Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #1 Skrevet 1. desember 2015 Eller er den som emmaljunga aldri pÄ salg?  Noen som vet? Trenger sÞskenvogn men vognen koster nesten 14 000kr sÄ hadde vÊrt kjekt om den kan komme pÄ salg en gang.  Anonymous poster hash: b38bc...3d4
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #2 Skrevet 1. desember 2015 Eller er den som emmaljunga aldri pĂ„ salg?  Noen som vet? Trenger sĂžskenvogn men vognen koster nesten 14 000kr sĂ„ hadde vĂŠrt kjekt om den kan komme pĂ„ salg en gang.  Anonymous poster hash: b38bc...3d4 Har aldri sett den pĂ„ salg. NĂ„r det er salg stĂ„r det: gjelder ikke Bugaboo. Hva med en brukt? Du kan fĂ„ kjĂžpe min? đđ  Anonymous poster hash: d8dc8...415
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #3 Skrevet 1. desember 2015  Eller er den som emmaljunga aldri pĂ„ salg?  Noen som vet? Trenger sĂžskenvogn men vognen koster nesten 14 000kr sĂ„ hadde vĂŠrt kjekt om den kan komme pĂ„ salg en gang.  Anonymous poster hash: b38bc...3d4 Har aldri sett den pĂ„ salg. NĂ„r det er salg stĂ„r det: gjelder ikke Bugaboo. Hva med en brukt? Du kan fĂ„ kjĂžpe min? đđ Anonymous poster hash: d8dc8...415 Er interessert i brukt ogsĂ„. Hva er prisen pĂ„ din? Ă rsmodell? Farge? Osv đ.  Hi    Anonymous poster hash: b38bc...3d4
ĂYNE Skrevet 1. desember 2015 #4 Skrevet 1. desember 2015 Nei, den er aldri pĂ„ salg. Spurte om det nĂ„r vi skulle ha, og fikk da til svar om at de hadde som policy Ă„ ikke ha salg pĂ„ den.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #5 Skrevet 1. desember 2015 Nei, den er aldri pĂ„ salg. Spurte om det nĂ„r vi skulle ha, og fikk da til svar om at de hadde som policy Ă„ ikke ha salg pĂ„ den. Tusen takk for svar, ingen vits Ă„ vente pĂ„ ett evt januarsalg da forstĂ„r jegđ. Regnet nesten med at de fikk solgt vognen uansett da jeg har forstĂ„tt at den er veldig populĂŠr.  Hi   Anonymous poster hash: b38bc...3d4
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #6 Skrevet 1. desember 2015   Eller er den som emmaljunga aldri pĂ„ salg?  Noen som vet? Trenger sĂžskenvogn men vognen koster nesten 14 000kr sĂ„ hadde vĂŠrt kjekt om den kan komme pĂ„ salg en gang.  Anonymous poster hash: b38bc...3d4 Har aldri sett den pĂ„ salg. NĂ„r det er salg stĂ„r det: gjelder ikke Bugaboo. Hva med en brukt? Du kan fĂ„ kjĂžpe min? đđ Anonymous poster hash: d8dc8...415 Er interessert i brukt ogsĂ„. Hva er prisen pĂ„ din? Ă rsmodell? Farge? Osv đ. Hi    Anonymous poster hash: b38bc...3d4 2013 modell i fargen "sand", tror jeg den heter. Tenkte 5000 kr. đ  Anonymous poster hash: d8dc8...415
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #7 Skrevet 1. desember 2015 Vi skal kjÞpe Bugaboo Buffalo og har erfart at Bugaboo aldri er pÄ salg.  Anonymous poster hash: 03bbf...06a
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #8 Skrevet 1. desember 2015    Eller er den som emmaljunga aldri pĂ„ salg?  Noen som vet? Trenger sĂžskenvogn men vognen koster nesten 14 000kr sĂ„ hadde vĂŠrt kjekt om den kan komme pĂ„ salg en gang.  Anonymous poster hash: b38bc...3d4 Har aldri sett den pĂ„ salg. NĂ„r det er salg stĂ„r det: gjelder ikke Bugaboo. Hva med en brukt? Du kan fĂ„ kjĂžpe min? đđ Anonymous poster hash: d8dc8...415 Er interessert i brukt ogsĂ„. Hva er prisen pĂ„ din? Ă rsmodell? Farge? Osv đ. Hi    Anonymous poster hash: b38bc...3d4 2013 modell i fargen "sand", tror jeg den heter. Tenkte 5000 kr. đ Anonymous poster hash: d8dc8...415 Veldig Interessant đ. Hvor i landet holder du til? Hadde vĂŠrt flott om det var i nĂŠrheten av Akershus đđ  Hi   Anonymous poster hash: b38bc...3d4
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #9 Skrevet 1. desember 2015     Eller er den som emmaljunga aldri pĂ„ salg?  Noen som vet? Trenger sĂžskenvogn men vognen koster nesten 14 000kr sĂ„ hadde vĂŠrt kjekt om den kan komme pĂ„ salg en gang.  Anonymous poster hash: b38bc...3d4 Har aldri sett den pĂ„ salg. NĂ„r det er salg stĂ„r det: gjelder ikke Bugaboo. Hva med en brukt? Du kan fĂ„ kjĂžpe min? đđ Anonymous poster hash: d8dc8...415 Er interessert i brukt ogsĂ„. Hva er prisen pĂ„ din? Ă rsmodell? Farge? Osv đ. Hi    Anonymous poster hash: b38bc...3d4 2013 modell i fargen "sand", tror jeg den heter. Tenkte 5000 kr. đ Anonymous poster hash: d8dc8...415 Veldig Interessant đ. Hvor i landet holder du til? Hadde vĂŠrt flott om det var i nĂŠrheten av Akershus đđ Hi   Anonymous poster hash: b38bc...3d4 Jeg bor i Son. đ  Anonymous poster hash: d8dc8...415
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