Gå til innhold

IKM uke 51

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Positive el-tester i hele går. Negativ test i dag. Tempdipp i dag tidlig, tror tempen har steget utover dagen. Murret mest i går. Litt usikker på om el var i går eller i formiddag.

Endret av Synnøve_Solbakken

Annonse

5dpo i dag,og kjenner absolutt ingenting! Er vel aaalt for tidlig uansett, men gurimalla som jeg leter etter symptomer :legrine:

Ikke symptomer kan være bra :-) Jeg har alle mulige symptomer når jeg får tr, da jeg var gravid sist hadde jeg ingen symptomer de første ukene, annen enn et stikk i livmorområdet i tiden rundt at egget skulle feste seg ;-)

Lite spørsmål til dere ålreite damer :) Til dere som har ømme brystvorter mellom EL og IKM, hvor lenge etter EL får dere ømme bryster? Tenker da på økningen av progesteron i kroppen. Har ikke EL hver mnd, men gyn sier jeg har hatt eggløsning om jeg merker slike "symptomer", og det fikk jeg i kveld!! :)

Annonse

ååh, Am0r, jeg synes ventetiden er eviglang. Kjenner konstant etter symptomer, og nå funderte jeg faktisk på om jeg skulle hive med ut på apoteket og kjøpe hjem en test. Kjenner noe ubehag i ryggen, men det tror jeg egentlig skyldes veldig mye overtid og tunge tak på jobben i det siste. 

Gratulerer med snart ferdig utdannet Smukka91 :) Kan jeg spørre hva du utdanner deg til? 

Hadde el i helga, så jeg er ikke kommet så langt i dpo-land. Dagene går ganske fort. Vurderer å teste på lørdag selv om det er altfor tidlig, da skal jeg nemlig på fest. Skal se hvor mange tester jeg har liggende.

Som vanlig har jeg litt øm livmor. Det er jo ikke noe tegn for min del. For tidlig å lete etter symptomer ennå.

Ingen som har begynt å svi av tester? Håper alle får verdens beste julegave 🎁

ååh, Am0r, jeg synes ventetiden er eviglang. Kjenner konstant etter symptomer, og nå funderte jeg faktisk på om jeg skulle hive med ut på apoteket og kjøpe hjem en test. Kjenner noe ubehag i ryggen, men det tror jeg egentlig skyldes veldig mye overtid og tunge tak på jobben i det siste.

Gratulerer med snart ferdig utdannet Smukka91 :) Kan jeg spørre hva du utdanner deg til?

Jeg er utdannet sykepleier :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...