Gå til innhold

IKM uke 51

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk! Føler jeg er nærmere enn noen gang nå. :-) Får ikke kjøpt CB før i romjula, men har en A1 test igjen. Er det noe vits i å ta den i mårra, eller burde jeg vente noen dager? Sånn at en evt. hcg-stigning blir synlig? Testen var veldig svak med rosaskjær innen tidsfristen, for så å bli veldig mye sterkere etterpå.... er jo henvist til LAP og alt. BLIR OVERLYKKELIG OM JEG SLIPPER DEEEEET!!! (Sååå lykkelig at jeg må skrive med caps lock!!) Haha

Endret av am0r

Krysser fingrene for deg amor! Hvor lenge har dere prøvd ?

Vært uten prevensjon litt over året nå. :-) Var hos gyn for en ukes tid siden, og han henviste meg videre til LAP, men samtidig fortalte han at han hadde ikke blitt overrasket om mensen ikke dukket opp denne mnd, og ga meg streng beskjed om å ta graviditetstest om det så var. ;-) Tror han så noe jeg ...

Krysser fingrene for deg amor! Hvor lenge har dere prøvd ?

Vært uten prevensjon litt over året nå. :-) Var hos gyn for en ukes tid siden, og han henviste meg videre til LAP, men samtidig fortalte han at han hadde ikke blitt overrasket om mensen ikke dukket opp denne mnd, og ga meg streng beskjed om å ta graviditetstest om det så var. ;-) Tror han så noe jeg ...

Hadde ventet til julaften jeg da. Da bør hcg ha steget nok. Flott julegave også! :)

Anonymous poster hash: 2a595...4d5

Annonse

Gratulerer til alle med positiv test :) ingen tr her, litt murringer og ømme pupper, kjennes ut som det skal komme snart nå. Skulle hatt den 19, men jeg fikk aldri vært helt sikker på når el var denne pp siden jeg har vært syk og hatt feber osv. Tatt to tester som har vært negative, den siste tok jeg på søndag, dagen etter ikm. Får se om tr dukker opp de neste dagene, ellers får det bli en ny test i romjulen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...