Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #1 Skrevet 30. november 2015 Føler jeg blir så fort sulten.. I dag har jeg riktignok spist en bolle og litt makaroni, regner med det er det som har fått kaloriene til å øke sånn. Men hvis jeg bytter ut dette med grønnsaker og fiber, er det mulig for meg å gå ned i vekt på 1500-1600 kalorier om dagen? Anonymous poster hash: 3166b...d2f
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #2 Skrevet 1. desember 2015 Nei det høres fornuftig ut om du trener også. Fyll opp kalori kvoten med grove karbohydrater og masse proteiner så tipper jeg du går ned ca 1 kg i uka, det gjør jeg på samme opplegg Anonymous poster hash: 6a0bd...bc3
BøllefrøOgBolla Skrevet 1. desember 2015 #3 Skrevet 1. desember 2015 Last ned lifesum - legg inn hvor mye du vil ned, og hva du veier så ser du hvor mye du skal spise av forskjellige ting, og hva f.eks en bolle har å si for kostholdet ditt 👍🏻 da kan du planlegge dagen din, å se hva hver enkelt ting du spiser gjør godt eller dårlig for kroppen! Lykke til 😃
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #4 Skrevet 1. desember 2015 Høres fornuftig ut! Det er ikke sunt å slanke seg på sultekurer. Mengden din høres perfekt ut. Det er også større sjanse for å holde ut lenger og ikke like stor sjanse for å legge veldig fort på seg igjen etterpå. Anonymous poster hash: 13f63...2ac
TPK Skrevet 1. desember 2015 #5 Skrevet 1. desember 2015 Ja! Dette er et fint inntak. Det tar nok litt lenger tid enn hvis du legger deg på 1200 kcal, men du skal jo holde ut lenge. Trener du også er det i alle fall topp. Du kan spise litt mer (mye protein) de dagene du trener (hardt, ikke rusletur).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå