Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #51 Del Skrevet 3. desember 2015 Ok, tusen takk :-D Da var det godt å se at de ikke trenger å være så dyre. Så for meg 1000-lappen for hver rulle :-p Får kjøpe 0.5 mm neste gang. Anonymous poster hash: 1d9c8...676 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147590372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #52 Del Skrevet 3. desember 2015 Hvilken anbefaler du å bestille, altså merke?Jeg har kun hørt og lest positive erfaringer med en fra Âme pure, så tenkte å bestille derfra, 0,5mm til ansikt, til 999kr tror jeg det var.Hva tenker du?Anonymous poster hash: ffbec...5ac 999kr var veldig mye, anbefaler ikke produktene deres. mange av anmeldelsene deres er desverre kjøpt og betalt. Man får ikke hudforbedring av en 0.2mm rulle som de påstår, så det stempler jeg som useriøst. Rulla er sikkert grei men ville nok uansett gå for en med medisinsk CE. De har litt lang leveringstid så du har den nok ikke før slutten av neste uke. Ville heller kjøpt et økologisk serum hos kicks enn det de selger, det er dermarullen i seg selv som gir resultater, ikke produktene. Om du vil ha en billig og god rulle så anbefaler jeg denne. Min nye favoritt nå er denne. Anonymous poster hash: d00eb...885 Men i denne får jeg kun dermarollen. Hva mer trenger jeg? Og hvor kjøper jeg det?Kan du være så snill å skrive hva det er jeg trenger i tilleg til rullen?Beklager om jeg maser, men du er så snill og virker veldig proff.Anonymous poster hash: ffbec...5ac Et godt serum+krem eller ansiktsolje, helst økologisk. Du kan også bruke den med en fuktmaske som du kan sove med over natten. Du kan jo se hva du allerede har, mange bruker derarulle med sine egne produkter. Ja, ideelt er det økologiske produkter eller iallefall produkter uten parabener som minimum. Så trenger du alkohol for å rense rullen i, kjøpes på apotek. Har 1 liter her og den har holdt veldig lenge (koster under 100kr). Om du får tak i sterkere alkohol på er det bra det og. Du kan kanskje kjøpe en tom sprayflaske (til kosmetik) der du heller på litt alkohol. Men ville ha lagt den i alkohol før hver bruk uansett. Så det er ikke så mye du trenger bortsett fra alkoholen og rulla da. Anonymous poster hash: d00eb...885 Hvilken anbefaler du å bestille, altså merke?Jeg har kun hørt og lest positive erfaringer med en fra Âme pure, så tenkte å bestille derfra, 0,5mm til ansikt, til 999kr tror jeg det var.Hva tenker du?Anonymous poster hash: ffbec...5ac 999kr var veldig mye, anbefaler ikke produktene deres. mange av anmeldelsene deres er desverre kjøpt og betalt. Man får ikke hudforbedring av en 0.2mm rulle som de påstår, så det stempler jeg som useriøst. Rulla er sikkert grei men ville nok uansett gå for en med medisinsk CE. De har litt lang leveringstid så du har den nok ikke før slutten av neste uke. Ville heller kjøpt et økologisk serum hos kicks enn det de selger, det er dermarullen i seg selv som gir resultater, ikke produktene. Om du vil ha en billig og god rulle så anbefaler jeg denne. Min nye favoritt nå er denne. Anonymous poster hash: d00eb...885 Men i denne får jeg kun dermarollen. Hva mer trenger jeg? Og hvor kjøper jeg det?Kan du være så snill å skrive hva det er jeg trenger i tilleg til rullen?Beklager om jeg maser, men du er så snill og virker veldig proff.Anonymous poster hash: ffbec...5ac Et godt serum+krem eller ansiktsolje, helst økologisk. Du kan også bruke den med en fuktmaske som du kan sove med over natten. Du kan jo se hva du allerede har, mange bruker derarulle med sine egne produkter. Ja, ideelt er det økologiske produkter eller iallefall produkter uten parabener som minimum. Så trenger du alkohol for å rense rullen i, kjøpes på apotek. Har 1 liter her og den har holdt veldig lenge (koster under 100kr). Om du får tak i sterkere alkohol på er det bra det og. Du kan kanskje kjøpe en tom sprayflaske (til kosmetik) der du heller på litt alkohol. Men ville ha lagt den i alkohol før hver bruk uansett. Så det er ikke så mye du trenger bortsett fra alkoholen og rulla da. Anonymous poster hash: d00eb...885 Takk! Så hvis jeg kjøper alkohol på apoteket, heller litt i et glass og har i rulleren før bruk, hvor lenge skal den være i? Og etter bruk også? Skilles med varmt vann før og etter bruk, ikke sant? Anonymous poster hash: ffbec...5ac Ja, jeg setter mine i alkohol (forsiktig med nålene, senk den sakte ned i glasset) i 10-15 minutter før behandlingen, skyller den i varmt vann etterpå (har glemt det noen ganger og det gikk helt fint for det er jo bare alkohol), så ruller du ansiktet. Etter bruk så skyller rullen i varmt vann før du setter den i alkohol (ny alkohol) i 10-15 minutter, før du setter den til tørk (du vil nå la alkoholen være på rullen). Anonymous poster hash: d00eb...885 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147590391 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #53 Del Skrevet 3. desember 2015 Tusen hjertelig takk, hi. Hvis jeg bestiller meg den som du linket til, den andre, hvor ofte i uken skal jeg bruke den. Og over hvor lang tid? Anonymous poster hash: ffbec...5ac Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147590426 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #54 Del Skrevet 3. desember 2015 Har du noe erfaring med de dermarollene på ebay? mange av dem er jo ganske billige... men ser at de er like på bilder som andre superdyre. så blir forvirret!! Har forresten ganske mange dype arr i ansiktet etter kviser. Da er det best med 1.0 mm der? og 0.5 i resten av ansiktet? Og bør man ikke rulle på "aktive" kviser? Anonymous poster hash: 98b79...5f3 Ja, jeg har erfaring fra ebay og ville ikke kjøpt derfra. Det er mange ruller som ikke er trygge som det står at har de rette sertifikasjonene men som enda ikke har de. Det er lett å trykke CE på en eske, og si at det er kirurgisk stål. Det værste med rullene der er at du ikke har noen garanti på at de er satt sammen med maskiner og ikke for hand. Mange asiaruller er satt sammen med hånd og de selges utenfor systemet på sider som ebay. Maskinene som setter sammen rullene er så dyre at det kan lønne seg for fabrikken at arbeiderne selv setter dem sammen. Og om du legger en slik rulle til dyrking rett fra pakke (dyrke fram bakterier som allerede er på rullen) så vil det blomstre fram. Kjøper du en som har medisinsk CE (fra riktige kanaler) og prøver det samme med den så vil du ikke klare å dyrke fram noe. Så derfor vil jeg aldri kjøpe fra ebay igjen, men viste jo ikke om dette før jeg tok kurset. Noen av rullene jeg kjøpte fra ebay holdt også en dårlig kvalitet. Det er rett og slett ikke verdt det, rullene er blitt så billige nå. Når jeg først startet og rulle så betalte jeg 899kr for samme rullen som jeg kjøper for 299. Så de er ikke så dyre at det er verdt den risikoen med å kjøpe en fra ebay. Jeg elsker ebay, bare ikke til ting som dermarollere. Ja, 0.5 i hele ansiktet. Og aldri rull over aktiv acne da det sprer bakteriene. Det kan faktisk være lurt å bruke et dermastempel på 1mm arrene, da kan du enda behandle rundt acneområdene (bare ikke rett på) Du kan også se resultater på arr med en 0.5mm rulle, men da bør du ta en kur der du ruller litt oftere over akkurat de områdene. Har du prøvd sulfur (svovel) maske på kvisene? Jeg har denne: http://www.ebay.com/itm/Dr-Dennis-Gross-Skincare-Clarifying-Colloidal-Sulfur-Mask-1-7oz-50g-/291624889583?hash=item43e632acef:g:RQkAAOSw8-tWVitC Og den hjelper utrolig på om jeg får et utbrudd, man han bruke den over natten også. Det finnes også andre svovelmasker og kremer som har gode omtaler men Dr gross sin har jeg personlig erfaring med. Anonymous poster hash: d00eb...885 Tusen takk for utfyllende svar, da blir det ikke ebay Bruker et annet Dr.Gross produkt på kviser enn det du linket til, men det er også sulfur. Er det ok å kjøpe dr.gross på ebay? det du linket til var billigere og større enn den lille tuben min. Hvis du kjenner dette merket, er det ok å bruke dr.gross serum etter rulling? det heter triple c peptide firming oil. Anonymous poster hash: 98b79...5f3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147590539 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #55 Del Skrevet 3. desember 2015 Har du noe erfaring med de dermarollene på ebay? mange av dem er jo ganske billige... men