Gå til innhold

Ikm uke 53

Anbefalte innlegg

Slenger meg inn her! :)

Vår første "ordentlige" pp.

Hadde eggløsning 11-12 desember (i følge ebay tester), så forventer mens cirka 28/12 :)

28.12: _Harefrøken PP5,Vi3blirVi4<3, H3lis pp6, NovemberCR
29.12:

30.12: Hannepålandet

31.12:

01.01:

02.01:SpirenMin, Anonymiusa, Soliasol

03.01: 

Fortsetter under...

Fikk svak strek både igår og idag på EL testen (strimler), burde ikke streken bli sterkere for hver dag? Har aldri EL testet før nå, for har egentlig alltid merket på kroppen når jeg har el, men siden jeg ikke har blitt gravid enda tenkte jeg å teste denne måneden, men har jo ingen peiling på disse testene 😄 noen som vet?

Jeg fikk ikke til å legge meg inn på listen fra mobil, men vil gjerne slenge meg med her. Jeg har ikm 30 des. Kan noen hjelpe meg med å legge meg inn?

Dette er første pp etter en MA i høst (oppdaget uke 13). Vi er nå superklare for nr 3!

Fikk svak strek både igår og idag på EL testen (strimler), burde ikke streken bli sterkere for hver dag? Har aldri EL testet før nå, for har egentlig alltid merket på kroppen når jeg har el, men siden jeg ikke har blitt gravid enda tenkte jeg å teste denne måneden, men har jo ingen peiling på disse testene 😄 noen som vet?

Du vil alltid få litt utslag på el tester. For at den er positiv må streken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken.

Som vanlig er jeg positiv rundt el. Jeg har håpet om at denne gangen skal den sitte.

Har lagt gode aksjer. Klarer tenke på jul og familie istedenfor testing hele tiden. Så jul og ikm passer utmerket spør du meg.

Håper dere andre ligger i rute og har fyllt opp med mannejus.

Annonse

Hei:)

Hiver meg med i denne gruppen jeg. Fikk positiv eltest klokken 23:30 i går og i dag tidlig klokken 06, digtal og strimmel. Fikk kun lagt inn aksjer i kveld. Lenge siden sist. Ny test var negativ før vi la inn aksjer. Tror dere det holder? Det står nå 24-48 timer etter positiv test i pakken? Eller var det 12? hmmm :P Fikk forøvrig el på dag 21 i syklusen, så jeg var ikke helt forberedt. 

28.12: _Harefrøken PP5,Vi3blirVi4<3, H3lis pp6, NovemberCR, Florida
29.12:

30.12: Hannepålandet, Et lite nurk

31.12: Syrin84

01.01:

03.01

29.12:

31.12: Vinterblomst

01.01:

03.01:  AO3

Jeg er med både litt her og i uke 1, fordi ulike kalendere plasserer 3. januar i ulike uker, og uansett er det kjedelig å være den siste i en gruppe som tester. ;)

Bruker digital EL-test - den som tester både østrogen og LH - denne måneden, og har fått utslag på østrogen så langt. Spent på om den klarer å fange opp EL-stigningen, for det klarer ikke strimmeltestene. Appen sier EL i morgen, men ingen LH-topp på testen i dag... Men syklusen min er ikke helt regelmessig, og som sagt, jeg vet ikke om testen klarer å fange opp toppen. 

Sykdom i hus, vi er veldig slitne, og dårlig stemning pga det. Men har da lagt inn aksjer (såvidt). Ikke altfor intens prøving her i gården, med andre ord, men håper på flaks likevel... Dette er 5. pp, og nå håper jeg spiren sitter snart, for det er diverse praktiske årsaker til at vi ikke kan prøve i all evighet før vi tar en (lang) prøvepause.... :( Prøvde bare en måned med begge de to barna vi har, så dette er dessverre en helt ny erfaring for oss. Vet at 5pp ikke er lenge, men for oss er det lenge. :/

Endret av AO3

Annonse

29.12:

31.12: Vinterblomst, Syrin84

01.01:Lottemor1978

03.01: AO3

Jeg blir med selv om jeg hadde bestemt meg for å ha pp-pause og julefri, nå er det allikevel lagt inn aksjer på"riktig" tid;) El i går. Lykke til med nyttårsgavene!

Melder meg inn her, selv om det nok ikke er håp for meg denne pp... positiv el test på fredag, og jeg er ikke hjemme hos mannen min før i morgen :P ikm 2. Januar

. Jo det er håp!!! Søster og mannen hadde kun sex 3 dager før el pga de har genfeil på y kromosomet, dsv kun på gutter, så de "beregnet" og fikk jente<3

Jeg tror desverre at EL var natt til lørdag eller lørdag morgen pga sterke EL smerter da :/ og her ble det ingen sengekos før i dag :( så ble nok for sent, men vi prøver likevel. 8.pp nå, så litt utålmodig. Dette er den eneste pp som det ser ut som vi bommer på EL.

Hadde positiv el test fredags morgen (like sterk som kontrollstrek), knallsterk fredags kveld (MYE sterkere enn kontrollstreken), positiv lørdags morgen (like sterk som kontroll strek) og kl 13 lørdag. Negativ igjen lørdags kveld (nesten ingen strek). Vet ikke når jeg skal gå ut fra at EL var. Men ikke så mye å få gjort med det uansett..

Men el er dagen etter positiv test- høyeste lh stigning. Dvs 12-36 timer etter max. Så om du fikk positiv test lørdag morgen( hva med fredag kveld? man har høyeste stigning mellom middag til kl.03.00) og el var lørdag kveld og egget lever 12-24 timer etter EL, er søndag morgen innenfor!!

heier på at dere traff blink.

Her ble det ikke fullverdig prøving denne gangen. Samboeren har vært småsyk og hatt mye stress med jobben, så selv om vi prøvde så "gikk" det liksom ikke... Men ble en gang noen dager før EL, så kan jo håpe på at svømmerne holdt seg i live lenge nok :P

Sterkeste positive var fredags kveld, men fredags morgen, lørdag morgen og midt på dagen var også positive, negativ lørdag kveld. Så aner ikke når jeg skal regne med at egget slapp :-)

Egget slipper ca 12/24 timer etter positive test. Lørdag kveld?Søndag morgen. Også lever jo egget I 24 timer ca etter dette ;-)

Anonymous poster hash: b46f6...d26

Jeg tror desverre at EL var natt til lørdag eller lørdag morgen pga sterke EL smerter da :/ og her ble det ingen sengekos før i dag :( så ble nok for sent, men vi prøver likevel. 8.pp nå, så litt utålmodig. Dette er den eneste pp som det ser ut som vi bommer på EL.

Jeg ble gravid med Nr 2 på den måten. Var sikker på at el var over. Ikke glem at egget lever I 24 timer. El smerter trenger ikke være tegnet på at el har vært ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...