Gå til innhold

Dermarolling - Dermarulling - Svarer på spørsmål og erfaringer!

Anbefalte innlegg

Så snill du er som svarer på spm :)

Tror du jeg kan bruke serum fra boots no7 etter rulling? Protect and perfect, og en lightening? Har disse liggende ...

Anonymous poster hash: 45091...7f0

Fortsetter under...

Så snill du er som svarer på spm :)

Tror du jeg kan bruke serum fra boots no7 etter rulling? Protect and perfect, og en lightening? Har disse liggende ...

Anonymous poster hash: 45091...7f0

Se på ingrediensene. De bør ikke inneholde parrabener eller eteriske oljer. Eller noe som kan irritere huden. Du kan også bruke en maske over serumet (ikke en som tørker da). Om du har brukt serumet før og ingrediensene ser greie ut så er det ikke noe i veien for at du kan bruke det. Tok en titt på serumet (no7, det andre fant jeg ikke) og det ser topp ut det inneholder blant annet Hyaluronic acid, peptides og antioksidanter som mange skryter av i kombinasjon med dermarolling. Men det sto ikke noe detaljert ingrediens liste så sjekk det først. Huden kan føles litt tørr etter en behandling (helt normalt) bare bruk en god krem eller ansiktsolje når du føler behov for det.

Husk å sjekk at ingen av nålene er bøyde før hver behandling :)

Anonymous poster hash: d00eb...885

Så snilt at du svarer på spørsmål! 😊

Jeg lurer på om det hjelper mot løs hud også (tenker på sånn litt slapp magehud etter fødsel)?

Anonymous poster hash: 20625...8c1

Har du noe erfaring med de dermarollene på ebay? mange av dem er jo ganske billige... men ser at de er like på bilder som andre superdyre. så blir forvirret!! 

Har forresten ganske mange dype arr i ansiktet etter kviser. Da er det best med 1.0 mm der? og 0.5 i resten av ansiktet?
Og bør man ikke rulle på "aktive" kviser?

:)

Anonymous poster hash: 98b79...5f3

Så snilt at du svarer på spørsmål!

Jeg lurer på om det hjelper mot løs hud også (tenker på sånn litt slapp magehud etter fødsel)?

Anonymous poster hash: 20625...8c1

Synes det er gøy med spørsmål da jeg er interessert i dermarolling :)

Ja, det vil det men spørs hvor slapp hud for det har sine begrensninger. Har faktisk sett det hjelpe på hengemage (litt heng, ikke meg selv), selv om de sa på kurset at det ikke gjør det. Av og til overasker kroppen vår i hvordan den klarer og helbrede seg selv. Det er lurt og ta problemet fra flere sider, dermarolling i kombinasjon med kopping er veldig bra og strammer opp huden. Du kopper da hver dag en dermaruller annenhver uke med en 1.5mm rulle.

Om du har tilgang til en IR eller aller best FIR sauna så virker det også veldig bra i kombinasjon med de andre behandlingene. 

Har du hørt om msm? Skjønnhetsmineralet!  http://www.iherb.com/Sunfood-Pure-Opti-MSM-Flakes-1-lb-454-g/55863

Et billig og bra kosttilskudd som gjør underverker for huden, den blir skikkelig myk og glatt av det.

Smaker forferdelig men det er bare å ta det i et shotglass og drikke fort, man blander det med appelsinjuice. 

Gatu kola er også bra på å stramme opp og er ofte brukt i oppstramende kremer og cellulittkremer: http://www.iherb.com/search?kw=gatu+kola&sug=gotu+kola#p=1

Gatu kola bør ikke brukes hele tiden, man tar den som kur og venter en stund før man tar den igjen.

Har du noe erfaring med de dermarollene på ebay? mange av dem er jo ganske billige... men ser at de er like på bilder som andre superdyre. så blir forvirret!! 

Har forresten ganske mange dype arr i ansiktet etter kviser. Da er det best med 1.0 mm der? og 0.5 i resten av ansiktet?

Og bør man ikke rulle på "aktive" kviser?

:)

Anonymous poster hash: 98b79...5f3

Ja, jeg har erfaring fra ebay og ville ikke kjøpt derfra. Det er mange ruller som ikke er trygge som det står at har de rette sertifikasjonene men som enda ikke har de. Det er lett å trykke CE på en eske, og si at det er kirurgisk stål. Det værste med rullene der er at du ikke har noen garanti på at de er satt sammen med maskiner og ikke for hand. Mange asiaruller er satt sammen med hånd og de selges utenfor systemet på sider som ebay. Maskinene som setter sammen rullene er så dyre at det kan  lønne seg for fabrikken at arbeiderne selv setter dem sammen. Og om du legger en slik rulle til dyrking rett fra pakke (dyrke fram bakterier som allerede er på rullen) så vil det blomstre fram. Kjøper du en som har medisinsk CE (fra riktige kanaler) og prøver det samme med den så vil du ikke klare å dyrke fram noe. Så derfor vil jeg aldri kjøpe fra ebay igjen, men viste jo ikke om dette før jeg tok kurset. Noen av rullene jeg kjøpte fra ebay holdt også en dårlig kvalitet.

Det er rett og slett ikke verdt det, rullene er blitt så billige nå. Når jeg først startet og rulle så betalte jeg 899kr for samme rullen som jeg kjøper for 299. Så de er ikke så dyre at det er verdt den risikoen med å kjøpe en fra ebay. Jeg elsker ebay, bare ikke til ting som dermarollere. 

Ja, 0.5 i hele ansiktet. Og aldri rull over aktiv acne da det sprer bakteriene. Det kan faktisk være lurt å bruke et dermastempel på 1mm arrene, da kan du enda behandle rundt acneområdene (bare ikke rett på) Du kan også se resultater på arr med en 0.5mm rulle, men da bør du ta en kur der du ruller litt oftere over akkurat de områdene.

Har du prøvd sulfur (svovel) maske på kvisene? Jeg har denne: http://www.ebay.com/itm/Dr-Dennis-Gross-Skincare-Clarifying-Colloidal-Sulfur-Mask-1-7oz-50g-/291624889583?hash=item43e632acef:g:RQkAAOSw8-tWVitC 

Og den hjelper utrolig på om jeg får et utbrudd, man han bruke den over natten også. Det finnes også andre svovelmasker og kremer som har gode omtaler men Dr gross sin har jeg personlig erfaring med. 

Annonse

Jeg er i aktiv kreftbehandling, og har fått strekkmerker fra helvete av behandlingen. Tror du jeg kan bruke dermarull? Eller vil rullen på 1.5 mm (som jeg leste burde brukes på strekkmerker) stikke såpass langt ned i huden at det kan oppstå infeksjonsfare? På forhånd, takk for svar :)

Anonymous poster hash: c44f8...93f

Kan jeg rulle på magen for å UNGÅ strekkmerker når jeg er gravid? Fikk ingen med første å e redd å få med nr 2🙄 Eller hjelper den ikke på forebygging? Må kjøpe en til ansikt og en til kropp ser jeg 👏🏻👍🏻 super tråd!!! Beste hittil! 👏🏻👌🏻

Anonymous poster hash: 87e63...dbb

Jeg er i aktiv kreftbehandling, og har fått strekkmerker fra helvete av behandlingen. Tror du jeg kan bruke dermarull? Eller vil rullen på 1.5 mm (som jeg leste burde brukes på strekkmerker) stikke såpass langt ned i huden at det kan oppstå infeksjonsfare? På forhånd, takk for svar :)

Anonymous poster hash: c44f8...93f

Tror du heller burde vente til behandlingen er ferdig. Dermarolling gir huden microtrauma (vet ikke oversettelsen til Norsk, men det er når kroppen påføres små skader) det er gjort for å få kroppen til å reparere seg selv som også fører til at kollagenproduksjonen stimuleres. Så kroppen er egentlig i en liten betennelse selv om det ikke er synlig. Når du er i kreftbehandling så har kanskje kroppen nok med å fikse det du allerede har i kroppen. Vet det sikkert er kjipt å måtte vente men jeg tror helt ærlig at det er det beste. Etter behandlingen så kan du jo starte, du kan jo også spørre onkologen om råd. Det er alltid best å være på den sikre siden.

Ellers så er det er greit å bruke opp til en 1.5mm rulle på kroppen som hjemmebehandling, man skal alltid ta forhandsregler som rens rullen før og etter og ALDRI rør rullen med ringrene (du ser dette ofte i videoer, men det skal ikke gjøres pga infeksjonsfare). Har aldri  opplevd noe infeksjon selv om det noen ganger er rødt en stund etterpå. Du kan med fordel bruke et derma stempel lokalt på strekkmerkene, det gir god effekt. Fargen på strekkmerkene har også noe å si på hvor lett dem er å behandle, røde forsvinner raskere enn hvite. Behandling av strekkmerker tar tid men den som er talmodig får resultater.    