ser at de er like på bilder som andre superdyre. så blir forvirret!! Har forresten ganske mange dype arr i ansiktet etter kviser. Da er det best med 1.0 mm der? og 0.5 i resten av ansiktet? Og bør man ikke rulle på "aktive" kviser? Anonymous poster hash: 98b79...5f3 Ja, jeg har erfaring fra ebay og ville ikke kjøpt derfra. Det er mange ruller som ikke er trygge som det står at har de rette sertifikasjonene men som enda ikke har de. Det er lett å trykke CE på en eske, og si at det er kirurgisk stål. Det værste med rullene der er at du ikke har noen garanti på at de er satt sammen med maskiner og ikke for hand. Mange asiaruller er satt sammen med hånd og de selges utenfor systemet på sider som ebay. Maskinene som setter sammen rullene er så dyre at det kan lønne seg for fabrikken at arbeiderne selv setter dem sammen. Og om du legger en slik rulle til dyrking rett fra pakke (dyrke fram bakterier som allerede er på rullen) så vil det blomstre fram. Kjøper du en som har medisinsk CE (fra riktige kanaler) og prøver det samme med den så vil du ikke klare å dyrke fram noe. Så derfor vil jeg aldri kjøpe fra ebay igjen, men viste jo ikke om dette før jeg tok kurset. Noen av rullene jeg kjøpte fra ebay holdt også en dårlig kvalitet. Det er rett og slett ikke verdt det, rullene er blitt så billige nå. Når jeg først startet og rulle så betalte jeg 899kr for samme rullen som jeg kjøper for 299. Så de er ikke så dyre at det er verdt den risikoen med å kjøpe en fra ebay. Jeg elsker ebay, bare ikke til ting som dermarollere. Ja, 0.5 i hele ansiktet. Og aldri rull over aktiv acne da det sprer bakteriene. Det kan faktisk være lurt å bruke et dermastempel på 1mm arrene, da kan du enda behandle rundt acneområdene (bare ikke rett på) Du kan også se resultater på arr med en 0.5mm rulle, men da bør du ta en kur der du ruller litt oftere over akkurat de områdene. Har du prøvd sulfur (svovel) maske på kvisene? Jeg har denne: http://www.ebay.com/itm/Dr-Dennis-Gross-Skincare-Clarifying-Colloidal-Sulfur-Mask-1-7oz-50g-/291624889583?hash=item43e632acef:g:RQkAAOSw8-tWVitC Og den hjelper utrolig på om jeg får et utbrudd, man han bruke den over natten også. Det finnes også andre svovelmasker og kremer som har gode omtaler men Dr gross sin har jeg personlig erfaring med. Anonymous poster hash: d00eb...885 Tusen takk for utfyllende svar, da blir det ikke ebay Bruker et annet Dr.Gross produkt på kviser enn det du linket til, men det er også sulfur. Er det ok å kjøpe dr.gross på ebay? det du linket til var billigere og større enn den lille tuben min. Hvis du kjenner dette merket, er det ok å bruke dr.gross serum etter rulling? det heter triple c peptide firming oil. Anonymous poster hash: 98b79...5f3 Serumet har veldig mange ingredienser, det inneholder peptider som er det nye store innen hudpleie. Ser ingen eteriske oljer (kan irritere),men det hadde så mange ingredienser så håper jeg ikke overså noe. Det har gode ingredienser som er veldig bra når man dermaruller. Så jeg tror det serumet kan gi gode resultater. Dr gross bruker ikke parabener og andre omdiskuterte fyllstoffer i sine produkter. Det er mange butikker som selger på ebay så sjekk først hvordan butikken er. Har handlet på butikker som også har fysisk butikk for å være sikker. Jeg handler aldri produkter fra Asia Anonymous poster hash: d00eb...885 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147590663 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #56 Del Skrevet 3. desember 2015 Har du noe erfaring med de dermarollene på ebay? mange av dem er jo ganske billige... men ser at de er like på bilder som andre superdyre. så blir forvirret!! Har forresten ganske mange dype arr i ansiktet etter kviser. Da er det best med 1.0 mm der? og 0.5 i resten av ansiktet? Og bør man ikke rulle på "aktive" kviser? Anonymous poster hash: 98b79...5f3 Ja, jeg har erfaring fra ebay og ville ikke kjøpt derfra. Det er mange ruller som ikke er trygge som det står at har de rette sertifikasjonene men som enda ikke har de. Det er lett å trykke CE på en eske, og si at det er kirurgisk stål. Det værste med rullene der er at du ikke har noen garanti på at de er satt sammen med maskiner og ikke for hand. Mange asiaruller er satt sammen med hånd og de selges utenfor systemet på sider som ebay. Maskinene som setter sammen rullene er så dyre at det kan lønne seg for fabrikken at arbeiderne selv setter dem sammen. Og om du legger en slik rulle til dyrking rett fra pakke (dyrke fram bakterier som allerede er på rullen) så vil det blomstre fram. Kjøper du en som har medisinsk CE (fra riktige kanaler) og prøver det samme med den så vil du ikke klare å dyrke fram noe. Så derfor vil jeg aldri kjøpe fra ebay igjen, men viste jo ikke om dette før jeg tok kurset. Noen av rullene jeg kjøpte fra ebay holdt også en dårlig kvalitet. Det er rett og slett ikke verdt det, rullene er blitt så billige nå. Når jeg først startet og rulle så betalte jeg 899kr for samme rullen som jeg kjøper for 299. Så de er ikke så dyre at det er verdt den risikoen med å kjøpe en fra ebay. Jeg elsker ebay, bare ikke til ting som dermarollere. Ja, 0.5 i hele ansiktet. Og aldri rull over aktiv acne da det sprer bakteriene. Det kan faktisk være lurt å bruke et dermastempel på 1mm arrene, da kan du enda behandle rundt acneområdene (bare ikke rett på) Du kan også se resultater på arr med en 0.5mm rulle, men da bør du ta en kur der du ruller litt oftere over akkurat de områdene. Har du prøvd sulfur (svovel) maske på kvisene? Jeg har denne: http://www.ebay.com/itm/Dr-Dennis-Gross-Skincare-Clarifying-Colloidal-Sulfur-Mask-1-7oz-50g-/291624889583?hash=item43e632acef:g:RQkAAOSw8-tWVitC Og den hjelper utrolig på om jeg får et utbrudd, man han bruke den over natten også. Det finnes også andre svovelmasker og kremer som har gode omtaler men Dr gross sin har jeg personlig erfaring med. Anonymous poster hash: d00eb...885 Tusen takk for utfyllende svar, da blir det ikke ebay Bruker et annet Dr.Gross produkt på kviser enn det du linket til, men det er også sulfur. Er det ok å kjøpe dr.gross på ebay? det du linket til var billigere og større enn den lille tuben min. Hvis du kjenner dette merket, er det ok å bruke dr.gross serum etter rulling? det heter triple c peptide firming oil. Anonymous poster hash: 98b79...5f3 Serumet har veldig mange ingredienser, det inneholder peptider som er det nye store innen hudpleie. Ser ingen eteriske oljer (kan irritere),men det hadde så mange ingredienser så håper jeg ikke overså noe. Det har gode ingredienser som er veldig bra når man dermaruller. Så jeg tror det serumet kan gi gode resultater. Dr gross bruker ikke parabener og andre omdiskuterte fyllstoffer i sine produkter. Det er mange butikker som selger på ebay så sjekk først hvordan butikken er. Har handlet på butikker som også har fysisk butikk for å være sikker. Jeg handler aldri produkter fra Asia Anonymous poster hash: d00eb...885 Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 98b79...5f3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147590719 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tired mama Skrevet 3. desember 2015 #57 Del Skrevet 3. desember 2015 Takk for at du tar deg tid til å svare på alt dette. :-) Jeg lurer på om det er skadelig på noen måte å rulle for ofte eller for lenge? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147590741 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #58 Del Skrevet 3. desember 2015 Takk for at du tar deg tid til å svare på alt dette. :-) Jeg lurer på om det er skadelig på noen måte å rulle for ofte eller for lenge? Du bør hverken rulle for ofte eller for lenge. Ruller du for mye kan du bli litt vel rød og det tar litt lengre tid før det går over, det er ikke farlig bare ubehagelig. Om det er farlig å rulle for ofte er litt omdiskutert men om du tenker deg at kroppen får en mini betennelse hver gang du ruller. Så om du ruller for ofte over veldig lang tid så kan det skade kollagenet, men det skal mye til. Den holistiske måten å rulle på så er annenhver uke. Det er derfor det er lurt å heller ta en kur for så å vedlikeholde annenhver uke. Så repiterer du kuren når du føler behov. For man vil jo ikke la huden ha en konstant betennelse. Man kan ha god nytte av dermarulling ved å bare rulle annenhver uke,det var det jeg gjorde i starten etter anbefalinger fra whitelotus. Så jo veldig gode resultater da også. I USA var det flere hudpleiere som anbefalte kunder å dermarolle flere ganger i uken (med0.5) som kur, og jeg så mange som fikk veldig gode resultater med det. Så jeg prøvde det selv og fikk gode resultater, men ville ikke gjort dette i lange perioder om gangen. Anonymous poster hash: d00eb...885 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147590837 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tired mama Skrevet 3. desember 2015 #59 Del Skrevet 3. desember 2015 Takk for at du tar deg tid til å svare på alt dette. :-) Jeg lurer på om det er skadelig på noen måte å rulle for ofte eller for lenge? Du bør hverken rulle for ofte eller for lenge. Ruller du for mye kan du bli litt vel rød og det tar litt lengre tid før det går over, det er ikke farlig bare ubehagelig. Om det er farlig å rulle for ofte er litt omdiskutert men om du tenker deg at kroppen får en mini betennelse hver gang du ruller. Så om du ruller for ofte over veldig lang tid så kan det skade kollagenet, men det skal mye til. Den holistiske måten å rulle på så er annenhver uke. Det er derfor det er lurt å heller ta en kur for så å vedlikeholde annenhver uke. Så repiterer du kuren når du føler behov. For man vil jo ikke la huden ha en konstant betennelse. Man kan ha god nytte av dermarulling ved å bare rulle annenhver uke,det var det jeg gjorde i starten etter anbefalinger fra whitelotus. Så jo veldig gode resultater da også. I USA var det flere hudpleiere som anbefalte kunder å dermarolle flere ganger i uken (med0.5) som kur, og jeg så mange som fikk veldig gode resultater med det. Så jeg prøvde det selv og fikk gode resultater, men ville ikke gjort dette i lange perioder om gangen. Anonymous poster hash: d00eb...885 Ok, tusen takk for svar. 👍🏼😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147590979 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #60 Del Skrevet 3. desember 2015 Tusen hjertelig takk, hi. Hvis jeg bestiller meg den som du linket til, den andre, hvor ofte i uken skal jeg bruke den. Og over hvor lang tid? Anonymous poster hash: ffbec...5ac Hei, så ikke dette før nå. Det står noen ganger i tråden. Annenhver uke er standaren, men du kan bruke den to til tre dager i uken i en periode som en kur. Hvor mange dager du må ha mellom hver rulling må du se ann. Du kan feks sette opp to faste dager i uken til og beggynne med, da er det lett å huske når du skal rulle neste gang. For å vedlikeholde så kan du rulle annenhver uke. Anonymous poster hash: d00eb...885 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147591258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #61 Del Skrevet 3. desember 2015 Hvilken video burde jeg se før første gang? Fikk rullen i dag Anonymous poster hash: 45091...7f0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147591278 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #62 Del Skrevet 4. desember 2015 Tusen hjertelig takk, hi.Hvis jeg bestiller meg den som du linket til, den andre, hvor ofte i uken skal jeg bruke den. Og over hvor lang tid?Anonymous poster hash: ffbec...5ac Hei, så ikke dette før nå. Det står noen ganger i tråden. Annenhver uke er standaren, men du kan bruke den to til tre dager i uken i en periode som en kur. Hvor mange dager du må ha mellom hver rulling må du se ann. Du kan feks sette opp to faste dager i uken til og beggynne med, da er det lett å huske når du skal rulle neste gang. For å vedlikeholde så kan du rulle annenhver uke. Anonymous poster hash: d00eb...885 Takk! Jeg sendte Mail til de igår, den siden du linket til. Fikk beskjed om å bruke den 2-3 ganger i uken, i 8-12 uker, men se det ann. Den blir bestilt idag Tusen takk for at du tok deg tid til å svare på spm, ig takk for den gode infoen Anonymous poster hash: ffbec...5ac Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147591821 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #63 Del Skrevet 4. desember 2015 Hvilken anbefaler du å bestille, altså merke? Jeg har kun hørt og lest positive erfaringer med en fra Âme pure, så tenkte å bestille derfra, 0,5mm til ansikt, til 999kr tror jeg det var. Hva tenker du? Anonymous poster hash: ffbec...5ac 999kr var veldig mye, anbefaler ikke produktene deres. mange av anmeldelsene deres er desverre kjøpt og betalt. Man får ikke hudforbedring av en 0.2mm rulle som de påstår, så det stempler jeg som useriøst. Rulla er sikkert grei men ville nok uansett gå for en med medisinsk CE. De har litt lang leveringstid så du har den nok ikke før slutten av neste uke. Ville heller kjøpt et økologisk serum hos kicks enn det de selger, det er dermarullen i seg selv som gir resultater, ikke produktene. Om du vil ha en billig og god rulle så anbefaler jeg denne. Min nye favoritt nå er denne. Anonymous poster hash: d00eb...885 Vet du hva, vær vennlig å slutt å slenge rundt deg med vendinger som er ukorrekt. Tydelig at du er lite kjent med CE merking. Det er ingenting som heter "medisinsk CE" vs vanlig CE merking. CE merking er et kvalitetsstempel for at alle prosedyrer er fulgt innenfor sitt direktiv. Så er det CE merking på en rulle, så er alle prosedyrer innenfor dette feltet/bruken fult. Du skriver som du skylle inneha mye kunnskaper om dette men det blir for dumt å slenge rundt seg med begrep man ikke forstår. Du er ikke en spesialist kun fordi du har vært på et kurs om dette. CE merking er CE merking. Man kan ikke CE merke et produkt hvis denne ikke er godkjent produsert for nettopp det den er laget for å gjøre. Anonymous poster hash: bb9d0...cce Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147591875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kremtopp Skrevet 4. desember 2015 #64 Del Skrevet 4. desember 2015 Har du sett bedring på strekkmerker? Jeg har en fra amepure, har sett litt bedring men er ikke fullt så fornøyd. Tenkte bestille den du linket til over her (dermaspa). Hvilke produkter bør jeg ha til å smøre huden etter å ha brukt dermarolleren? Det er på forside/innside lår. På forhånd takk for svar 😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147592100 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #65 Del Skrevet 4. desember 2015 Hvilken anbefaler du å bestille, altså merke? Jeg har kun hørt og lest positive erfaringer med en fra Âme pure, så tenkte å bestille derfra, 0,5mm til ansikt, til 999kr tror jeg det var. Hva tenker du? Anonymous poster hash: ffbec...5ac 999kr var veldig mye, anbefaler ikke produktene deres. mange av anmeldelsene deres er desverre kjøpt og betalt. Man får ikke hudforbedring av en 0.2mm rulle som de påstår, så det stempler jeg som useriøst. Rulla er sikkert grei men ville nok uansett gå for en med medisinsk CE. De har litt lang leveringstid så du har den nok ikke før slutten av neste uke. Ville heller kjøpt et økologisk serum hos kicks enn det de selger, det er dermarullen i seg selv som gir resultater, ikke produktene. Om du vil ha en billig og god rulle så anbefaler jeg denne. Min nye favoritt nå er denne. Anonymous poster hash: d00eb...885 Vet du hva, vær vennlig å slutt å slenge rundt deg med vendinger som er ukorrekt. Tydelig at du er lite kjent med CE merking. Det er ingenting som heter "medisinsk CE" vs vanlig CE merking. CE merking er et kvalitetsstempel for at alle prosedyrer er fulgt innenfor sitt direktiv. Så er det CE merking på en rulle, så er alle prosedyrer innenfor dette feltet/bruken fult. Du skriver som du skylle inneha mye kunnskaper om dette men det blir for dumt å slenge rundt seg med begrep man ikke forstår. Du er ikke en spesialist kun fordi du har vært på et kurs om dette. CE merking er CE merking. Man kan ikke CE merke et produkt hvis denne ikke er godkjent produsert for nettopp det den er laget for å gjøre. Anonymous poster hash: bb9d0...cce Det var noe vi lærte om på kurset, kurset var i USA så vet ikke om den internasjonale standaren er annerledes her: https://en.wikipedia.org/wiki/CE_marking Han var hudlege å sa at han kun brukte ruller som var merket CE merket som medisinsk utstyr. Den har også da en ISO men husker ikke hvilken, desverre. Kan sikkert finne ut av det, hvis du ønsker. Virker som det er sånn i Norge også: http://medteknorge.no/wp-content/uploads/2012/11/CE-merking-av-med-utstyr.pdf For å bli CE merket som medisinsk utstyr så må forskjellige kriterier være innfridd. Det er forskjell på en generell CE og at noe er CE merket innenfor medisinsk utstyr. Du kan ha CE og at den er ansett som trygg men ikke kan brukes innenfor medisinsk praksis. Leker feks har CE merking men er jo ikke medisinsk utstyr. Men JEG har aldri sakt at jeg har peiling på CE merkingen, og hvordan det fungerer. Fortalte det jeg lærte på kurset, bruk rullere som har medisinsk CE. Har ikke sakt at alle å det, men jeg har sakt kjøp rullere med CE og helst medisinsk CE. Anonymous poster hash: d00eb...885 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147592150 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #66 Del Skrevet 4. desember 2015 Hvilken anbefaler du å bestille, altså merke? Jeg har kun hørt og lest positive erfaringer med en fra Âme pure, så tenkte å bestille derfra, 0,5mm til ansikt, til 999kr tror jeg det var. Hva tenker du? Anonymous poster hash: ffbec...5ac 999kr var veldig mye, anbefaler ikke produktene deres. mange av anmeldelsene deres er desverre kjøpt og betalt. Man får ikke hudforbedring av en 0.2mm rulle som de påstår, så det stempler jeg som useriøst. Rulla er sikkert grei men ville nok uansett gå for en med medisinsk CE. De har litt lang leveringstid så du har den nok ikke før slutten av neste uke. Ville heller kjøpt et økologisk serum hos kicks enn det de selger, det er dermarullen i seg selv som gir resultater, ikke produktene. Om du vil ha en billig og god rulle så anbefaler jeg denne. Min nye favoritt nå er denne. Anonymous poster hash: d00eb...885 Vet du hva, vær vennlig å slutt å slenge rundt deg med vendinger som er ukorrekt. Tydelig at du er lite kjent med CE merking.Det er ingenting som heter "medisinsk CE" vs vanlig CE merking. CE merking er et kvalitetsstempel for at alle prosedyrer er fulgt innenfor sitt direktiv. Så er det CE merking på en rulle, så er alle prosedyrer innenfor dette feltet/bruken fult. Du skriver som du skylle inneha mye kunnskaper om dette men det blir for dumt å slenge rundt seg med begrep man ikke forstår. Du er ikke en spesialist kun fordi du har vært på et kurs om dette. CE merking er CE merking. Man kan ikke CE merke et produkt hvis denne ikke er godkjent produsert for nettopp det den er laget for å gjøre. Anonymous poster hash: bb9d0...cce Det var noe vi lærte om på kurset, kurset var i USA så vet ikke om den internasjonale standaren er annerledes her: https://en.wikipedia.org/wiki/CE_marking Han var hudlege å sa at han kun brukte ruller som var merket CE merket som medisinsk utstyr. Den har også da en ISO men husker ikke hvilken, desverre. Kan sikkert finne ut av det, hvis du ønsker. Virker som det er sånn i Norge også: http://medteknorge.no/wp-content/uploads/2012/11/CE-merking-av-med-utstyr.pdf For å bli CE merket som medisinsk utstyr så må forskjellige kriterier være innfridd. Det er forskjell på en generell CE og at noe er CE merket innenfor medisinsk utstyr. Du kan ha CE og at den er ansett som trygg men ikke kan brukes innenfor medisinsk praksis. Leker feks har CE merking men er jo ikke medisinsk utstyr. Men JEG har aldri sakt at jeg har peiling på CE merkingen, og hvordan det fungerer. Fortalte det jeg lærte på kurset, bruk rullere som har medisinsk CE. Har ikke sakt at alle å det, men jeg har sakt kjøp rullere med CE og helst medisinsk CE. Anonymous poster hash: d00eb...885 CE merking er en europeisk merking og tviler på at et mann fra USA vet mye om det. Varer i USA må være FDA godkjent. Selvfølgelig er kriteriene for CE merking forskjellig. Men det er poenget. CE merking viser at man har fulgt de ISO prosedyrene som kreves innenfor sitt område. Altså driver man med medisinsk utstyr så er CE merking for disse at ISO-prosedyrene innenfor dette direktivet er fulgt. Dette gjelder jo alt. Så det er ingenting som heter medisinsk CE og for eksempel automobil CE. ISO direktivene innenfor sitt område må følges og man kan kvalitetsstemple det med CE. Så er en roller CE merket så er den CE merket. Anonymous poster hash: bb9d0...cce Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147592158 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #67 Del Skrevet 4. desember 2015 Har du sett bedring på strekkmerker? Jeg har en fra amepure, har sett litt bedring men er ikke fullt så fornøyd. Tenkte bestille den du linket til over her (dermaspa). Hvilke produkter bør jeg ha til å smøre huden etter å ha brukt dermarolleren? Det er på forside/innside lår. På forhånd takk for svar Hvilke nållengde har du på dermarullen? Og hvordan er strekkmerkene? Om de ikke er på store områder så vil jeg anbefale deg å få en smal 1.5mm og gå over kun strekkmerkene, den andre rullen kan du bruke på områdene rundt som ikke har strekkmerker. Du kan bruke den smale også på større områder, det tar bare litt lengre tid. Jeg går over store Hvilken anbefaler du å bestille, altså merke? Jeg har kun hørt og lest positive erfaringer med en fra Âme pure, så tenkte å bestille derfra, 0,5mm til ansikt, til 999kr tror jeg det var. Hva tenker du? Anonymous poster hash: ffbec...5ac 999kr var veldig mye, anbefaler ikke produktene deres. mange av anmeldelsene deres er desverre kjøpt og betalt. Man får ikke hudforbedring av en 0.2mm rulle som de påstår, så det stempler jeg som useriøst. Rulla er sikkert grei men ville nok uansett gå for en med medisinsk CE. De har litt lang leveringstid så du har den nok ikke før slutten av neste uke. Ville heller kjøpt et økologisk serum hos kicks enn det de selger, det er dermarullen i seg selv som gir resultater, ikke produktene. Om du vil ha en billig og god rulle så anbefaler jeg denne. Min nye favoritt nå er denne. Anonymous poster hash: d00eb...885 Vet du hva, vær vennlig å slutt å slenge rundt deg med vendinger som er ukorrekt. Tydelig at du er lite kjent med CE merking.Det er ingenting som heter "medisinsk CE" vs vanlig CE merking. CE merking er et kvalitetsstempel for at alle prosedyrer er fulgt innenfor sitt direktiv. Så er det CE merking på en rulle, så er alle prosedyrer innenfor dette feltet/bruken fult. Du skriver som du skylle inneha mye kunnskaper om dette men det blir for dumt å slenge rundt seg med begrep man ikke forstår. Du er ikke en spesialist kun fordi du har vært på et kurs om dette. CE merking er CE merking. Man kan ikke CE merke et produkt hvis denne ikke er godkjent produsert for nettopp det den er laget for å gjøre. Anonymous poster hash: bb9d0...cce Det var noe vi lærte om på kurset, kurset var i USA så vet ikke om den internasjonale standaren er annerledes her: https://en.wikipedia.org/wiki/CE_marking Han var hudlege å sa at han kun brukte ruller som var merket CE merket som medisinsk utstyr. Den har også da en ISO men husker ikke hvilken, desverre. Kan sikkert finne ut av det, hvis du ønsker. Virker som det er sånn i Norge også: http://medteknorge.no/wp-content/uploads/2012/11/CE-merking-av-med-utstyr.pdf For å bli CE merket som medisinsk utstyr så må forskjellige kriterier være innfridd. Det er forskjell på en generell CE og at noe er CE merket innenfor medisinsk utstyr. Du kan ha CE og at den er ansett som trygg men ikke kan brukes innenfor medisinsk praksis. Leker feks har CE merking men er jo ikke medisinsk utstyr. Men JEG har aldri sakt at jeg har peiling på CE merkingen, og hvordan det fungerer. Fortalte det jeg lærte på kurset, bruk rullere som har medisinsk CE. Har ikke sakt at alle å det, men jeg har sakt kjøp rullere med CE og helst medisinsk CE. Anonymous poster hash: d00eb...885 CE merking er en europeisk merking og tviler på at et mann fra USA vet mye om det. Varer i USA må være FDA godkjent. Selvfølgelig er kriteriene for CE merking forskjellig. Men det er poenget. CE merking viser at man har fulgt de ISO prosedyrene som kreves innenfor sitt område. Altså driver man med medisinsk utstyr så er CE merking for disse at ISO-prosedyrene innenfor dette direktivet er fulgt. Dette gjelder jo alt. Så det er ingenting som heter medisinsk CE og for eksempel automobil CE. ISO direktivene innenfor sitt område må følges og man kan kvalitetsstemple det med CE. Så er en roller CE merket så er den CE merket. Anonymous poster hash: bb9d0...cce Hvorfor skulle ikke han ha peiling på det? Han kurser folk fra hele verden så han bør jo faktisk vite litt om hordan det er her. De har lignende merker der uten at jeg husker hvilke, og de har på lik linje med oss sertifiseringer for medisinsk utstyr. Det er jo forskjell på medisinsk utstyr og vanlig utstur er det ikke? https://helsedirektoratet.no/medisinsk-utstyr/regulatorisk-informasjon/markedsforing-av-medisinsk-utstyr Hvis utstyret er medisinsk og har en CE, så har det da en medisinsk CE. Om utstyret er registrert innen kosmetikk og har en CE så er det da ikke det samme. Du missforstår hva jeg sier. Jeg sier ikke at det er en spesiell merking for medisinsk utstyr, jeg sier det er registrert som medisinsk utstyr og har CE. Han gikk igjennom flere av merkene men det var det jeg tok til meg da det er relevant for meg når jeg bor i Norge. Anonymous poster hash: d00eb...885 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147592169 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #68 Del Skrevet 4. desember 2015 Har du sett bedring på strekkmerker? Jeg har en fra amepure, har sett litt bedring men er ikke fullt så fornøyd. Tenkte bestille den du linket til over her (dermaspa). Hvilke produkter bør jeg ha til å smøre huden etter å ha brukt dermarolleren? Det er på forside/innside lår. På forhånd takk for svar Hele innleggen kom hvis ikke med: Hvilke nållengde har du på dermarullen? Og hvordan er strekkmerkene? Om de ikke er på store områder så vil jeg anbefale deg å få en smal 1.5mm og gå over kun strekkmerkene, den andre rullen kan du bruke på områdene rundt som ikke har strekkmerker. Du kan bruke den smale også på større områder, det tar bare litt lengre tid. Jeg går over store områder med en kroppsrulle, men du MÅ ikke bruke en kroppsrulle tid dette. Det kan faktisk være lurt å bruke en smal 1.5mm rulle/stempel, for å komme bedre til. Spørs hvor dypt de ligger, en 1mm kan i noen tilfeller være nok men tommelfingerregelen er at man må opp i 1.5mm for å komme dypt nok ned i huden for å stimulere at den fornyer seg og hvisker ut strekkmerker. Du må bytte en 1.5mm ut oftere enn de som har mindre nåler, snakker av erfaring. Du merker selv når rullen trenger å byttes ut. Anonymous poster hash: d00eb...885 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147592173 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kremtopp Skrevet 4. desember 2015 #69 Del Skrevet 4. desember 2015 Har du sett bedring på strekkmerker? Jeg har en fra amepure, har sett litt bedring men er ikke fullt så fornøyd. Tenkte bestille den du linket til over her (dermaspa). Hvilke produkter bør jeg ha til å smøre huden etter å ha brukt dermarolleren? Det er på forside/innside lår. På forhånd takk for svar Hele innleggen kom hvis ikke med: Hvilke nållengde har du på dermarullen? Og hvordan er strekkmerkene? Om de ikke er på store områder så vil jeg anbefale deg å få en smal 1.5mm og gå over kun strekkmerkene, den andre rullen kan du bruke på områdene rundt som ikke har strekkmerker. Du kan bruke den smale også på større områder, det tar bare litt lengre tid. Jeg går over store områder med en kroppsrulle, men du MÅ ikke bruke en kroppsrulle tid dette. Det kan faktisk være lurt å bruke en smal 1.5mm rulle/stempel, for å komme bedre til. Spørs hvor dypt de ligger, en 1mm kan i noen tilfeller være nok men tommelfingerregelen er at man må opp i 1.5mm for å komme dypt nok ned i huden for å stimulere at den fornyer seg og hvisker ut strekkmerker. Du må bytte en 1.5mm ut oftere enn de som har mindre nåler, snakker av erfaring. Du merker selv når rullen trenger å byttes ut. Anonymous poster hash: d00eb...885 Takk for svar. Jeg bestilte egentlig 1,5 mm men de var utsolgt på tidspunktet og sendte meg en 0,7 mm med argumentet at det ville gi bra resultat. Har bare sett litt forbedring. Strekkmerkene er normalt dype, de var ille før (før og etter fødsel for 9 år siden), tok da kopping på områdene som ga veldig god effekt. Jeg tenkte å bestille 1,5 mm for å se om det hjelper. Hvor ofte bør jeg da rulle og hvilke krem bør jeg kjøpe til etterbehandlingen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147592180 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #70 Del Skrevet 4. desember 2015 Har du sett bedring på strekkmerker? Jeg har en fra amepure, har sett litt bedring men er ikke fullt så fornøyd. Tenkte bestille den du linket til over her (dermaspa). Hvilke produkter bør jeg ha til å smøre huden etter å ha brukt dermarolleren? Det er på forside/innside lår. På forhånd takk for svar Hvilke nållengde har du på dermarullen? Og hvordan er strekkmerkene? Om de ikke er på store områder så vil jeg anbefale deg å få en smal 1.5mm og gå over kun strekkmerkene, den andre rullen kan du bruke på områdene rundt som ikke har strekkmerker. Du kan bruke den smale også på større områder, det tar bare litt lengre tid. Jeg går over store Hvilken anbefaler du å bestille, altså merke? Jeg har kun hørt og lest positive erfaringer med en fra Âme pure, så tenkte å bestille derfra, 0,5mm til ansikt, til 999kr tror jeg det var. Hva tenker du? Anonymous poster hash: ffbec...5ac 999kr var veldig mye, anbefaler ikke produktene deres. mange av anmeldelsene deres er desverre kjøpt og betalt. Man får ikke hudforbedring av en 0.2mm rulle som de påstår, så det stempler jeg som useriøst. Rulla er sikkert grei men ville nok uansett gå for en med medisinsk CE. De har litt lang leveringstid så du har den nok ikke før slutten av neste uke. Ville heller kjøpt et økologisk serum hos kicks enn det de selger, det er dermarullen i seg selv som gir resultater, ikke produktene. Om du vil ha en billig og god rulle så anbefaler jeg denne. Min nye favoritt nå er denne. Anonymous poster hash: d00eb...885 Vet du hva, vær vennlig å slutt å slenge rundt deg med vendinger som er ukorrekt. Tydelig at du er lite kjent med CE merking.Det er ingenting som heter "medisinsk CE" vs vanlig CE merking. CE merking er et kvalitetsstempel for at alle prosedyrer er fulgt innenfor sitt direktiv. Så er det CE merking på en rulle, så er alle prosedyrer innenfor dette feltet/bruken fult. Du skriver som du skylle inneha mye kunnskaper om dette men det blir for dumt å slenge rundt seg med begrep man ikke forstår. Du er ikke en spesialist kun fordi du har vært på et kurs om dette. CE merking er CE merking. Man kan ikke CE merke et produkt hvis denne ikke er godkjent produsert for nettopp det den er laget for å gjøre. Anonymous poster hash: bb9d0...cce Det var noe vi lærte om på kurset, kurset var i USA så vet ikke om den internasjonale standaren er annerledes her: https://en.wikipedia.org/wiki/CE_marking Han var hudlege å sa at han kun brukte ruller som var merket CE merket som medisinsk utstyr. Den har også da en ISO men husker ikke hvilken, desverre. Kan sikkert finne ut av det, hvis du ønsker. Virker som det er sånn i Norge også: http://medteknorge.no/wp-content/uploads/2012/11/CE-merking-av-med-utstyr.pdf For å bli CE merket som medisinsk utstyr så må forskjellige kriterier være innfridd. Det er forskjell på en generell CE og at noe er CE merket innenfor medisinsk utstyr. Du kan ha CE og at den er ansett som trygg men ikke kan brukes innenfor medisinsk praksis. Leker feks har CE merking men er jo ikke medisinsk utstyr. Men JEG har aldri sakt at jeg har peiling på CE merkingen, og hvordan det fungerer. Fortalte det jeg lærte på kurset, bruk rullere som har medisinsk CE. Har ikke sakt at alle å det, men jeg har sakt kjøp rullere med CE og helst medisinsk CE. Anonymous poster hash: d00eb...885 CE merking er en europeisk merking og tviler på at et mann fra USA vet mye om det. Varer i USA må være FDA godkjent. Selvfølgelig er kriteriene for CE merking forskjellig. Men det er poenget. CE merking viser at man har fulgt de ISO prosedyrene som kreves innenfor sitt område. Altså driver man med medisinsk utstyr så er CE merking for disse at ISO-prosedyrene innenfor dette direktivet er fulgt. Dette gjelder jo alt. Så det er ingenting som heter medisinsk CE og for eksempel automobil CE. ISO direktivene innenfor sitt område må følges og man kan kvalitetsstemple det med CE. Så er en roller CE merket så er den CE merket. Anonymous poster hash: bb9d0...cce Hvorfor skulle ikke han ha peiling på det? Han kurser folk fra hele verden så han bør jo faktisk vite litt om hordan det er her.De har lignende merker der uten at jeg husker hvilke, og de har på lik linje med oss sertifiseringer for medisinsk utstyr. Det er jo forskjell på medisinsk utstyr og vanlig utstur er det ikke? https://helsedirektoratet.no/medisinsk-utstyr/regulatorisk-informasjon/markedsforing-av-medisinsk-utstyr Hvis utstyret er medisinsk og har en CE, så har det da en medisinsk CE. Om utstyret er registrert innen kosmetikk og har en CE så er det da ikke det samme. Du missforstår hva jeg sier. Jeg sier ikke at det er en spesiell merking for medisinsk utstyr, jeg sier det er registrert som medisinsk utstyr og har CE. Han gikk igjennom flere av merkene men det var det jeg tok til meg da det er relevant for meg når jeg bor i Norge. Anonymous poster hash: d00eb...885 Bruken klassifiserer hvilk ISO prosedyrer som må følges under produksjon og uttesting. Dermaroller har samme bruk og derfor samme ISO prosedyrer. Derfor vil en CE merking her være likt for alle rullene. Du kan derfor ikke si at "pass på at det ikke kun er CE merking men medisinsk CE merking". Jeg har jobbet mange mange år i helsesektoren og CE merket egne tester så jeg kan CE merking. Det kan hende du kan en del men hvordan du forklarer deg er veldig misvisende for folk som ikke har greie på det. Står det CE merking på et produkt som er definert som et medisinsk utstyr så vil denne CE merkingen være lik for alle. Anonymous poster hash: bb9d0...cce Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147592185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #71 Del Skrevet 4. desember 2015 Hvilken video burde jeg se før første gang? Fikk rullen i dag Anonymous poster hash: 45091...7f0 Øverst på denne linken: https://www.dermaspa.no/dermaroller-titanium-0-5.html Husk å rens rullen før bruk, i alkohol. Om du skal bruke den ofte så kan du også sette rullen i alkohol før bruk, skylle og bruke den. Så tar du å skyller den i varmt vann før du sprayer på alkohol. Lurt å kjøpe en tom sprayflaske (for kosmetikk) og så kan du bruke den etter du har brukt den. Ellers så må du sette den i alkohol etter bruk. Men jeg vil uansett anbefale at du legger rullen i alkohol før bruk. Jeg legger den i alkohol før bruk, skyller og sprayer etter. Husk å lufttørk den. Vet at mange sier du bare trenger å spraye med alkohol, men det aller beste er å legge den i alkohol. Kjøp feks: http://antibac.no/proff/proff-utstyrdesinfeksjon/proff-utstyrdesinfeksjon-flytende/#content I USA bruker de 99% så jeg har kjøpt med meg en flaske med det. men har ikke fått tak i det i Norge. Anonymous poster hash: d00eb...885 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147592190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #72 Del Skrevet 4. desember 2015 Har du sett bedring på strekkmerker? Jeg har en fra amepure, har sett litt bedring men er ikke fullt så fornøyd. Tenkte bestille den du linket til over her (dermaspa). Hvilke produkter bør jeg ha til å smøre huden etter å ha brukt dermarolleren? Det er på forside/innside lår. På forhånd takk for svar Hvilke nållengde har du på dermarullen? Og hvordan er strekkmerkene? Om de ikke er på store områder så vil jeg anbefale deg å få en smal 1.5mm og gå over kun strekkmerkene, den andre rullen kan du bruke på områdene rundt som ikke har strekkmerker. Du kan bruke den smale også på større områder, det tar bare litt lengre tid. Jeg går over store Hvilken anbefaler du å bestille, altså merke? Jeg har kun hørt og lest positive erfaringer med en fra Âme pure, så tenkte å bestille derfra, 0,5mm til ansikt, til 999kr tror jeg det var. Hva tenker du? Anonymous poster hash: ffbec...5ac 999kr var veldig mye, anbefaler ikke produktene deres. mange av anmeldelsene deres er desverre kjøpt og betalt. Man får ikke hudforbedring av en 0.2mm rulle som de påstår, så det stempler jeg som useriøst. Rulla er sikkert grei men ville nok uansett gå for en med medisinsk CE. De har litt lang leveringstid så du har den nok ikke før slutten av neste uke. Ville heller kjøpt et økologisk serum hos kicks enn det de selger, det er dermarullen i seg selv som gir resultater, ikke produktene. Om du vil ha en billig og god rulle så anbefaler jeg denne. Min nye favoritt nå er denne. Anonymous poster hash: d00eb...885 Vet du hva, vær vennlig å slutt å slenge rundt deg med vendinger som er ukorrekt. Tydelig at du er lite kjent med CE merking.Det er ingenting som heter "medisinsk CE" vs vanlig CE merking. CE merking er et kvalitetsstempel for at alle prosedyrer er fulgt innenfor sitt direktiv. Så er det CE merking på en rulle, så er alle prosedyrer innenfor dette feltet/bruken fult. Du skriver som du skylle inneha mye kunnskaper om dette men det blir for dumt å slenge rundt seg med begrep man ikke forstår. Du er ikke en spesialist kun fordi du har vært på et kurs om dette. CE merking er CE merking. Man kan ikke CE merke et produkt hvis denne ikke er godkjent produsert for nettopp det den er laget for å gjøre. Anonymous poster hash: bb9d0...cce Det var noe vi lærte om på kurset, kurset var i USA så vet ikke om den internasjonale standaren er annerledes her: https://en.wikipedia.org/wiki/CE_marking Han var hudlege å sa at han kun brukte ruller som var merket CE merket som medisinsk utstyr. Den har også da en ISO men husker ikke hvilken, desverre. Kan sikkert finne ut av det, hvis du ønsker. Virker som det er sånn i Norge også: http://medteknorge.no/wp-content/uploads/2012/11/CE-merking-av-med-utstyr.pdf For å bli CE merket som medisinsk utstyr så må forskjellige kriterier være innfridd. Det er forskjell på en generell CE og at noe er CE merket innenfor medisinsk utstyr. Du kan ha CE og at den er ansett som trygg men ikke kan brukes innenfor medisinsk praksis. Leker feks har CE merking men er jo ikke medisinsk utstyr. Men JEG har aldri sakt at jeg har peiling på CE merkingen, og hvordan det fungerer. Fortalte det jeg lærte på kurset, bruk rullere som har medisinsk CE. Har ikke sakt at alle å det, men jeg har sakt kjøp rullere med CE og helst medisinsk CE. Anonymous poster hash: d00eb...885 CE merking er en europeisk merking og tviler på at et mann fra USA vet mye om det. Varer i USA må være FDA godkjent. Selvfølgelig er kriteriene for CE merking forskjellig. Men det er poenget. CE merking viser at man har fulgt de ISO prosedyrene som kreves innenfor sitt område. Altså driver man med medisinsk utstyr så er CE merking for disse at ISO-prosedyrene innenfor dette direktivet er fulgt. Dette gjelder jo alt. Så det er ingenting som heter medisinsk CE og for eksempel automobil CE. ISO direktivene innenfor sitt område må følges og man kan kvalitetsstemple det med CE. Så er en roller CE merket så er den CE merket. Anonymous poster hash: bb9d0...cce Hvorfor skulle ikke han ha peiling på det? Han kurser folk fra hele verden så han bør jo faktisk vite litt om hordan det er her.De har lignende merker der uten at jeg husker hvilke, og de har på lik linje med oss sertifiseringer for medisinsk utstyr. Det er jo forskjell på medisinsk utstyr og vanlig utstur er det ikke? https://helsedirektoratet.no/medisinsk-utstyr/regulatorisk-informasjon/markedsforing-av-medisinsk-utstyr Hvis utstyret er medisinsk og har en CE, så har det da en medisinsk CE. Om utstyret er registrert innen kosmetikk og har en CE så er det da ikke det samme. Du missforstår hva jeg sier. Jeg sier ikke at det er en spesiell merking for medisinsk utstyr, jeg sier det er registrert som medisinsk utstyr og har CE. Han gikk igjennom flere av merkene men det var det jeg tok til meg da det er relevant for meg når jeg bor i Norge. Anonymous poster hash: d00eb...885 Bruken klassifiserer hvilk ISO prosedyrer som må følges under produksjon og uttesting. Dermaroller har samme bruk og derfor samme ISO prosedyrer. Derfor vil en CE merking her være likt for alle rullene. Du kan derfor ikke si at "pass på at det ikke kun er CE merking men medisinsk CE merking". Jeg har jobbet mange mange år i helsesektoren og CE merket egne tester så jeg kan CE merking. Det kan hende du kan en del men hvordan du forklarer deg er veldig misvisende for folk som ikke har greie på det. Står det CE merking på et produkt som er definert som et medisinsk utstyr så vil denne CE merkingen være lik for alle. Anonymous poster hash: bb9d0...cce OK, greit. Jeg skjønner at jeg forklarte dårlig. Det var det jeg lærte at alle dermarullere ikke kunne brukes (til behandlinger hos hudleger) og kun de som var medisinsk utstyr. Så da mener du alle dermarullere ER medisinsk utstyr så derfor holder det at de har CE? I USA så var det dermarollere som ikke hadde noen sertifiseringer, noen hadde sertifisering for kosmetisk bruk og noen hadde sertifisering for medisinsk bruk. Det var kun de som hadde sertifisering som medisinsk utstyr som hudleger kunne bruke. De for kosmetisk bruk kunne hudpleiere bruke men kun opp til en viss størrelse (kom ann på staten også). Så da mener du alle dermarullere (i Norge) ER medisinsk utstyr så derfor holder det at de har CE? Anonymous poster hash: d00eb...885 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147592202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #73 Del Skrevet 4. desember 2015 Har du sett bedring på strekkmerker? Jeg har en fra amepure, har sett litt bedring men er ikke fullt så fornøyd. Tenkte bestille den du linket til over her (dermaspa). Hvilke produkter bør jeg ha til å smøre huden etter å ha brukt dermarolleren? Det er på forside/innside lår. På forhånd takk for svar Hvilke nållengde har du på dermarullen? Og hvordan er strekkmerkene? Om de ikke er på store områder så vil jeg anbefale deg å få en smal 1.5mm og gå over kun strekkmerkene, den andre rullen kan du bruke på områdene rundt som ikke har strekkmerker. Du kan bruke den smale også på større områder, det tar bare litt lengre tid. Jeg går over store Hvilken anbefaler du å bestille, altså merke? Jeg har kun hørt og lest positive erfaringer med en fra Âme pure, så tenkte å bestille derfra, 0,5mm til ansikt, til 999kr tror jeg det var. Hva tenker du? Anonymous poster hash: ffbec...5ac 999kr var veldig mye, anbefaler ikke produktene deres. mange av anmeldelsene deres er desverre kjøpt og betalt. Man får ikke hudforbedring av en 0.2mm rulle som de påstår, så det stempler jeg som useriøst. Rulla er sikkert grei men ville nok uansett gå for en med medisinsk CE. De har litt lang leveringstid så du har den nok ikke før slutten av neste uke. Ville heller kjøpt et økologisk serum hos kicks enn det de selger, det er dermarullen i seg selv som gir resultater, ikke produktene. Om du vil ha en billig og god rulle så anbefaler jeg denne. Min nye favoritt nå er denne. Anonymous poster hash: d00eb...885 Vet du hva, vær vennlig å slutt å slenge rundt deg med vendinger som er ukorrekt. Tydelig at du er lite kjent med CE merking.Det er ingenting som heter "medisinsk CE" vs vanlig CE merking. CE merking er et kvalitetsstempel for at alle prosedyrer er fulgt innenfor sitt direktiv. Så er det CE merking på en rulle, så er alle prosedyrer innenfor dette feltet/bruken fult. Du skriver som du skylle inneha mye kunnskaper om dette men det blir for dumt å slenge rundt seg med begrep man ikke forstår. Du er ikke en spesialist kun fordi du har vært på et kurs om dette. CE merking er CE merking. Man kan ikke CE merke et produkt hvis denne ikke er godkjent produsert for nettopp det den er laget for å gjøre. Anonymous poster hash: bb9d0...cce Det var noe vi lærte om på kurset, kurset var i USA så vet ikke om den internasjonale standaren er annerledes her: https://en.wikipedia.org/wiki/CE_marking Han var hudlege å sa at han kun brukte ruller som var merket CE merket som medisinsk utstyr. Den har også da en ISO men husker ikke hvilken, desverre. Kan sikkert finne ut av det, hvis du ønsker. Virker som det er sånn i Norge også: http://medteknorge.no/wp-content/uploads/2012/11/CE-merking-av-med-utstyr.pdf For å bli CE merket som medisinsk utstyr så må forskjellige kriterier være innfridd. Det er forskjell på en generell CE og at noe er CE merket innenfor medisinsk utstyr. Du kan ha CE og at den er ansett som trygg men ikke kan brukes innenfor medisinsk praksis. Leker feks har CE merking men er jo ikke medisinsk utstyr. Men JEG har aldri sakt at jeg har peiling på CE merkingen, og hvordan det fungerer. Fortalte det jeg lærte på kurset, bruk rullere som har medisinsk CE. Har ikke sakt at alle å det, men jeg har sakt kjøp rullere med CE og helst medisinsk CE. Anonymous poster hash: d00eb...885 CE merking er en europeisk merking og tviler på at et mann fra USA vet mye om det. Varer i USA må være FDA godkjent. Selvfølgelig er kriteriene for CE merking forskjellig. Men det er poenget. CE merking viser at man har fulgt de ISO prosedyrene som kreves innenfor sitt område. Altså driver man med medisinsk utstyr så er CE merking for disse at ISO-prosedyrene innenfor dette direktivet er fulgt. Dette gjelder jo alt. Så det er ingenting som heter medisinsk CE og for eksempel automobil CE. ISO direktivene innenfor sitt område må følges og man kan kvalitetsstemple det med CE. Så er en roller CE merket så er den CE merket. Anonymous poster hash: bb9d0...cce Hvorfor skulle ikke han ha peiling på det? Han kurser folk fra hele verden så han bør jo faktisk vite litt om hordan det er her.De har lignende merker der uten at jeg husker hvilke, og de har på lik linje med oss sertifiseringer for medisinsk utstyr. Det er jo forskjell på medisinsk utstyr og vanlig utstur er det ikke? https://helsedirektoratet.no/medisinsk-utstyr/regulatorisk-informasjon/markedsforing-av-medisinsk-utstyr Hvis utstyret er medisinsk og har en CE, så har det da en medisinsk CE. Om utstyret er registrert innen kosmetikk og har en CE så er det da ikke det samme. Du missforstår hva jeg sier. Jeg sier ikke at det er en spesiell merking for medisinsk utstyr, jeg sier det er registrert som medisinsk utstyr og har CE. Han gikk igjennom flere av merkene men det var det jeg tok til meg da det er relevant for meg når jeg bor i Norge. Anonymous poster hash: d00eb...885 Bruken klassifiserer hvilk ISO prosedyrer som må følges under produksjon og uttesting. Dermaroller har samme bruk og derfor samme ISO prosedyrer. Derfor vil en CE merking her være likt for alle rullene. Du kan derfor ikke si at "pass på at det ikke kun er CE merking men medisinsk CE merking".Jeg har jobbet mange mange år i helsesektoren og CE merket egne tester så jeg kan CE merking. Det kan hende du kan en del men hvordan du forklarer deg er veldig misvisende for folk som ikke har greie på det. Står det CE merking på et produkt som er definert som et medisinsk utstyr så vil denne CE merkingen være lik for alle. Anonymous poster hash: bb9d0...cce OK, greit. Jeg skjønner at jeg forklarte dårlig. Det var det jeg lærte at alle dermarullere ikke kunne brukes (til behandlinger hos hudleger) og kun de som var medisinsk utstyr. Så da mener du alle dermarullere ER medisinsk utstyr så derfor holder det at de har CE? I USA så var det dermarollere som ikke hadde noen sertifiseringer, noen hadde sertifisering for kosmetisk bruk og noen hadde sertifisering for medisinsk bruk. Det var kun de som hadde sertifisering som medisinsk utstyr som hudleger kunne bruke. De for kosmetisk bruk kunne hudpleiere bruke men kun opp til en viss størrelse (kom ann på staten også). Så da mener du alle dermarullere (i Norge) ER medisinsk utstyr så derfor holder det at de har CE? Anonymous poster hash: d00eb...885 Det er bruken som sagt som avgjør klassifiseringen. En medisinsk roller er en roller som gir collagen stimulering og skal ALLTID være sterile engangsrullere og kun brukes av profesjonell personell. Kosmetiske rullere er til hjemmebruk og kan vaskes og brukes flere ganger. Disse får aldri en medisinsk bruk da disse ikke er sterile etter førstegangs bruk. Anonymous poster hash: bb9d0...cce Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147592258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #74 Del Skrevet 4. desember 2015 Har du sett bedring på strekkmerker? Jeg har en fra amepure, har sett litt bedring men er ikke fullt så fornøyd. Tenkte bestille den du linket til over her (dermaspa). Hvilke produkter bør jeg ha til å smøre huden etter å ha brukt dermarolleren? Det er på forside/innside lår. På forhånd takk for svar Hele innleggen kom hvis ikke med: Hvilke nållengde har du på dermarullen? Og hvordan er strekkmerkene? Om de ikke er på store områder så vil jeg anbefale deg å få en smal 1.5mm og gå over kun strekkmerkene, den andre rullen kan du bruke på områdene rundt som ikke har strekkmerker. Du kan bruke den smale også på større områder, det tar bare litt lengre tid. Jeg går over store områder med en kroppsrulle, men du MÅ ikke bruke en kroppsrulle