Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #101 Skrevet 23. januar 2016 Lurt! Er veldig klar for å slippe strekkmerker, så bruker masse økologisk antistrekkmerkekrem og -olje - og nå blir det nok rulling i tillegg! 😊 Anonymous poster hash: 20625...8c1
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #102 Skrevet 14. februar 2016 Her er en oppdatering fra meg etter 3. Gangs rulling. Har brukt 0.5 med 3-4 ukers mellomrom. Vet ikke om jeg ser noen forskjell enda...men tenker å prøve ut ett år. To erfaringer jeg har gjort meg. Rulling ved munnviken kan trigge munnsår hvis du er tilbøyelig til å få det Det andre er mer morsomt. Dermarulling skjer i hemmelighet her i huset. Mannen min ville tenkt dette er en avansert måte for selvskading! Så rulling skjer etter hans leggetid. Jeg bruker apoteksprit i et shot-glass for å desinfisere rullen. Glemte glasset på badet ved siden av spriten. Fikk spørsmål om jeg drakk apoteksprit hehe Anonymous poster hash: 45091...7f0
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #103 Skrevet 20. februar 2016 Her er en oppdatering fra meg etter 3. Gangs rulling. Har brukt 0.5 med 3-4 ukers mellomrom. Vet ikke om jeg ser noen forskjell enda...men tenker å prøve ut ett år. To erfaringer jeg har gjort meg. Rulling ved munnviken kan trigge munnsår hvis du er tilbøyelig til å få det Det andre er mer morsomt. Dermarulling skjer i hemmelighet her i huset. Mannen min ville tenkt dette er en avansert måte for selvskading! Så rulling skjer etter hans leggetid. Jeg bruker apoteksprit i et shot-glass for å desinfisere rullen. Glemte glasset på badet ved siden av spriten. Fikk spørsmål om jeg drakk apoteksprit hehe Anonymous poster hash: 45091...7f0 Tror du bør prøve å rulle litt oftere. Annenhver uke er å anbefale, i minst tre mnd. Også helt rett å rulle i et år, for det tar tid før du ser de langsiktige resultatene. Jeg har rullet lenge og jeg kan si at om det er EN ting jeg må velge av alle hudpleieduppedingser så der det dermaroller. Ingenting kan forandre huden på samme måte, i tillegg så er det jo en veldig billig behandling og egentlig ikke spesielt tidkrevende heller. Se på produktene du bruker, en økologisk ansiktsolje (gjerne grønn te olje) er å anbefale, da man kan bli litt tørr når man ruller. Noe som er normalt og det er endel av prosessen da mikronålene bryter hudbarriæren noe som fører til at fuktighet siver ut. Dette vil raskt gå over av seg selv men bruk av gode produkter vil hjelpe. Hehe, mannen din lurer nok veldig på hva du driver med der inne. Tips: Du kan ta sprit på en sprayflaske, og bruke det til å spraye rett på rullen. Da holder også spriten i en evighet. Men husk å la det fordampe før du begynner å rulle, ellers svir det. Anonymous poster hash: d00eb...885
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #104 Skrevet 21. februar 2016 Kan man koke den i stedet for å desinfisere i sprit? Anonymous poster hash: 4f2d1...286
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #105 Skrevet 21. februar 2016 Kan man koke den i stedet for å desinfisere i sprit? Anonymous poster hash: 4f2d1...286 Noen ruller kan man dyppe ned i kokende vann eller koke, men ville faktisk brukt sprit for å være på den sikre siden. Rullen skal renses både før og etter bruk. Spriten selges hos boots og er fra Antibac, 95% alkohol https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=2018&c=&g=false&ref=search Om du får deg en liten sprayflaske så er den veldig lett å bruke. Og veldig billig i bruk, du har en liter veldig lenge. Anonymous poster hash: d00eb...885
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #106 Skrevet 21. februar 2016 OK, takk for svar. Er den i kirurgisk titanium til 399 mye bedre enn den i kir stål til 249? 😀 Anonymous poster hash: 4f2d1...286
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #107 Skrevet 21. februar 2016 OK, takk for svar. Er den i kirurgisk titanium til 399 mye bedre enn den i kir stål til 249? 😀 Anonymous poster hash: 4f2d1...286
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #108 Skrevet 21. februar 2016 OK, takk for svar. Er den i kirurgisk titanium til 399 mye bedre enn den i kir stål til 249? Anonymous poster hash: 4f2d1...286 Jeg ville faktisk kjøpt titanium, mange mener det holder seg skarpere lengre. Jeg vet ikke om dette stemmer da jeg ikke har brukt den lenge nok. Min er enda skarp og ruller godt. Den er også mye finere. Kirurgisk stål er jo bra, men det er en billigere rulle. Du får hva du betaler for, 249 for en rulle er jo veldig billig. Om du bare ønsker å prøve dermarulling for å se om det er for deg så er det bare å gå for den billige, da kan du jo legge litt ekstra i gode produkter. Anonymous poster hash: d00eb...885
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2016 #109 Skrevet 24. februar 2016 Da har jeg bestilt meg dermaroller, gleder meg til å prøve. Den i titanium var faktisk på tilbud også nå. Jeg bruker denne ansiktsoljen som jeg synes er utrolig god: http://www.reinhudpleie.com/vare/okologisk-ansiktsolje/ Den er økologisk uten kunstige tilsetninger. Går det greit å bruke den med rolleren eller Børset være egne typer? Smøres den inn i huden like etter rullingen? Eller bør man vente litt? Anonymous poster hash: 4f2d1...286
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #110 Skrevet 26. februar 2016 Da har jeg bestilt meg dermaroller, gleder meg til å prøve. Den i titanium var faktisk på tilbud også nå. Jeg bruker denne ansiktsoljen som jeg synes er utrolig god: http://www.reinhudpleie.com/vare/okologisk-ansiktsolje/ Den er økologisk uten kunstige tilsetninger. Går det greit å bruke den med rolleren eller Børset være egne typer? Smøres den inn i huden like etter rullingen? Eller bør man vente litt? Anonymous poster hash: 4f2d1...286 Ansiktsoljen ser veldig god ut, det eneste er at den inneholder eterisk olje som noen kan være sensitiv for når man dermaroller (pga økt absorbering). Men om du ikke har problemer med det så er det sikkert ingenting å tenke på, bare nevner det i fall du får en reaksjon da er det fint å vite hva det kan være som er årsaken. Du kan ta på olje før du ruller da vil nålene hjelpe oljen ned i huden, du vil kanskje også bruke litt etterpå om du føler deg tørr. Vil anbefale at du tester et lite felt med oljen der du har dermarullet. Så ser du hvordan den føles der. Tror du blir fornøyd med rulla, bare husk å bruk den ellers får du ikke resulteter Ja, ser den er på tilbud, takk for tips. Kanskje jeg skal kjøpe en til i 1 mm Anonymous poster hash: d00eb...885
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #111 Skrevet 26. februar 2016 Takk for svar igjen! Prøvde den igår etter dermarulling og har ikke fått reaksjon. (Fikk rulla i posten igår) Men skal prøve den på huden før rulling også. Men blir ikke rulla veldig fettete da? Anonymous poster hash: 4f2d1...286
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #112 Skrevet 26. februar 2016 Takk for svar igjen! Prøvde den igår etter dermarulling og har ikke fått reaksjon. (Fikk rulla i posten igår) Men skal prøve den på huden før rulling også. Men blir ikke rulla veldig fettete da? Anonymous poster hash: 4f2d1...286 Skyll den i vann etter bruk pluss bruk rens for dermaroller eller alkohol. Har nesten alltid brukt med serum/grønn te olje og har ikke hatt noe problem. Men du kan jo alltid bruke serumet/oljen etter du har rullet, det gjør ikke noe. Du får uansett samme effekt. Anonymous poster hash: d00eb...885
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #113 Skrevet 12. februar 2017 Jeg har brukt den noen ganger nå, og vet ikke helt om jeg merker så stor forskjell. Synes huden blir veldig tørr! Anonymous poster hash: 4f2d1...286
Karrov Skrevet 1. januar 2018 #114 Skrevet 1. januar 2018 Hei! Jeg vet dette er veldig sent skrevet, men er det lurest å ha på serum på huden før man ruller eller etter?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #115 Skrevet 1. januar 2018 11 minutter siden, Karrov skrev: Hei! Jeg vet dette er veldig sent skrevet, men er det lurest å ha på serum på huden før man ruller eller etter? Det er helt spørs om hvilket serum du bruker. Om det er noe som er egnet å bruke med rulle så kan disse brukes før behandlingen, de vil da absorberes enda bedre da nålene hjelper å dytte serumet ned i huden. Det er veldig typisk at produkter som ikke er egnet til behandlingen selges med rulle, disse produktene vil de da heller ikke anbefale å bruke før behandlingen. Er du i tvil så bruker du ikke serumet først spesielt om det ikke står i bruksanvisningen. Om du har et godt serum som er egnet til å bruke med dermaroller så kan det brukes både før og etter behandlingen. Etter behandlingen er jeg er veldig påpasselig med å smøre godt på med serum når jeg føler huden trenger det. Her er en video om hvordan du bruker dermaroller hjemme: https://www.dermaspa.no/dermaroller-guiden/hvordan-bruke/ Anonymkode: bb883...bcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå