Gå til innhold

Ikm uke 53

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Henger meg på her. Syklusen denne måneden har vært veldig ustabil og lang men tror IKM vil være rundt den 1.1.

28.12: _Harefrøken PP5,Vi3blirVi4<3, H3lis pp6

29.12:

30.12: Hannepålandet

31.12:

01.01: Firework

02.01:SpirenMin, Anonymiusa

03.01:

10 dpo idag å jeg tror nesten ikke mine egne øyner😳😧☺️😀jeg tror jeg vi kan ha lykkes denne gangen!!

Men jeg tør ikke slippe jubelen løs enda for jeg har hatt mange kjemiske!

Herregud for en følelse!! Blir hvertfall ikke øl til julematen på meg!!😅😂god jul alle sammen å lykke til 🎄👍🏻😘

http://i65.tinypic.com/f4k5dt.jpg

Annonse

Gratulerer til begge dere som har testet positivt :-) for en fin julegave 💜

Jeg skal ikke teste før helt opptil IKM denne gang. Sist testet jeg annenhver dag og det var jo like skuffende hver gang det var blendahvit test. Nå skal jeg hygge meg både jul og nyttår og ikke stresse med testing. Tviler forsåvidt på at vi traff blink med det ene skuddet vårt som vi rakk mellom sykdomsrundene. Men, men. Blir en fin overraskelse hvis det går :-P

God jul!

28.12: _Harefrøken PP5,Vi3blirVi4<3, H3lis pp6, NovemberCR, Florida

29.12:

30.12: Hannepålandet, Et lite nurk

31.12: Vinterblomst, Syrin84

01.01:Lottemor1978, firework

02.01:SpirenMin, Anonymiusa, Soliasol 

03.01: AO3

Jeg hører egentlig til her, men henger på uke 1 også, siden jeg synes det er så kjipt å ha IKM på en søndag. :P Her er det fremdeles 10 dager til IKM, så det er ikke særlig aktuelt å begynne å teste på lenge ennå. Håper jeg klarer å holde meg til IKM denne gang, det er kjipt med blendahvite tester. :P Dette er pp5, og siden de to første satt på første forsøk, er dette en helt ny opplevelse for oss... Har ikke de helt store forhåpningene til denne måneden, vi har vært syke og prøvingen har vært litt så som så. Neste måned er jeg i utlandet under hele den fruktbare perioden... Med mindre denne syklusen skulle vise seg å være lang (syklusene er litt uregelmessige), da rekker jeg kaaaanskje å få med meg eggløsningen... Krysser fingrene for det, men tviler. Men nå må jeg vel ta en pp i gangen. :) 

10 dpo idag å jeg tror nesten ikke mine egne øyner☺jeg tror jeg vi kan ha lykkes denne gangen!!

Men jeg tør ikke slippe jubelen løs enda for jeg har hatt mange kjemiske!

Herregud for en følelse!! Blir hvertfall ikke øl til julematen på meg!!god jul alle sammen å lykke til

http://i65.tinypic.com/f4k5dt.jpg

Gratulerer så mye!!! For en fantastisk julegave! :)

Jeg er 9+4 i dag, og vi skal fortelle foreldrene mine det etter julemiddagen og gavene. :)

Anonymous poster hash: a051a...e4c

Tusen tusen takk :) Kos deg med Jul og nyttår. Vi gjorde det en gang og har vært syk. To runder. Funket her ;)

Hehe, synes å huske at det var noe sånt da vi laget lillebror også... Første vinter vi hadde barnehagebarn i hus, og vi var konstant syke hele den vinteren. Men barn ble det likevel! Har ikke de helt store forhåpningene for denne pp'en, men fint å høre at det går an! 

Gratulerer til alle gravide, om jeg ikke har husket å si det allerede! Og god jul!

Annonse

God jul til dere alle! Var litt bekymret idag tidlig, da det kom en del friskt blod på papiret. Dette vedvarte til juleaften kveld, da stoppet det helt opp. Dette har aldri skjedd så lenge jeg har vært uten p-pilla. Trodde det var mensen som kom, men synes det var rart da jeg bare er i

Hurra, jeg er også gravid!!! Hurra! Og til dere andre som har testet positivt- gratulerer!

Jeg er etter mine beregninger bare 7 dpo, men testen er ganske så sterk!! Noen som har erfaring med å teste så tidlig? Jeg har testet tidlig de andre gangene også, men 7 dpo synes jeg var drøyt. Eggløsningstestene var positive i 4 dager, før den ble negativ igjen 19 des.

Hurra, jeg er også gravid!!! Hurra! Og til dere andre som har testet positivt- gratulerer!

Jeg er etter mine beregninger bare 7 dpo, men testen er ganske så sterk!! Noen som har erfaring med å teste så tidlig? Jeg har testet tidlig de andre gangene også, men 7 dpo synes jeg var drøyt. Eggløsningstestene var positive i 4 dager, før den ble negativ igjen 19 des.

tvillinger :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...