Gå til innhold

IKM uke 51

Anbefalte innlegg

Hei hei. Nå er det 1 dag til IKM. Er egentlig skikkelig spent. Har testet to ganger allerede, men da på lite konsentrert urin midt på dagen he, he. Disse har ikke gitt noe utslag..... Har 2 barn fra før, så jeg vet at jeg kan he, he. Tok blodprøve hos legen 21 syklusdag som viste at jeg hadde hatt EL og at hormonnivåene var i orden. Jeg har ingen symptomer egentlig, og det er jo helt normalt. Det eneste jeg har merket er at jeg ikke har antydning til ømme bryster nå før jeg venter mens. Det pleier jeg ALLTID å ha.... Hmmmmm? Også er jeg så frysen.... Noen som kjenner seg igjen?

Fortsetter under...

Hei  :nissegutt:  Jeg hører vel til inne her. Kom litt seint da. Har IKM i dag (16.des). Den har ikke kommet ennå. Er kvalm, sulten hele tiden og kaaald. Så.. mulige tegn, eller bare sykdom på vei? :P Får ikke tak i test i dag, så jeg spurte på SPÅ-siden om noen ser noe på meg  ;)

Hehe, SPÅ-siden :D Men det er jo fine symptomer da, det bli spennende når du skal teste!

Hadde jo vært greit om noen kunne bare "se" om jeg hadde noe i magen, eller hur? ;) Ikke noe svar på SPÅ siden btw. Ikke noe mensen heller, men føler at den er på tur. Skal kjøpe test i morgen. Bor på bygda, så på lokalbutikken drar jeg bare ikke.. Sikkert et kjent problem for mange ;) Men i morgen skal jeg en annen plass, så det passer bra. Får bare krysse fingrene for at mensen uteblir leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge!

Hei  :nissegutt:  Jeg hører vel til inne her. Kom litt seint da. Har IKM i dag (16.des). Den har ikke kommet ennå. Er kvalm, sulten hele tiden og kaaald. Så.. mulige tegn, eller bare sykdom på vei? :P Får ikke tak i test i dag, så jeg spurte på SPÅ-siden om noen ser noe på meg  ;)

Hehe, SPÅ-siden :D Men det er jo fine symptomer da, det bli spennende når du skal teste!

Hadde jo vært greit om noen kunne bare "se" om jeg hadde noe i magen, eller hur? ;) Ikke noe svar på SPÅ siden btw. Ikke noe mensen heller, men føler at den er på tur. Skal kjøpe test i morgen. Bor på bygda, så på lokalbutikken drar jeg bare ikke.. Sikkert et kjent problem for mange ;) Men i morgen skal jeg en annen plass, så det passer bra. Får bare krysse fingrene for at mensen uteblir leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge!

Nei, det skjønner jeg godt, bor på bygda selv! Derfor har jeg kjøpt på nettet, både folat og clearblue ;)

Annonse

Jeg har ikke vært mye her i det siste, men har IKM til lørdag. Kjenner at mensen kommer, så jeg går bare videre til 7pp...

Gratulerer til alle dere med positiv test og håper det er flere som får også de neste dagene 😊

God Jul til alle sammen 🎄🎅 krysser fingra for at 2016 er året for oss som sliter 😇

IKM i dag😊😊😊. Ville ikke teste i dag tidlig da jeg har siste innlevering på studie i dag.... Blir formye tanker uansett hva resultatet skulle bli😝. Kjenner ingen symptomer hverken på mens eller graviditet... Hmmm. Litt spennende da. Noen andre som skal teste snart??

Neg. test i dag. IKM i dag hvis jeg berengner ut i fra forrige syklus, har dog uregelmessige sykluser så vet aldri 100%. Tar jeg utgangspunkt i syklusen før der igjen, kan jeg være 11 dpo i dag minimum... Går vel over i neste PP. Litt lei meg i dag, for å si det sånn... 

Annonse

Positiv test . Gravid 2-3 uker. Har ikke gått helt opp for meg

Gratulerer masse!

Har ikke hengt på her siden vi egentlig ikke prøver. Mensen ble en uke forsinka, men jeg har hatt annenhver 21 og 28 dagers syklus de siste 4 mnd (så IKM enten i går eller lørdagen før) så tenkte at ting kanskje bare har stabilisert seg på 28 i stedet for 21. Men da mensen ikke kom i går heller tok jeg en test i morges. Svak, men positiv  :sjokkert:  :sjokkert:  :sjokkert: 

Skal vente noen dager og sjekke med clearblue. Rar følelse!!

Gratulerer til dere med positivt svar! Her var ikm den 19. og fortsatt ingen tr, kun 5 dager med brun spotting. Tok test i går tidlig som var negativ, da var jeg 16 dpo. Hva tror dere? Skal ta ny test i ettermiddag tenkte jeg. Må kjøpe etter jobb.

Endret av Tussivenn

Tror jeg fikk en skyggestrek i dag.. Hva tror dere? Syns jeg ser et rosaskjær i virkeligheten.

63wsaa.jpg

Ser en veeeeldig svak strek. Hvor mange dpo er du?

Anonymous poster hash: 2a595...4d5

Hvis jeg tar utgångspunkt i forrige syklus er jeg antageligvis 17 dpo, men tar jeg utgangspunkt i syklusen før, så er jeg 13 dpo. Ergo: aner ikke. Har så uregelmessige sykluser... :( Men kan være 11-12 også.... Har PCO, så er veldig usikker pga syklustull. Har ingen dato å regne mot. 

Streken er mer tydelig i virkeligheten .. Håååååper det er vår tur nå. :)

EDIT: Har ingen tegn til mensen ennå, annet enn litt murringer av og til. 

Endret av am0r

Streken er nå blitt godt synlig (selv om den fortsatt er svak) og tydelig rosa. Etter tidsfristen selvsagt. Hm..

Da hadde jeg dratt å kjøpt et par sånne tester som viser antal uker, og testet i morgen tidlig. Da er det jo ingen tvil.

Lykke til! :)

Anonymous poster hash: 2a595...4d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...