Gå til innhold

Lev vel bleier fra rema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fler enn meg som er misfornøyd? Kjøpte igår trusebleier fra 10-18 kilo, disse var altfor store til mitt barn på 10-11 kilo. 8 kilo sprik i str, er det vanlig?!! De tape bleiene lekker på natta og når jeg har brukt de er hun våt morgenen. Pampers er da bedre! Nei, jeg savner de gamle :-/

Anonymous poster hash: c412a...f93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bleiene med tape lekker på natta og buksebleiene er store+ at de er stive og ubehagelige. Ikke mer remableier på oss.

Anonymous poster hash: e9ac1...3aa

Skrevet

Bleiene med tape lekker på natta og buksebleiene er store+ at de er stive og ubehagelige. Ikke mer remableier på oss.

Anonymous poster hash: e9ac1...3aa

Jeg vurderte sende inn en klage på deres kundeside. De gamle bleiene var geniale.. Stiv er de nye ja :-/ Jeg handler nå på Eurospar siden de har bedre bleier.

Anonymous poster hash: c412a...f93

Skrevet

Teipbleiene holder ikke lenger like godt og de gir masse rødt utslett etter vi begynte med dem nye. Aldri noe problem med de gamle...

Anonymous poster hash: 07f0b...53f

Skrevet

Til nyfødt lekker de så bruker dem (fikk gratis) bare som underlag når babyen prøver å gjøre sitt og vi er midt i bleieskift og stell :P men kjøper GARANTERT ikke noen av dem til baby.

toåringen bruker de største og de lekker ikke noe mer enn andre bleier. Veksler mellom de og first price.

Skrevet

Har ikke noe problemer med teipbleiene til rema. De holder hele natten, og er det eneste (billig)merket som ikke lekker her i hus. Det er verre med trusebleiene, de sitter nærmest som en shorts på 2,5 åringen, altså det er ikke tett overhodet noen vei. Slank jente på 12 kg... 

Til baby er libero eneste som funker akkurat nå.

Anonymous poster hash: 67335...1ea
Skrevet

Her ble det utslett av tapebleiene etter noen dager. Forstod ikke hva utslettet kom av, men så tilfeldigvis på et annet forum at noen andre hadde opplevd det samme og lente det var bleiene. Kjøpte Coop sine istedet og utslettet forsvant...

Anonymous poster hash: 257e3...e46

Skrevet

Har ikke prøvd bleiene, men våtserviettene. Mini ble helt rødflammete av dem...

Anonymous poster hash: 8e8a1...e02

Skrevet

Har ikke prøvd bleiene, men våtserviettene. Mini ble helt rødflammete av dem...

Anonymous poster hash: 8e8a1...e02

Jeg kjøpte de tørre og min fikk masse utslett og ble kjempe sår.

Kjøper ikke de igjen.

Anonymous poster hash: 636a4...dcc

Skrevet

Er det egentlig noen av de lev vel produktene som er noe særlig? Dusjsåpa som var med i babypakken, ødela huden helt. For å ikke kaste den ble det til at vi skulle bruke den opp som håndsåpe... Sprukken hud og sviende utslett. Nei takk...kjøper heller kvalitet enn den driten der altså.

Anonymous poster hash: e618c...082

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med produktene, har ikke prøvd teipbleiene.

Skrevet

Veldig fornøyd, brukes kun om natten. Har vært noen lekasjer men det er det med andre merker også. Bruker trusebleiene.

Anonymous poster hash: 3017e...702
Skrevet

Jeg har prøvd bleiene (med tape) og tørre engangskluter. Fornøyd med begge deler så langt.

Anonymous poster hash: 7e03d...832

Skrevet

Her lakk alt igjennom uansett hvor mange ganger vi skiftet, det var str 1 eller 2

Skrevet

Velse jenta her reagerte med rødt utslett av bleiene. Nå skal det sies at de eneste bleiene hun har tålt er de gamle rema beleine da. Så nå har jeg hamstra opp med de gamle bleiene i str 3 som varer frem til 9 kg, selvom hun nå sikkert er 12 kg og burde brukt str 5

Anonymous poster hash: ec01a...b2c
Skrevet

er det noen av dere som har klaget til rema på det. De kan jo ikke vite det hvis ingen klager

Anonymous poster hash: a2cf1...9c1
Skrevet

nei, 

er det noen av dere som har klaget til rema på det. De kan jo ikke vite det hvis ingen klager

Sende mail da? Kan gjerne gjøre det, kanskje det hjelper om vi alle sender en mail

Skrevet

nei, 

Sende mail da? Kan gjerne gjøre det, kanskje det hjelper om vi alle sender en mail

Det hadde jeg gjort

Skrevet

Trusebleiene er helt ok på 2-åringen her, bruker de på dagen.

Anonymous poster hash: de45a...866
Skrevet

Vi bruker truse bleiene på dagen.

De er stive og rar.

De lekker på nettene.

Men guttungen elsker de 😜😜

Anonymous poster hash: cb732...fdd

Skrevet

Vesla mi tålte ikke de gamle remableiene, men de nye går greit. Har riktignok bare prøvd trusebleiene. Bruker dem om natta og de holder tett. Bruker også de tørre og de til ansikt og hender, veldig bra. Har ikke prøvd våtserviettene, hun tåler ingen andre våtservietter så da våger jeg ikke prøve disse heller.

Skrevet

Dere har fått med dere at de "nye" bleiene er helt identiske med de "gamle"? Nytt design på pakken og utenpå bleiene, og siden pakken er mindre med samme antall bleier er de pakket strammere og virker hardere når du tar dem ut av pakken, men om dere leser innholdsfortegnelsen så er det de samme bleiene....

Skrevet

Dere har fått med dere at de "nye" bleiene er helt identiske med de "gamle"? Nytt design på pakken og utenpå bleiene, og siden pakken er mindre med samme antall bleier er de pakket strammere og virker hardere når du tar dem ut av pakken, men om dere leser innholdsfortegnelsen så er det de samme bleiene....

Jeg spurte om dette da jeg var på rema etter at jenta mi fikk utslett av de nye (siden en butikkansatt tidligere hadde fortalt meg at det kun var nytt design). Han jeg snakka med sa at de hadde gjort en endring på dem, han dobbeltsjekka til og med. Så de er ikke identiske

Skrevet

Bare misfornøyd.... :( Elsket de gamle bleiene..Hadde de nye til gutten min på 2,5 år...tissa seg ut om natta,stive og rare.Trusebleiene er altfor smale over rompa..Babyen min brukte str 2 og tisset og bæsjet seg ut hele tia.. :( Absorberer ikke..Jeg klagde og de mente at det ikke var gjort endring på de..Men det er helt klart en stor endring..Så nå er det Libero her..

Anonymous poster hash: 7ff02...09e

Skrevet

Har ikke prøvd trusebleiene, men er veldig fornøyd med de vanlige bleiene.

Ganske fornøyd med alle produktene vi har prøvd fra serie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...