Gå til innhold

Noen her som har tatt botox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok mellom øyenbrynene siden sinterynka var ekstrem. Er en uke siden og jeg føler at panna er litt nummen og jeg klarer ikke løfte ene øyenbrynet..er dette vanlig? Blir jo litt redd.

Anonymous poster hash: adf37...555

Fortsetter under...

Skrevet

Det er jo hele poenget med botox. Lamme nervene så du ikke kan bevege musklene. Hva trodde du det var? Hvor lammet du er kommer an på hvor mye som ble satt inn. Jeg har vært hos noen hvor jeg ikke greide å bevege en muskel i panna mens den beste er den jeg fortsatt kan bruke musklene men hemmer de for å redusere videre utvikling av sinnnarynken.

Anonymous poster hash: 1fe59...5e0

Skrevet

Jo jeg vet jo hva botox gjør. Men i følge behandleren min skulle jeg få ett løft med øyenbrynene, ikke at de sank ned. Fått hengende øyelokk på hele greia..

Anonymous poster hash: adf37...555

Skrevet

Du har fått Ptose. Kjent bivirkning.

"Den vanligste bivirkningen ved bruk av botox mot rynker er tunge øyelokk. Såkalt ptose rammer en liten andel av de som behandles, og går over av seg selv i løpet av noen uker. I forskningsstudier er det beregnet at ca. 16% av de som får botox i panne får noe tyngre øyelokk, i varierende alvorlighetsgrad. Noen rapporterer også at de kan få kortvarig hodepine og lett tørrhet i øyne."

See more at: http://www.oslohudlegesenter.no/botox-bivirkninger-aid-27.html#.dpuf

Anonymous poster hash: 3df74...944

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...