Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #1 Skrevet 30. november 2015 Nettopp fått baby og skal på barnas hus i morgen og en av tingene jeg trenger er vognpose. Hvilken vil dere anbefale? Anonymous poster hash: b79e6...647
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #2 Skrevet 30. november 2015 Må ha litt mere info .. hvor bor du / klima ? Vogn den skal ha plass i ? Etc Anonymous poster hash: 74316...9e8
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #3 Skrevet 30. november 2015 Ikke mer enn at det er plass til både pengene og en evt. baby. Anonymous poster hash: 0a30a...39e
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #4 Skrevet 30. november 2015 Ikke mer enn at det er plass til både pengene og en evt. baby. Anonymous poster hash: 0a30a...39e HAHAHAH 😂😂😂 Anonymous poster hash: b20a1...30f
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #5 Skrevet 1. desember 2015 Jeg vil anbefale Voksi classic. Mange er imot denne, men jeg personlig elsker den. Har hatt voksi urban, men den derimot ble alt for åpen og barna var iskalde på skuldrene. Den ville jeg uten tvil styrt unna!Ellers har jeg god erfaring med Odenwalder.Koster fort 2.000 kr for en god og varm vognpose. Vi bor i nord, blir fort 15-20 minusgrader, så vi er avhengige av gode og varme vognposer. Hadde nok hatt andre krav om vi bodde på østlandet. Anonymous poster hash: 03891...3b2
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #6 Skrevet 1. desember 2015 Odewalden til 1000 kr er mer enn nok på Sunnmøre. Her er aldri kaldt, men jeg supplerer med et teppe oppe for den er så åpen ved hodet . Her blåser det alltid Anonymous poster hash: 74316...9e8
Serepta Skrevet 1. desember 2015 #7 Skrevet 1. desember 2015 Et tips er å følge med på adventskalendere fremover. Flere babybutikker har tilbud på ulike ting de ulike dagene.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #8 Skrevet 1. desember 2015 Vi har vært fornøyde med Easygrow Hood og Voksi Urban (Vi bor på østlandet med temperaturer vinterstid mellom 5+ og 20-. Man går selvsagt ikke ut med en baby når det føles kaldere enn -10 grader, men vi har brukt Voksi Urban på nyfødt i -8 grader og babyen har vært akkurat passe. Kjekk pose. Det jeg liker aller mest er egentlig at det er to glidelåser på den, så når man skal i butikken, til legen, helsestasjon eller på kjøpesenter kan man åpne hele posen! Easygrow Hood er en god pose, men det har irritert meg veldig at det kun er 1 glidelås midt på så det er et styr med å kle av barnet og alt det der, og posen åpner seg aldri helt. Men til trilleturer utendørs er den ypperlig. Anonymous poster hash: 2d74b...532
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #9 Skrevet 1. desember 2015 Et tips dersom du ender med at voksi urban er det beste valget, så dropp den og kjøp troll igloo istedet. Er den samme posen, produsert av samme firma og samme fabrikk, bare under et annet navn, og koster 1000 kr mindre. Eneste forskjellen er at den ikke har pingvinen.. Vi har vært strålende fornøyd med både voksi urban (eller troll igloo som vi hadde) og voksi classic. Anonymous poster hash: a974d...624
uhhuhher Skrevet 1. desember 2015 #10 Skrevet 1. desember 2015 Velg en pose som kan åpnes helt, da er det veldig mye enklere å gå inn i feks butikker med sovende barn i vogn. Bare å åpne posen, du slipper å bekymre deg for om barnet blir for varmt.
Appelsinpiken Skrevet 1. desember 2015 #11 Skrevet 1. desember 2015 Selv har jeg brukt voksi classic, voksi city og min gamle cordfløyelspose med for. Liker absolutt city best. Vi har også en hagløvs sovepose med glidelås på sidene slik som på urban, men glidelås på midten er absolutt å anbefale.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #12 Skrevet 1. desember 2015 Selv har jeg brukt voksi classic, voksi city og min gamle cordfløyelspose med for. Liker absolutt city best. Vi har også en hagløvs sovepose med glidelås på sidene slik som på urban, men glidelås på midten er absolutt å anbefale. Blir vel den smaken er som baken ang. glidelås jeg misliker glidelås midt på så anbefaler to glidelåser på sidene. Anonymous poster hash: 2d74b...532
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå