Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 dpo i dag :) tror dpo er lettere denne mnd siden tankene er opptatt av jul :) ser også veldi frem til at vi skal reise til spania i 3 mnd fra januar av :D bruker nå tiden på planlegging og pakking :) Hadde vært fantastisk om det klaffer nå, men om ikke så tror jeg det skal bli godt å ha 3 mnd borte der vi får mer tid til oss selv og nye opplevelser :)

Puh! Så bra, var kveldsurin også. Hun sa at de skulle ha sett noe, skulle egentlig ringe fertilitetsklinikken i dag, men rakk ikke da dagen var vilt hektisk. Men skal ringe i morgen for sikkerhets skyld. 

Jeg har egentlig bestemt meg for at hun tar feil. 

Det er max 6 DPO. 

Annonse

Hmmm, enten så herjer hormonene fritt eller så er det noe på gang her. 

Går med konstant ømhet i nedre del av magen, noe ømhet i brystene. 

Men humøret er heeeelt på bærtur. 

Jeg klikker helt på mannen, og jeg merker at reaksjonen ikke stemmer over ens med det som har skjedd, men det tar helt av for meg forde.

Skal prøve å holde meg til den 24, men må si det er vanskelig nå. 

Skal sies at jeg har trodd jeg har vært gravid ofte da vi har prøvd i 2 år.

MEN jeg var jo på sykehuset tidligere, med spontane neseblødninger og blod i urin ( er bløder) og da sa de at jeg ikke var gravid, men om jeg ble det så måtte jeg være forsiktig de to første trimester grunnet stor blødningstendens. 

Noe jeg vil kalle spontane neseblødninger og blod i urin  :Nikke:

Takk :) 

Jeg føler meg som bikkja mi som hadde innbilt svangerskap hver løpetid :P 

Snart begynner jeg vel å samle bamser i senga mi :P 

Hehe, vi får bare se, men jeg er greit over gjennomsnittet sur ihverfall. 

Påfallende sur faktisk. 

Men det hadde jeg ikke ved forrige svangerskap, da var jeg heller i andre enden :) 

ikke godt å si alle svangerskap er forskjellige ;-) jeg har også vært veldig hormonell i det siste å håper virkelig jeg er gravid hvis ikke er jeg nesten helt flau over min egen oppførsel, hehe ;-)

er bare i min andre pp, men hadde aldri forestilt meg hvor stressa å Google avhengig jeg skulle bli! Hihi

Annonse

Våknet opp med brun utflod i dag, håper det er festeblødning! Er 8 dpo, men er bare pp2 etter pilleslutt og har ikke brukt EL-test så er heller ikke sikker på når EL var.. uff, håper jeg ikke får mensen nå! :-(

Krysser fingrene for at det bare er en festebløding. 

Her er det mensmurring nesten konstant nå. Og sliiiiten. *håpe håpe* for oss begge to :) 

da var det ingen tvil lenger, TR på besøk :-( 4 dager før IKM.. veldig skuffa nå, men får trøste meg med at nå kan jeg spise fenalår og drikke vin til julematen ihvertfall.. Lykke til dere andre! Håper virkelig det klaffer for dere denne gangen :-D

Jeg er dpo 11, men er så redd for å bli skuffet at jeg vet ikke om jeg tør å teste før ikm julaften. Ikke vet jeg om testene jeg har liggende slår ut før ikm heller.

Krysser fingrene for deg kjære. Alle dere andre også. Regnet feil på min ikm. Har dette på søndag. Men tester nok 24 :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...