Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Joiner klubben med hormonelle kvinner.. :) vi kranglet som to små barn...pppfffff ..... Jeg er hormonell og han er trøtt, ikke en bra kombinasjon. Godt at vi kan skvære opp og le av det etterpå. Nå skal det sies at jeg er også litt hormonell rundt ikm.

Fortsetter under...

rosa utflod i går kveld og tanta kom i dag morges :) syklusen er nede på 26 dager igjen nå, var det for et år siden, men etter exuen har den vært på 28-30.

Jeg har brukt eltester å i følge de så er jeg bare på 12-13 dpo da jeg fikk positiv el test 2 dager, men om el var på den første dagen med positiv eltest så er jeg 14 dpo i dag.

Annonse

Ingen tr her. 

2 dager over - men det har skjedd ganske ofte. meste jeg har gått over er 12 dager. 

Men man rekker liksom å tenke at det kanskje er noe. 

Det er murringer hele tiden har hatt det en god stund nå, så kommer vel mensen snart

Annonse

Da har du hatt eggløsning I hvertfall. Masse Lykke til I neste prøveperiode. Noen små tips fra meg. Ligg lenge etter sex, track eggløsning med tester, bestill gjerne instead cup som du tar inn etter sex la være inne I 8 timer etter sex. Ta vitaminer. Anbefaler spirulina, e-vitamin, sink, folsyre og omega 3 ;) Tren og ta gjerne litt akupunktur så kroppen slapper litt av ;) drikk Vann med ph dråper. Ta gjerne inn en tube preseed før sex, la mannen spare opp et par, tre dager. Sørg for at Han holder det kaldt. Ta gjerne litt is på før sex og ikke minst la Han drikke litt energy drikk før sex. Sov mye og slapp helt av rundt eggløsning. Pluss orgasme før sex. Funket for meg. 1 pp på alle 3 :D Lykke Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...