Må man kjøpe på nett eller får man kjøpt dem i butikk også?

Anonymous poster hash: a2479...fa6

Mange hudpleiesalonger selger disse 0.2mm rullene, og det er å kaste penger ut av vinduet. en rulle på 0.2mm penetrerer ikke dypt nok til å gi hudforbedringer, skal du ha hudforbedringer så trenger du minimum 0.5mm. Så de stedene som selger 0.2mm for hudforbedringer er ikke seriøse, de lurer kundene. Kundene vil derfor ikke få de resultatene som forventes og tror derfor at dermarolling er tull. En 0.2mm dermarulle er KUN for produktpenetrering, og den fungerer fint til det.

Jeg anbefaler alle å starte med en 0.5mm rulle, den jobber dypt nok til å gi hudforbedringer. Hvis man føler at man ikke får vekk alle arr etter feks. kviser så kan man skaffe seg et 1mm stempel som man bruker kun på de plassene der det er arr.

Hudpleiere er nok redde for å ta inn 0.5mm dermarulle da kundene plutselig vil få gode resultater hjemme og kanskje ikke vil gå i salongen. Selv om jeg tenker de tar feil i det, for mange kunder ville sikkert ha vært ekstra motivert til å få hudbehandling når de ser forbedringer i huden. 

Hvilken anbefaler du å bestille, altså merke?

Jeg har kun hørt og lest positive erfaringer med en fra Âme pure, så tenkte å bestille derfra, 0,5mm til ansikt, til 999kr tror jeg det var.

Hva tenker du?

Anonymous poster hash: ffbec...5ac

Hvilken anbefaler du å bestille, altså merke?

Jeg har kun hørt og lest positive erfaringer med en fra Âme pure, så tenkte å bestille derfra, 0,5mm til ansikt, til 999kr tror jeg det var.

Hva tenker du?

999kr var veldig mye, anbefaler ikke produktene deres. mange av anmeldelsene deres er desverre kjøpt og betalt. Man får ikke hudforbedring av en 0.2mm rulle som de påstår, så det stempler jeg som useriøst. Rulla er sikkert grei men ville nok uansett gå for en med medisinsk CE. De har litt lang leveringstid så du har den nok ikke før slutten av neste uke. Ville heller kjøpt et økologisk serum hos kicks enn det de selger, det er dermarullen i seg selv som gir resultater, ikke produktene. 

Om du vil ha en billig og god rulle så anbefaler jeg denne.

Min nye favoritt nå er denne.

Annonse

Har du erfaring med denne (0,2 mm)? Jeg kjøpte den på Letsdeal i sommer, men ikke åpnet den enda.

Hva slags sprit bruker du for å desinfisere? Antibac hånd/overflate eller annet?

http://cdn1.bigcommerce.com/server3200/i0ipf/product_images/uploaded_images/zgts-titanium-dermaroller.jpeg

Anonymous poster hash: 1d9c8...676

Har du erfaring med denne (0,2 mm)? Jeg kjøpte den på Letsdeal i sommer, men ikke åpnet den enda.

Hva slags sprit bruker du for å desinfisere? Antibac hånd/overflate eller annet? http://cdn1.bigcommerce.com/server3200/i0ipf/product_images/uploaded_images/zgts-titanium-dermaroller.jpegAnonymous poster hash: 1d9c8...676

Nå fant jeg forresten Antibac 95% utstyrsdesinfeksjon. Den må vel være optimal til dette?

Hva slags sprit bruker du for å desinfisere? Antibac hånd/overflate eller annet?

http://cdn1.bigcommerce.com/server3200/i0ipf/product_images/uploaded_images/zgts-titanium-dermaroller.jpeg

Ja, rulla er bra om det er den ikke er en kopi. Om du kjøpte du den fra en seriøs forhandler så er det en god rulle. MEN nållengden vil ikke gi hudforbedringer, en 0.2mm rulle er bortkastede penger, desverre.

Du kan bruke den til produktpenetrering av feks masker, serum og kremmer. Man må ha en 0.5mm nål for å kunne se hudforbedringer.

