Gå til innhold

IKM uke 51

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært slått ut av streptokokker siden rett etter el, så jeg har ikke fått tempet eller holdt noe oversikt nå. Forberedt på at det ikke blir noe denne pp, men i dag spottet jeg plutselig litt ca 6 dpo. Pleier aldri å spotte før mensen kommer så nå fikk jeg litt håpet igjen! Men nå går jeg på antibiotika og en del smertestillende, det er vel kanskje ikke så bra? :/

Hold deg unna ibux og smertestillende med samme virkestoff. Paracet er trygt. Antibiotika er jeg usikker på, sjekk det opp på felleskatalogen😊😊

Annonse

Jeg har vært slått ut av streptokokker siden rett etter el, så jeg har ikke fått tempet eller holdt noe oversikt nå. Forberedt på at det ikke blir noe denne pp, men i dag spottet jeg plutselig litt ca 6 dpo. Pleier aldri å spotte før mensen kommer så nå fikk jeg litt håpet igjen! Men nå går jeg på antibiotika og en del smertestillende, det er vel kanskje ikke så bra? :/

Hold deg unna ibux og smertestillende med samme virkestoff. Paracet er trygt. Antibiotika er jeg usikker på, sjekk det opp på felleskatalogen😊😊
Takk for svar :) fikk paralgin forte av legen og tatt litt av det, men ikke mye. Skal prøve å holde meg til paracet nå. Antibiotikaen jeg tar ser ut til å være trygg :)

Du kan bruke paralgin forte og, men alt med måte😊 Ibux er vel mest skadelig når morkake og alt er laget. Det får nemlig blodårene til å trekke seg sammen, noe som gjør at det er mindre blodtilførsel til fosteret. Så en god regel er å holde seg til paracet😃👍

Annonse

Woooow, gratulerer!! :D Har du noen symptomer?

Har flydd så fælt på do i ettermiddag så tok en test for moroskyld :P

Den er ganske tydelig positiv til å være kveldsurin ?

Kan ikke tro det er sant. Brukte 1 år på førstemann , har brukt 3 pp nå :)

Ikm i morgen

Woooow, gratulerer!! :D Har du noen symptomer?

Har flydd så fælt på do i ettermiddag så tok en test for moroskyld :P

Den er ganske tydelig positiv til å være kveldsurin ?

Kan ikke tro det er sant. Brukte 1 år på førstemann , har brukt 3 pp nå :)

Ikm i morgen

Så fantastisk! Håper på mange flere slike bilder her inne i uka som kommer. :P Inkludert meg selvfølgelig! Hehe

Jeg har litt lyst å teste på tirsdag, fordi det passer egentlig greit. Men jeg skal ha eksamen, uansett resultat vil vel ikke eksamen bli i fokus. Så venter nok til lørdag eller noe. :-)

Ikke lett å ventee :P

Jeg hadde tenkt til å vente til noen dager etter ikm . Men klarte ikke la vær å ta en test :)

Lykke til me eksamen.. Og testing ;)

Jeg har litt lyst å teste på tirsdag, fordi det passer egentlig greit. Men jeg skal ha eksamen, uansett resultat vil vel ikke eksamen bli i fokus. Så venter nok til lørdag eller noe. :-)

Ikke lett å ventee :P

Jeg hadde tenkt til å vente til noen dager etter ikm . Men klarte ikke la vær å ta en test :)

Lykke til me eksamen.. Og testing ;)

Du har da vært utrolig flink! Jeg forteller meg selv hver mnd at jeg skal vente å se om mensen dukker opp, men tester alltid noen dager før.... fordi jeg er så nysgjerrig og ønsket er så stort :P

Tusen takk :D Håper å møte deg igjen inne på termin august, jeg krysser fingrene :-)

Gratulerer, Silje1989!!

Og nei, am0r, jeg har ikke opplevd å ha bare en øm brystvorte. Men som alt annet vi har to av på kroppen: det er ikke alltid symmetri :)

Har litt småmurring i livmor i dag. Men jeg har gått inn i negativ-modus, så jeg er helt sikker på at det er pms!! 8 dpo i dag, sist kom TR på 13 dpo.

Store pupper, eser utover bh'n, spenn i tennene, murring i livmor, kunne spist hele tiden.... Rekken er uendelig! D dumme er bare det at jeg har akkurat de samme symptomene før tr. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...