Gå til innhold

IKM uke 51

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som har begynt å teste?

Jeg er bare på dag 7, så må nok vente litt ;-)

jeg fikk svakt positiv7 dpo:) er 4 +5 idag:D Jeg brukte el tester så viste akk når jeg hadde el.

er litt vanskelig å se streken, men den er der:)

12342815_10153656876770943_7131866067048

1 dag etter (8 dpo) tok jeg cb digital og fikk 1-2 uker:) 

Så det er fullt mulig å få positivt så tidlig

Endret av erosrose

jeg fikk svakt positiv7 dpo:) er 4 +5 idag:D Jeg brukte el tester så viste akk når jeg hadde el.

Hmm... Kanskje jeg skulle prøvd da? :-)

hvis du er helt sikker på når du hadde el og du vet at idag er du 7 dpo, så er det en mulighet:) er vel rundt 25%

hvis du er helt sikker på når du hadde el og du vet at idag er du 7 dpo, så er det en mulighet:) er vel rundt 25%

Jeg er sikker på el, er på 7 dpo. Testen var blendahvit, får vente en dag eller to til, tenker jeg :-)

Jeg er sikker på el, er på 7 dpo. Testen var blendahvit, får vente en dag eller to til, tenker jeg :-)

ja er nok lurt det da. krysser fingrene for deg:)

Annonse

I morgen skal jeg teste!! Da er jeg 10 dpo!

Flere som er med? Noen som har testet i dag?

Jeg har testet i dag, 9 dpo, og blendahvit :-( Men kjenner jeg meg selv godt, så tester jeg i morgen også ;-)

Hei allesammen. Jeg har vært med i mange IKM grupper denne høsten, vi har prøvd siden i sommer. Valgte å ikke være med denne gangen fordi jeg skulle være borte hele EL-uken og jeg ble syk rett etter jeg kom hjem. Har derfor kun lagt inn aksjer 1 gang siden sist mens. Har egentlig IKM 19. Hadde ingen tru eller mistanke om graviditet, men tok en test i ste likevel. Den viser tydelig to streker. Skjønner ikke hvordan det er mulig... 😳 Det blir ny test i morgen 😊

Annonse

I kveld har det begynt å stikke litt nedi der. Har også vært veldig kald og fryser lett de siste dagene. Andre som har opplevd det?

Jeg var kjempefrossen før ikm forrige pp, så jeg googlet hele internett. Det er et supert graviditetssymptom :)

Frossen, mensmurringer og vond korsrygg. Kanskje det er håp likevel😊

Hei allesammen. Jeg har vært med i mange IKM grupper denne høsten, vi har prøvd siden i sommer. Valgte å ikke være med denne gangen fordi jeg skulle være borte hele EL-uken og jeg ble syk rett etter jeg kom hjem. Har derfor kun lagt inn aksjer 1 gang siden sist mens. Har egentlig IKM 19. Hadde ingen tru eller mistanke om graviditet, men tok en test i ste likevel. Den viser tydelig to streker. Skjønner ikke hvordan det er mulig... Det blir ny test i morgen

gratulerer! så morro! har du bilde?=)

Hei  :nissegutt:  Jeg hører vel til inne her. Kom litt seint da. Har IKM i dag (16.des). Den har ikke kommet ennå. Er kvalm, sulten hele tiden og kaaald. Så.. mulige tegn, eller bare sykdom på vei? :P Får ikke tak i test i dag, så jeg spurte på SPÅ-siden om noen ser noe på meg  ;)

Takk :) Det føles rart, jeg er glad, men nå begynner jo de tusen bekymringer. Kjemisk, SA, MA, alt mulig kan jo skje! Jeg pustet inn masse neglelakkfjerner rett etter EL, kan det ha skadet embryo? Har lest sikkerhetsdatabladene til alle stoffene den inneholdt, så det går sikkert bra. Men som Bertine Zetlitz sa i et intervju: "som mamma kan man aldri mer være uten bekymringer". Skjønner den nå :P

Hei  :nissegutt:  Jeg hører vel til inne her. Kom litt seint da. Har IKM i dag (16.des). Den har ikke kommet ennå. Er kvalm, sulten hele tiden og kaaald. Så.. mulige tegn, eller bare sykdom på vei? :P Får ikke tak i test i dag, så jeg spurte på SPÅ-siden om noen ser noe på meg  ;)

Hehe, SPÅ-siden :D Men det er jo fine symptomer da, det bli spennende når du skal teste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...