Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, 

Vi er et par på 42 år som bor i Oslo, og som de fleste andre her ønsker vi oss barn mer enn noe annet i verden. 

VI har vært gjennom 3 ivf/icsi ved Ciconia i Danmark. Vi synes de er relativt flinke der, men reisen og ekstraomkostninger gjør at vi ønsker å prøve noe i Norge. Vi har fått anbefalt Fertilitetssenteret i Oslo fra vår gynekolog, og så lurer vi veldig på Klinikk Spiren i Trondheim - som utifra det vi leser på nett er et flott sted. 

Er det noen der ute som har noe råd eller anbefalinger til klinikk for oss???  :blomst:

Mvh - B&M

P.S: Min samboer er ekstra sensitiv for eggutagning og har ved to eguttak fått store smerter, så vi ser etter en erfaren lege som kan gjøre det så smertefritt som mulig å hente ut egg. 

Endret av Wanting
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144249110-hvilken-klinikk-skal-vi-velge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

klinikk Hausken i Haugesund :) dersom reising er et alternativ :) de er helt fantastiske!! snill, omtenksom, hjelpsom, super på oppfølging, gjør masse sånn "det lille ekstra", legger ting til rette for dere, bare rett og slett fantastiske mennesker og utrolig dyktig :)

Det er jaggu ikke lett å vite hva man skal velge.. 

Det er fort gjort å bli veldig stresset av å skulle finne riktig klinikk, og vi legger muligens for mye vekt på dette. Man tenker jo at noen kanskje gjør noe som kan bli avgjørende for oss, men slik er det vel kanskje ikke... Ikke lett å holde skuldrene lave alltid... 

Inntil videre er det ingen som virker spesielt mye bedre eller dårligere enn andre, så kanskje vi skal gå for det mest praktiske. 

Takk så mye for forslag og hjelp. Veldig snilt!! :-) :-)

Annonse

Jeg går på klinikk spiren. Fantastiske folk, lang erfaring og nytt utstyr.

Menneskene som jobber det er så gode og hyggelige at jeg finner ikke ord. Føler meg hørt, og føler de virkelig vil hjelpe oss med å lage barn.

Egguthenting var ikke smertefull i det hele tatt. Fikk bra med smertestillende og beroligende. ( kun tabletter)

Anbefales på det sterkeste😀

Anonymous poster hash: c51ed...57b

Vi hører til klinikk Hausken i Bergen for øyeblikket. Men grunnet lang reise dit så har vi et samarbeid med klinikk Spiren. ( Har hatt UL og scratching og andre evt sjekker hos Spiren)

Flotte klinikker begge to som får masse skryt.

Begge tar seg tid til å svare på spørsmål. Aldri noe hastverk når man er der.

Om det er ting/spørsmål som dukker opp underveis så får vi raskt svar fra sykepleier på tlf eller mail.

Har slitt en del med uttakene mine de to siste gangene. De på klinikken tar seg da god tid etterpå. Legene eller sykepleierne er innom rommet vi får tildelt flere ganger for å sjekke og prate. 

Mye mer fornøyd med disse klinikkene enn den gang vi tilhørte en offentlig klinikk. 

• 2 uker senere...

Annonse

Noe bedre skussmål enn det der er det vanskelig å få.. Mangler bare at det blir barn av det oxo. Krysser fingeren for oss alle. :) Høres flott ut.Takk.

Da ser det ut som det blir barn også. Pos test. 😀

Anonymous poster hash: c51ed...57b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...