For å forklare det enkelt det er ikke det samme å ta en peeling maske hjemme og å få en green peel på salong. Hjemmemasken vil gjøre at huden ser friskere ut der og da mens greenpeelen vil jobbe mye dypere og gi lengre resultat.

Hvilken anbefaler du å bestille, altså merke?Jeg har kun hørt og lest positive erfaringer med en fra Âme pure, så tenkte å bestille derfra, 0,5mm til ansikt, til 999kr tror jeg det var.Hva tenker du?Anonymous poster hash: ffbec...5ac

999kr var veldig mye, anbefaler ikke produktene deres. mange av anmeldelsene deres er desverre kjøpt og betalt. Man får ikke hudforbedring av en 0.2mm rulle som de påstår, så det stempler jeg som useriøst. Rulla er sikkert grei men ville nok uansett gå for en med medisinsk CE. De har litt lang leveringstid så du har den nok ikke før slutten av neste uke. Ville heller kjøpt et økologisk serum hos kicks enn det de selger, det er dermarullen i seg selv som gir resultater, ikke produktene.  Om du vil ha en billig og god rulle så anbefaler jeg denne. Min nye favoritt nå er denne.   Anonymous poster hash: d00eb...885

Men i denne får jeg kun dermarollen. Hva mer trenger jeg? Og hvor kjøper jeg det?

Kan du være så snill å skrive hva det er jeg trenger i tilleg til rullen?

Beklager om jeg maser, men du er så snill og virker veldig proff.

Hva slags sprit bruker du for å desinfisere? Antibac hånd/overflate eller annet? http://cdn1.bigcommerce.com/server3200/i0ipf/product_images/uploaded_images/zgts-titanium-dermaroller.jpegAnonymous poster hash: 1d9c8...676

Nå fant jeg forresten Antibac 95% utstyrsdesinfeksjon. Den må vel være optimal til dette?

Hvor fant du det? Link? Om du er på et apotek så kan du kjøpe alkohol, fra 70 % (da må du legge den i bløtt) er bra.

Har du erfaring med denne (0,2 mm)? Jeg kjøpte den på Letsdeal i sommer, men ikke åpnet den enda.Hva slags sprit bruker du for å desinfisere? Antibac hånd/overflate eller annet? http://cdn1.bigcommerce.com/server3200/i0ipf/product_images/uploaded_images/zgts-titanium-dermaroller.jpegAnonymous poster hash: 1d9c8...676

Nå fant jeg forresten Antibac 95% utstyrsdesinfeksjon. Den må vel være optimal til dette?Anonymous poster hash: 1d9c8...676

Hvor fant du det? Link? Om du er på et apotek så kan du kjøpe alkohol, fra 70 % (da må du legge den i bløtt) er bra.  Anonymous poster hash: d00eb...885
https://www.boots.no/butikk/s/products/category.html?categoryId=1134&action=O

Hvilken anbefaler du å bestille, altså merke?Jeg har kun hørt og lest positive erfaringer med en fra Âme pure, så tenkte å bestille derfra, 0,5mm til ansikt, til 999kr tror jeg det var.Hva tenker du?Anonymous poster hash: ffbec...5ac

999kr var veldig mye, anbefaler ikke produktene deres. mange av anmeldelsene deres er desverre kjøpt og betalt. Man får ikke hudforbedring av en 0.2mm rulle som de påstår, så det stempler jeg som useriøst. Rulla er sikkert grei men ville nok uansett gå for en med medisinsk CE. De har litt lang leveringstid så du har den nok ikke før slutten av neste uke. Ville heller kjøpt et økologisk serum hos kicks enn det de selger, det er dermarullen i seg selv som gir resultater, ikke produktene.  Om du vil ha en billig og god rulle så anbefaler jeg denne. Min nye favoritt nå er denne.   Anonymous poster hash: d00eb...885

Men i denne får jeg kun dermarollen. Hva mer trenger jeg? Og hvor kjøper jeg det?

Kan du være så snill å skrive hva det er jeg trenger i tilleg til rullen?

Beklager om jeg maser, men du er så snill og virker veldig proff.

Et godt serum+krem eller ansiktsolje, helst økologisk. Du kan også bruke den med en fuktmaske som du kan sove med over natten. Du kan jo se hva du allerede har, mange bruker derarulle med sine egne produkter. Ja, ideelt er det økologiske produkter eller iallefall produkter uten parabener som minimum. Så trenger du alkohol for å rense rullen i, kjøpes på apotek. Har 1 liter her og den har holdt veldig lenge (koster under 100kr). Om du får tak i sterkere alkohol på er det bra det og. Du kan kanskje kjøpe en tom sprayflaske (til kosmetik) der du heller på litt alkohol. Men ville ha lagt den i alkohol før hver bruk uansett. 

Så det er ikke så mye du trenger bortsett fra alkoholen og rulla da.

Ja, rulla er bra om det er den ikke er en kopi. Om du kjøpte du den fra en seriøs forhandler så er det en god rulle. MEN nållengden vil ikke gi hudforbedringer, en 0.2mm rulle er bortkastede penger, desverre. Du kan bruke den til produktpenetrering av feks masker, serum og kremmer. Man må ha en 0.5mm nål for å kunne se hudforbedringer. For å forklare det enkelt det er ikke det samme å ta en peeling maske hjemme og å få en green peel på salong. Hjemmemasken vil gjøre at huden ser friskere ut der og da mens greenpeelen vil jobbe mye dypere og gi lengre resultat. Anonymous poster hash: d00eb...885

Tror ikke det er kopi, nei, den virker ordentlig. Men nå har ikke jeg noen erfaring med det heller da:-p Kjøpte den som sagt gjennom Lets Deal, men de selger jo videre for andre selskap. Det står CE merke på, og den boksen på innsiden er forseglet.

Det står forresten på instruksjonene (norske instruksjoner som er klistret på plastikken rundt eska) at nålene kun skal brukes 5-8 ganger før utskiftning og at de skal vaskes med varmt vann og oppvaskmiddel før den legges i sprit.

Hvor får man kjøpt nye nåler, og kan man kjøpe 0.5 nåler til en rulle som har 0.2 i utgangspunktet eller må det en ny rulle til for hver størrelse?

I første omgang tror jeg 0.2 holder for meg da jeg egentlig har ganske fin hud bortsett fra noen svake kvisearr på haka. Kjøpte den mest med tanke på å få frisket opp huden litt med ny glød, hehe :-) Ble inspirert av en annen tråd her i vår/sommer om å pleie kroppen litt, og kjøpte diverse dilldall fra Lets Deal, inkludert denne dermarolleren. Men så har den bare blitt liggende, men nå, etter den tråden skal jeg jammen få gjort det!

Tusen takk for alle svar :-)!

Har du erfaring med denne (0,2 mm)? Jeg kjøpte den på Letsdeal i sommer, men ikke åpnet den enda.Hva slags sprit bruker du for å desinfisere? Antibac hånd/overflate eller annet? http://cdn1.bigcommerce.com/server3200/i0ipf/product_images/uploaded_images/zgts-titanium-dermaroller.jpegAnonymous poster hash: 1d9c8...676

Nå fant jeg forresten Antibac 95% utstyrsdesinfeksjon. Den må vel være optimal til dette?Anonymous poster hash: 1d9c8...676
Hvor fant du det? Link? Om du er på et apotek så kan du kjøpe alkohol, fra 70 % (da må du legge den i bløtt) er bra.  Anonymous poster hash: d00eb...885
https://www.boots.no/butikk/s/products/category.html?categoryId=1134&action=O

http://antibac.no/som selges på apotekene skal ha en 99% alkohol til formålet, får du ikke tak i den så kan du gå for 95% alkoholen til overflatebehandling. Vet ikke om du får kjøpt den superkill, men den er heller ikke nødvendig.

http://antibac.no/proff/proff-utstyrdesinfeksjon/proff-utstyrdesinfeksjon-flytende/#content

Ja, rulla er bra om det er den ikke er en kopi. Om du kjøpte du den fra en seriøs forhandler så er det en god rulle. MEN nållengden vil ikke gi hudforbedringer, en 0.2mm rulle er bortkastede penger, desverre. Du kan bruke den til produktpenetrering av feks masker, serum og kremmer. Man må ha en 0.5mm nål for å kunne se hudforbedringer. For å forklare det enkelt det er ikke det samme å ta en peeling maske hjemme og å få en green peel på salong. Hjemmemasken vil gjøre at huden ser friskere ut der og da mens greenpeelen vil jobbe mye dypere og gi lengre resultat. Anonymous poster hash: d00eb...885

Tror ikke det er kopi, nei, den virker ordentlig. Men nå har ikke jeg noen erfaring med det heller da:-p Kjøpte den som sagt gjennom Lets Deal, men de selger jo videre for andre selskap. Det står CE merke på, og den boksen på innsiden er forseglet.

Det står forresten på instruksjonene (norske instruksjoner som er klistret på plastikken rundt eska) at nålene kun skal brukes 5-8 ganger før utskiftning og at de skal vaskes med varmt vann og oppvaskmiddel før den legges i sprit.

Hvor får man kjøpt nye nåler, og kan man kjøpe 0.5 nåler til en rulle som har 0.2 i utgangspunktet eller må det en ny rulle til for hver størrelse?

I første omgang tror jeg 0.2 holder for meg da jeg egentlig har ganske fin hud bortsett fra noen svake kvisearr på haka. Kjøpte den mest med tanke på å få frisket opp huden litt med ny glød, hehe :-) Ble inspirert av en annen tråd her i vår/sommer om å pleie kroppen litt, og kjøpte diverse dilldall fra Lets Deal, inkludert denne dermarolleren. Men så har den bare blitt liggende, men nå, etter den tråden skal jeg jammen få gjort det!

Tusen takk for alle svar :-)!

Det er bra for den rullen er kjempebra, spesielt om den har titaniumnåler som er min nye favoritt.

Du kan bruke en dermaulle flere ganger enn det så lenge du renser den godt. En 0.2 rulle kan du bruke hver dag så da hadde det ikke vart mer en en ukes bruk. Så lenge du renser den og nålene ikke er sløve.

Du kan ikke bytte ut nålene på en rulle, du må kjøpe en helt ny. Så bruk den du har, den vil hjelpe på å penetrere produktene mye bedre. Så kan du heller kjøpe en 0.5mm (som hjelper på rynker) senere om du ser behov for det, om det er dype arr så trenger du en 1mm rulle/stepel (det bør kun brukes på arrene og ikke oer hele ansiktet) 

Men i denne får jeg kun dermarollen. Hva mer trenger jeg? Og hvor kjøper jeg det?Kan du være så snill å skrive hva det er jeg trenger i tilleg til rullen?Beklager om jeg maser, men du er så snill og virker veldig proff.Anonymous poster hash: ffbec...5ac

Et godt serum+krem eller ansiktsolje, helst økologisk. Du kan også bruke den med en fuktmaske som du kan sove med over natten. Du kan jo se hva du allerede har, mange bruker derarulle med sine egne produkter. Ja, ideelt er det økologiske produkter eller iallefall produkter uten parabener som minimum. Så trenger du alkohol for å rense rullen i, kjøpes på apotek. Har 1 liter her og den har holdt veldig lenge (koster under 100kr). Om du får tak i sterkere alkohol på er det bra det og. Du kan kanskje kjøpe en tom sprayflaske (til kosmetik) der du heller på litt alkohol. Men ville ha lagt den i alkohol før hver bruk uansett.  Så det er ikke så mye du trenger bortsett fra alkoholen og rulla da. Anonymous poster hash: d00eb...885

Men i denne får jeg kun dermarollen. Hva mer trenger jeg? Og hvor kjøper jeg det?Kan du være så snill å skrive hva det er jeg trenger i tilleg til rullen?Beklager om jeg maser, men du er så snill og virker veldig proff.Anonymous poster hash: ffbec...5ac

Et godt serum+krem eller ansiktsolje, helst økologisk. Du kan også bruke den med en fuktmaske som du kan sove med over natten. Du kan jo se hva du allerede har, mange bruker derarulle med sine egne produkter. Ja, ideelt er det økologiske produkter eller iallefall produkter uten parabener som minimum. Så trenger du alkohol for å rense rullen i, kjøpes på apotek. Har 1 liter her og den har holdt veldig lenge (koster under 100kr). Om du får tak i sterkere alkohol på er det bra det og. Du kan kanskje kjøpe en tom sprayflaske (til kosmetik) der du heller på litt alkohol. Men ville ha lagt den i alkohol før hver bruk uansett.  Så det er ikke så mye du trenger bortsett fra alkoholen og rulla da. Anonymous poster hash: d00eb...885

Takk!

Så hvis jeg kjøper alkohol på apoteket, heller litt i et glass og har i rulleren før bruk, hvor lenge skal den være i? Og etter bruk også?

Skilles med varmt vann før og etter bruk, ikke sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...