Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #1 Skrevet 1. desember 2015 Fordeler og ulemper? Skeptisk til silikon under muskel. Anonymous poster hash: 118d5...277
Grønn Sommerfugl Skrevet 1. desember 2015 #2 Skrevet 1. desember 2015 Jeg ville valgt under muskelen om du er slank og har små bryster. Det som ofte er, er at om du tar under må du opp en inplantatstørrelse for å få samme resultat (størrelsemessig) )som over muskelen.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #3 Skrevet 1. desember 2015 Jeg ville valgt under muskelen om du er slank og har små bryster. Det som ofte er, er at om du tar under må du opp en inplantatstørrelse for å få samme resultat (størrelsemessig) )som over muskelen.Jeg er redd for å miste kraften på brystet. Jeg er veldig slank og har nesten ingen brystvev. Jeg vet at den beste resultatet blir ved å ha den under, men jeg er veldig redd for konsekvenser. Anonymous poster hash: 118d5...277
Grønn Sommerfugl Skrevet 1. desember 2015 #4 Skrevet 1. desember 2015 Jeg har under muskelen (tatt for 6 år siden) har hatt en fysisk krevende jobb,store sterke hunder og barn, det har gått fint. Men jeg er ingen atlet, trener ikke med vekter osv.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #5 Skrevet 1. desember 2015 Jeg har under muskelen (tatt for 6 år siden) har hatt en fysisk krevende jobb,store sterke hunder og barn, det har gått fint. Men jeg er ingen atlet, trener ikke med vekter osv. Jeg trener heler ikke så mye, men hvordan er det å løpe da? Jeg løper en del og trener magen noen ganger. Var hos kirurgen og hadde følelse på at han kun ville ha penger og svarte aldri ordentlig på mine spørsmål. Anonymous poster hash: 118d5...277
Grønn Sommerfugl Skrevet 1. desember 2015 #6 Skrevet 1. desember 2015 Det er ingen problem å løpe. Jeg har egentlig ingen problemer ideheletatt Hvor mye tenkte du å legge inn ? Jeg hadde str 75a/ liten b og la inn 400 ml. Fikk en stor c/liten d. Kjedelig å havne midt mellom to størrelser. Det er nok det eneste problemet mitt.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #7 Skrevet 1. desember 2015 Det er ingen problem å løpe. Jeg har egentlig ingen problemer ideheletatt Hvor mye tenkte du å legge inn ? Jeg hadde str 75a/ liten b og la inn 400 ml. Fikk en stor c/liten d. Kjedelig å havne midt mellom to størrelser. Det er nok det eneste problemet mitt. Jeg vet ikke hva størrelsen på brystene er men de er veldig flate og har et lite heng. Jeg tror jeg bruker 75a. Jeg ville ikke ha store så kirurgen anbefalte 335 g. Jeg ville ha 310 Anonymous poster hash: 118d5...277
Grønn Sommerfugl Skrevet 1. desember 2015 #8 Skrevet 1. desember 2015 Om du legger under muskelen så vil brystene se mindre ut med samme mengde ml enn om du hadde lagt over. Det var veldig uvant og rart i begynnelsen og jeg følte at jeg hadde tatt for mye. Men det var bare fordi det var uvant. Jeg angrer ikke på størrelsen.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #9 Skrevet 1. desember 2015 Om du legger under muskelen så vil brystene se mindre ut med samme mengde ml enn om du hadde lagt over. Det var veldig uvant og rart i begynnelsen og jeg følte at jeg hadde tatt for mye. Men det var bare fordi det var uvant. Jeg angrer ikke på størrelsen. Så bra at du er fornøyd med størrelsen. Jeg har veldig lyst, men tenker mye på tiden etter operasjon også. Har lest at man ikke får strekke armer opp til hode på 4 uker. Og skal være sengeligende den første uka. Anonymous poster hash: 118d5...277
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå