Gå til innhold

Ikm uke 53

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skulle kjøpe graviditetstester på vei hjem fra jobb i dag. Meeen de var utsolgt på Kiwi :o Så da har jeg ikke testet i dag, 11 dpo. Og får heller ikke testet i morgen (tror jeg).. Vil bare teste og teste jeg :P

Flere som tester?

Endret av Syrin84

Ser spennende ut det der Lottemor :)

Jeg har en test som jeg så veldig gjerne vil bruke! Men jeg er hjemme på juleferie og vet at om jeg går på butikk eller apotek for å kjøpe flere tester så har mamma fått en telefon om det før jeg har rukket å kjøre hjem igjen hehe.

Annonse

Det er sånn der morslekta mi er fra;) de slår den hurtigste nettlinjen Du kan jo evt få en annen til å handle - en som er på besøk kanskje( som reiser hjem før skravla er i gang).

Litt vanskelig når denne prøvingen er en godt bevart hemmelighet og både jeg og samboer driver og ruller med øynene på hver vår kant når slekt maser om at vi burde få satt i gang :P

Hver gang jeg tenker at jeg ikke vet hvem personen i kassen er og da er trygg er det plutselig noen som spør om jeg er dattern til moren min liksom :P

Det er sånn der morslekta mi er fra;) de slår den hurtigste nettlinjen Du kan jo evt få en annen til å handle - en som er på besøk kanskje( som reiser hjem før skravla er i gang).

Litt vanskelig når denne prøvingen er en godt bevart hemmelighet og både jeg og samboer driver og ruller med øynene på hver vår kant når slekt maser om at vi burde få satt i gang :P

Hver gang jeg tenker at jeg ikke vet hvem personen i kassen er og da er trygg er det plutselig noen som spør om jeg er dattern til moren min liksom :P

. Det er som å være i hjembygda.. Er det mulig å ha så snøring på slekta🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...