tid dette. Det kan faktisk være lurt å bruke en smal 1.5mm rulle/stempel, for å komme bedre til. Spørs hvor dypt de ligger, en 1mm kan i noen tilfeller være nok men tommelfingerregelen er at man må opp i 1.5mm for å komme dypt nok ned i huden for å stimulere at den fornyer seg og hvisker ut strekkmerker. Du må bytte en 1.5mm ut oftere enn de som har mindre nåler, snakker av erfaring. Du merker selv når rullen trenger å byttes ut. Anonymous poster hash: d00eb...885 Takk for svar. Jeg bestilte egentlig 1,5 mm men de var utsolgt på tidspunktet og sendte meg en 0,7 mm med argumentet at det ville gi bra resultat. Har bare sett litt forbedring. Strekkmerkene er normalt dype, de var ille før (før og etter fødsel for 9 år siden), tok da kopping på områdene som ga veldig god effekt. Jeg tenkte å bestille 1,5 mm for å se om det hjelper. Hvor ofte bør jeg da rulle og hvilke krem bør jeg kjøpe til etterbehandlingen? En 0.7mm rulle kan gi hudforbedringer men kan ikke ta vekk strekkmerker, så egentlig så burde du klage så får du sikkert tilsendt en 1.5mm gratis fra dem. De har lovet deg resultater som ikke er mulig med en 0.7mm rulle. Lurt å prøve? Det er ikke sikkert man får alle strekkmerker bort med en 1.5mm rulle engang, men om du er talodig så vil du helt sikkert se en forbedring. Av produkter så er det like mange meninger som det er behandlere. Jeg bruker bare økologiske og naturlige produkter når jeg ruller mens andre bruker hva som helst. Det er viktig at ikke produktene irriterer. Har du en krem mot strekkmerker fra før så sjekk ingrediensene før du ruller, kanskje også prøve den på et lite område der du har rullet først. White lotus har et serum (mer som en olje) kommer i små flasker: http://www.whitelotusantiaging.com/beauty-shop/stretch-marks/stretch-mark-serum-cellulite-serum Det inneholder grønn te olje samt andre urter som skal virker på strekkmerker. Det er jo litt dyrt i bruk så det går feks ann å bruke noen dråper akkurat der merkene er så rulle og etterpå smøre en annen olje eller krem kan være feks. sheabutter, cocoa butter eller en annen næringsrik kroppsolje (argan, jojoba e.l). Slik får strekkmerkene det beste samt du metter huden etter rullingen. Du kan bruke serumet deres lokalt imellom behandlingene og smøre noe annet på toppen. Om du ikke vil kjøpe white lotus serumet, så kan du jo se hvordan resultat du får uten. Det er som sakt nålene som gjør jobben, et serum kan gi næring og sirkulasjon til området samt produktene trenger dypere og bedre inn i huden etter en behandling. Desverre så er det også uenigheter om hvor ofte man skal rulle. Det er ansett som trykt å rulle kroppen annenhver uke med en 1.5mm nål, lengre nåler trengs lengre helbredelse. Ville ikke ha rullet med en lengre nål enn 1.5mm hjemme, det bør man gjøre hos hudlege. Men se på huden din, jeg vet at flere klarer å gjøre det oftere som en kur også på kroppen. Jeg har rullet en gang i uken uten problemer, men ville ikke ha gjort det over lengre tid. Dette er fordi huden er ferdig helbredet og enzymene (laget som en del av helbredelsesprosessen, disse enzymene bryter ned forskjøvet kollagen) er på topp to uker etter en dermarulling. Så derfor er det kanskje det beste å vente til disse ensymene er på topp før du gjør en ny behandling. Det viktigste er at du faktisk får gjort det for at det skal fungere, og at du ser på huden underveis i prossessen. Et tips er å ta før bilder da det ikke alltid er lett å se forbedringer på en kropp du ser hver dag. Anonymous poster hash: d00eb...885 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147592315 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kremtopp Skrevet 4. desember 2015 #75 Del Skrevet 4. desember 2015 Har du sett bedring på strekkmerker? Jeg har en fra amepure, har sett litt bedring men er ikke fullt så fornøyd. Tenkte bestille den du linket til over her (dermaspa). Hvilke produkter bør jeg ha til å smøre huden etter å ha brukt dermarolleren? Det er på forside/innside lår. På forhånd takk for svar Hele innleggen kom hvis ikke med: Hvilke nållengde har du på dermarullen? Og hvordan er strekkmerkene? Om de ikke er på store områder så vil jeg anbefale deg å få en smal 1.5mm og gå over kun strekkmerkene, den andre rullen kan du bruke på områdene rundt som ikke har strekkmerker. Du kan bruke den smale også på større områder, det tar bare litt lengre tid. Jeg går over store områder med en kroppsrulle, men du MÅ ikke bruke en kroppsrulle tid dette. Det kan faktisk være lurt å bruke en smal 1.5mm rulle/stempel, for å komme bedre til. Spørs hvor dypt de ligger, en 1mm kan i noen tilfeller være nok men tommelfingerregelen er at man må opp i 1.5mm for å komme dypt nok ned i huden for å stimulere at den fornyer seg og hvisker ut strekkmerker. Du må bytte en 1.5mm ut oftere enn de som har mindre nåler, snakker av erfaring. Du merker selv når rullen trenger å byttes ut. Anonymous poster hash: d00eb...885 Takk for svar. Jeg bestilte egentlig 1,5 mm men de var utsolgt på tidspunktet og sendte meg en 0,7 mm med argumentet at det ville gi bra resultat. Har bare sett litt forbedring. Strekkmerkene er normalt dype, de var ille før (før og etter fødsel for 9 år siden), tok da kopping på områdene som ga veldig god effekt. Jeg tenkte å bestille 1,5 mm for å se om det hjelper. Hvor ofte bør jeg da rulle og hvilke krem bør jeg kjøpe til etterbehandlingen? En 0.7mm rulle kan gi hudforbedringer men kan ikke ta vekk strekkmerker, så egentlig så burde du klage så får du sikkert tilsendt en 1.5mm gratis fra dem. De har lovet deg resultater som ikke er mulig med en 0.7mm rulle. Lurt å prøve? Det er ikke sikkert man får alle strekkmerker bort med en 1.5mm rulle engang, men om du er talodig så vil du helt sikkert se en forbedring. Av produkter så er det like mange meninger som det er behandlere. Jeg bruker bare økologiske og naturlige produkter når jeg ruller mens andre bruker hva som helst. Det er viktig at ikke produktene irriterer. Har du en krem mot strekkmerker fra før så sjekk ingrediensene før du ruller, kanskje også prøve den på et lite område der du har rullet først. White lotus har et serum (mer som en olje) kommer i små flasker: http://www.whitelotusantiaging.com/beauty-shop/stretch-marks/stretch-mark-serum-cellulite-serum Det inneholder grønn te olje samt andre urter som skal virker på strekkmerker. Det er jo litt dyrt i bruk så det går feks ann å bruke noen dråper akkurat der merkene er så rulle og etterpå smøre en annen olje eller krem kan være feks. sheabutter, cocoa butter eller en annen næringsrik kroppsolje (argan, jojoba e.l). Slik får strekkmerkene det beste samt du metter huden etter rullingen. Du kan bruke serumet deres lokalt imellom behandlingene og smøre noe annet på toppen. Om du ikke vil kjøpe white lotus serumet, så kan du jo se hvordan resultat du får uten. Det er som sakt nålene som gjør jobben, et serum kan gi næring og sirkulasjon til området samt produktene trenger dypere og bedre inn i huden etter en behandling. Desverre så er det også uenigheter om hvor ofte man skal rulle. Det er ansett som trykt å rulle kroppen annenhver uke med en 1.5mm nål, lengre nåler trengs lengre helbredelse. Ville ikke ha rullet med en lengre nål enn 1.5mm hjemme, det bør man gjøre hos hudlege. Men se på huden din, jeg vet at flere klarer å gjøre det oftere som en kur også på kroppen. Jeg har rullet en gang i uken uten problemer, men ville ikke ha gjort det over lengre tid. Dette er fordi huden er ferdig helbredet og enzymene (laget som en del av helbredelsesprosessen, disse enzymene bryter ned forskjøvet kollagen) er på topp to uker etter en dermarulling. Så derfor er det kanskje det beste å vente til disse ensymene er på topp før du gjør en ny behandling. Det viktigste er at du faktisk får gjort det for at det skal fungere, og at du ser på huden underveis i prossessen. Et tips er å ta før bilder da det ikke alltid er lett å se forbedringer på en kropp du ser hver dag. Anonymous poster hash: d00eb...885 Takk for utfyllende svar, da skal jeg prøve 1.5mm og se om det blir enda bedre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249379-dermarolling-dermarulling-svarer-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-erfaringer/page/3/#findComment-147592381 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå