Gå til innhold

Hvorfor hater alle barmfagre damer puppene sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har store, litt tunge naturlige bryster. De kan gi meg litt utfordringer med trening og enkelte klær, men jeg elsker dem so hovedregel akkurat slik de er  :).

Har både fått barn, ammet og passert 40, men fikk høre for noen få år siden at jeg hadde bryster som en 25- åring.

Endret av Virginia!

Fortsetter under...

Skrevet

Utringning, som fungerer som en smulesmekke, er forresten velkjent... :fnise:

Skrevet

Hater de ikke. Men jeg føler jeg har et begrenset utvalg i klær på jobb da jeg ser ut som en pinup kvinne hvis skjorter passer i midjen. Da sitter det som pølseskinn over brystene. Moderate utringninger blir store på meg. I tillegg så begynner jeg å få litt groper i skuldrene.

Bruker ofte en veldig stram sportsbh. Da blir de mindre.

Anonymous poster hash: 28ded...fd4

Skrevet

Jeg har 70F. De ser veldig bra ut når jeg er naken, selv etter fire barn og mange års anming, men problemet kommer når jeg skal finne tøy. Jeg er ikke så høy, og puppene gjør at jeg ser bumpete ut i lange topper. Kjoler (annet enn jersey) kan jeg bare droppe. De klistrer seg rundt puppene og/eller slenger rundt resten av kroppen. I jersey ser jeg ut som Dolly Parton. Pga mye brystkreft i familien ønsker jeg å fjerne brystene og bygge dem opp igjen i mindre format som i større grad matcher kroppen.

Anonymous poster hash: 32ccc...b34

Skrevet

Fordi jeg har enda til gode å finne en litt utringet topp som ikke får meg til å se vulgær ut. Jeg har også nakkeplager grunnet stor byste. Så skulle gjerne hatt litt mindre ja :)

Anonymous poster hash: df89a...c26
Skrevet

Mine ser faktisk bra ut når jeg er naken, runde i fasongen og brystvorten peker rett frem og ikke nedover.

Men selv om jeg bruker minimizer bh før de meg til å føle meg stor. Jeg føler overkroppen min er unett, som om jeg er en rundt kule oventil men med lange tynne ben. Nesten uansett hva jeg har på meg av klær så føler jeg at siluetten min blir helt gal og at jeg ser stor ut. Jeg skulle gjerne hatt små nette bryster.

Anonymous poster hash: f7eab...b58

Annonse

Skrevet

My boobs are OK ... nei vent ... de er AWESOME! :D

De er STORE, runde og faste med en FLOTT kløft. Har til og med fått komplimenter av andre jenter på byen :)

Jeg kunne ikke tenkt meg å ha små pupper.

Skrevet

Utringning, som fungerer som en smulesmekke, er forresten velkjent... :fnise:

Kanskje det er derfor en del menn liker store pupper, de kan liksom finne et helt lite måltid nedi der i tillegg. :-)

Skrevet

Naturlig store pupper er skjeldent pen.sorry men det er sannheten.

Nei, det er din sannhet ;)

En lege som var i ferd med å utdanne seg til å jobbe med kosmetiske operasjoner, deriblant silikonimplantater var overbevist om at jeg hadde silikon. Han la ut til flere at jeg var et klassisk eksempel på hvor pene pupper kunne bli ved operasjon, og at slike pupper så man ikke ved naturlige pupper. Flere blandet seg inn i diskusjonen (jeg kjente de fleste godt, og en av dem visste godt at mine er naturlige), alle andre menn der (mange leger) mente at naturlige pupper var finest, og flere av dem snakket om at de ikke likte følelsen av kunstige. Legen under spesialisering fikk lang maske da jeg avslørte at mine var - og er - ekte ;) I tillegg var jeg over den alder den gang hvor han hevdet at alle damer fikk hengepupper.

Så din "sannhet" er vel bare et uttrykk for at du kanskje ikke har sett så mange naturlig flotte pupper :P

Anonymous poster hash: 4adc6...79e

Hvilken dust er det som legger ut til flere om at den og den er et klassisk eksempel på flotte opererte pupper - og attpåtil mens du er tilstede? Og at flere voksne menn blander seg inn i diskusjonen, er dette virkelig et tema som engasjerer i den grad?

Historien din høres konstruert og lite sannferdig ut.

Anonymous poster hash: 84ea8...b09

Skrevet

Jeg har str 70F, så ikke de største. Jeg er veldig fornøyd med mine, og ingen plager. Men jeg sliter med å finne klær, alt er for stramt over brystet. Og ofte tenker jeg, hva gjør da de som har ennå større pupper enn meg.

Anonymous poster hash: 8db89...4d1
Skrevet

Naturlig store pupper er skjeldent pen.sorry men det er sannheten.

Nei, det er din sannhet ;)

En lege som var i ferd med å utdanne seg til å jobbe med kosmetiske operasjoner, deriblant silikonimplantater var overbevist om at jeg hadde silikon. Han la ut til flere at jeg var et klassisk eksempel på hvor pene pupper kunne bli ved operasjon, og at slike pupper så man ikke ved naturlige pupper. Flere blandet seg inn i diskusjonen (jeg kjente de fleste godt, og en av dem visste godt at mine er naturlige), alle andre menn der (mange leger) mente at naturlige pupper var finest, og flere av dem snakket om at de ikke likte følelsen av kunstige. Legen under spesialisering fikk lang maske da jeg avslørte at mine var - og er - ekte ;) I tillegg var jeg over den alder den gang hvor han hevdet at alle damer fikk hengepupper.

Så din "sannhet" er vel bare et uttrykk for at du kanskje ikke har sett så mange naturlig flotte pupper :P

Anonymous poster hash: 4adc6...79e

Hvilken dust er det som legger ut til flere om at den og den er et klassisk eksempel på flotte opererte pupper - og attpåtil mens du er tilstede? Og at flere voksne menn blander seg inn i diskusjonen, er dette virkelig et tema som engasjerer i den grad?

Historien din høres konstruert og lite sannferdig ut.

Anonymous poster hash: 84ea8...b09

Tenker det samme..ingen seriøs lege holder på sånn.

Anonymous poster hash: 75ac2...031

Skrevet

Kan vel ikke kalle med barmfager siden jeg bruker 65DD/E, men de er for store i forhold til kroppen min. Problemene begynner når jeg må betale 500,- for en BH som jeg må reise en time for å få tak i, mens vennene mine bare kan dra på Cubus eller Lindex på det lokale kjøpesenteret. Greit nok at jeg får fantastisk kvalitet, men det holder ikke med bare to-tre BH'er liksom. Er ikke lett å finne kjoler og gensere/topper mtp på størrelse. Enten blir puppene flatet ut i fult spreng for at klærne skal passe overkroppen, eller så må jeg opp en størrelse, men da passer ikke klærne i forhold til resten av kroppen. Jeg går omtrent bare med kjoler som har stramt liv og løst skjørt, og da er det ikke sikkert at den fineste kjolen får plass til puppene mine. 

Hater de ikke, men det hadde vært så mye lettere med litt mindre pupper. =)

Anonymous poster hash: cd04e...326
Skrevet

Jeg har store hengepupper. De er ikke så store at tyngden gir fysiske plager, og de er ikke noe skoleeksempel på hvordan pupper skal se ut etter en plastisk operasjon, de er naturlige. Men jeg er fornøyd med puppene mine. De gjør at jeg føler meg feminin og flott, til tross for jeg ikke har noen timeglassfigur. Med BH på blir det ikke fuktig under puppene, og ingen kan se at de henger, noe jeg egentlig ikke ser på som negativt. Hvorfor er det feil med pupper som henger nedover som to dråper vann? 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...