Gå til innhold

Hva mener dere om ei som er 28 og har hatt sex med over 60?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et forhold nå og har vært det siden to år tilbake. Typen vet ikke noe om min fortid, han tror jeg har vært med to før han. Her vi bor nå er det ingen som vet, utenom min bestevenninne. Med tanke på de fordommer som vises i denne tråden er jeg sikker på at det er klokt også. Jeg har levd som jeg har levd fordi jeg har hatt friheten til det. Selvfølgelig kan jeg føle kjærlighet likevel, ønske et langt og godt liv sammen med noen. Han har vært med tre før meg for øvrig, to lange forhold og et som var mislykket.

Jeg trodde vi var kommet lenger i dag enn at vi dømte andre ut fra antall. Men tydeligvis ikke.

Jeg skulle gjerne vært ærlig om min fortid, men det er slike som dere som gjør meg redd for å fortelle folk. Foreldrene hans skulle bare visst at jeg ikke er den uskyldige lille jenta de tror jeg er...

Nei, jeg er ikke utro, kunne ikke falt meg inn. Jeg har fått gjort det jeg trenger. Fått prøvd ut det jeg vil. Jeg opplever at det er heller omvendt, de som ikke har prøvd ut og levd ut sin seksualitet før de gikk inn i et forhold som oftere er utro. Ikke alltid, ikke alle. Men oftere. Men jeg dømmer ingen, for jeg vet at det er gjerne ikke så enkelt som "utro - ond". Nei, det betyr ikke at jeg unnskylder utroskap, det betyr at jeg gjerne vil høre om hva som skjedde fra den personen som var utro før jeg dømmer. Alt er nemlig ikke svart-hvitt. Ikke i min verden i alle fall.

Ha en riktig fortreffelig strålende god dag og en fantastisk fin uke alle sammen!

Anonymous poster hash: 68eff...966
Skrevet

At hun er passe løs i trusestrikken. Min samboer hadde hatt seg med 34 kvinnfolk før meg, og jeg synes det var nok til å se på han som en felleskuk. Ganske ekkelt å tenke på at han har vært så løssluppen, men så hadde han dårlig selvtillitt også så jeg tror å ligge rundt var en måte for han å få aksept på stakkar. Har sett et par av di han har dratt til sengs, og de er ikke akkurat modeller.

Anonymous poster hash: ecbbe...d1c
Skrevet

Fordelt over mange år er jo ikke snittet per år ille i det hele tatt. Hvor skal man ellers få seg noe om man er singel og ikke har en elsker.

Og så tenker jeg at det er jævlig mange pripne damer på dib.

Anonymous poster hash: b207b...a1e
Skrevet

Hva mener dere om ei som er 28 og har hatt sex med 60-80 forskjellige?

Spør for ei venninne. Hun angrer ikke på noen, men de fleste husker hun bare som, hva de gjorde, ikke så meget selve personene.

Driter jeg i og berører det deg ?  Er det du som skal ordne kjønns sjukdomane hennes ? 

Anonymous poster hash: 9bb31...64d

Skrevet (endret)

Jeg synes det kommer helt an på jenta. Hvilken type hun er. Er det en som har dårlig selvtillit og gjør det først og fremst for å få bekreftelse, eller er det en som bare elsker sex?

Jeg kjenner en fyr som har ligget med veldig mange. Han er singel, og en veldig sjarmerende fyr. Men når jeg vet hvor mange damer han har hatt, så kunne jeg ALDRI ha involvert meg med en sånn type. Rett og slett fordi jeg synes det er litt ekkelt, og fordi jeg stadig ville møtt på hans gamle partnere......overalt! Ikkeno for meg altså. Jeg tror venninna di også må forberede seg på dette, men det kommer jo an på om hennes utkårede bryr seg om det eller ikke :-)

Endret av Kari Mari
Skrevet

Tenker at hun har så lav selvtillit at hun har behov for oppmerksomhet fra masse menn og helst ikke de samme to ganger. Usikker på seg selv, naiv, dum.... Antakelig alenemor som ønsker et forhold, men ikke klarer å holde på en mann fordi hun ikke er spesielt interessant. Mest fordi hun kastet klærne den første "daten"

Anonymous poster hash: e3ecd...925

Skrevet

Jeg tenker at hun har andre holdninger enn meg. Helt greit det, men som noen over nevner så kan det jo by på problemer når hun vil slå seg til ro. Får håpe hun til slutt faller for en felleskuk så har de samme holdninger der ihvertfall.

Anonymous poster hash: 27a7a...e59

Hvorfor skulle det by på problemer at hun har hatt sex med andre når hun er singel?

Og hvilke holdninger er det du sikter til som har noe med ett forhold å gjøre?

Anonymous poster hash: 3f564...0f4

Ikke noe problem at hun har hatt sex med halve bygda. Det er hennes valg.

Holdningene går på hvorvidt sex med tilfeldig bekjente er OK eller ikke. For meg er det ikke OK, og derfor var jeg heller aldri interessert i felleskuker.

Hun må jo få pule rundt så mye hun vil for meg, men det kan jo være en fordel å finne seg en mann med de samme holdningene når hun vil slå seg til ro en gang.

Skrevet

Hvilke bygder bor dere på som har 100 innbyggere, tro ;)

Hvis hun har vært singel i noen år synes jeg ikke 5-6 i året er mye.

Synes det er utrolig fascinerende hvordan mange i denne tråden bruker utrykk som "pule rundt" "felleshøl" etc.

Selv har jeg bare "elsket" med mine tre kjærester, men det er bare tilfeldig at jeg fant drømmemannen etter 3 forsøk :)

Anonymous poster hash: 4ab59...fcf

Skrevet

Hvilke bygder bor dere på som har 100 innbyggere, tro ;)

Hvis hun har vært singel i noen år synes jeg ikke 5-6 i året er mye.

Synes det er utrolig fascinerende hvordan mange i denne tråden bruker utrykk som "pule rundt" "felleshøl" etc.

Selv har jeg bare "elsket" med mine tre kjærester, men det er bare tilfeldig at jeg fant drømmemannen etter 3 forsøk :)

Litt unødvendig dårlig forarbeid om du må prøve 60 forskjellige for å finne prinsen da...

Kanskje man bør endre strategien litt hvis hensikten er å treffe en partner noe jeg for øvrig ikke tror er hensikten når det byttes pulekompis annenhver måned.

Skrevet

Tenker at hun kanskje kan ha litt tilknyttnings problemer. Ensom og trenger denne form for nærhet. Kanskje litt bekreftelser. Eller bare liker sex osv

Anonymous poster hash: 50b91...b72
Skrevet

Hva mener dere om ei som er 28 og har hatt sex med 60-80 forskjellige?

Spør for ei venninne. Hun angrer ikke på noen, men de fleste husker hun bare som, hva de gjorde, ikke så meget selve personene.

At hun burde sjekke seg for livmorhalskreft jevnlig og, jeg må innrømme, at hun er løs i trusestrikken.

Anonymous poster hash: f5f20...79c

Min mor fikk livmorhalskreft mens hun var i et fast følge som hadde bikka 20 år. Og ikke var hu løs på tråden før det.

Anonymous poster hash: c6cd8...9ea

Skrevet

At hun er passe løs i trusestrikken. Min samboer hadde hatt seg med 34 kvinnfolk før meg, og jeg synes det var nok til å se på han som en felleskuk. Ganske ekkelt å tenke på at han har vært så løssluppen, men så hadde han dårlig selvtillitt også så jeg tror å ligge rundt var en måte for han å få aksept på stakkar. Har sett et par av di han har dratt til sengs, og de er ikke akkurat modeller.

Alltid så gøy når kjerringa ser ned på og snakker ditt om tidligere kvinnfolk mannen har hatt. Og ikke skjønner at det ofte er en rødt tråd...hehehe. så hvordan tenker du de tenker på deg ? For ikke å snakke om han selv. Tar deg fordi han ikke får noen på et høyere nivå.

Skal passe sg for å sitt på sin høye hest frøkna...

Anonymous poster hash: 1b072...573

Skrevet

Dere som bruker betegnelser som 'felleshøl' og 'hore', dere bor i små, bortgjemte bygder der sladderen florerer og janteloven rår, ikke sant? Og har små, traurige liv, ikke sant? Jeg spør forresten ikke, jeg føler meg temmelig sikker på det.

Fem partnere i snitt per år kvalifiserer ikke akkurat til prostituert. Jeg har hatt langt færre partnere selv, men om noen synes det er greit å ha seg med flere, må de jo få lov til det uten at jeg dømmer

Anonymous poster hash: fde96...8af
Skrevet

60 forskjellige hva? 60 forskjellige menn/kvinner? I såfall ofrer jeg det ikke en tanke, 60 forskjellige sauer f.eks ville gjort meg en hel deg mer skeptisk. (Unnskyld, jeg måtte bare :P )

Anonymous poster hash: 0ce75...558

Skrevet

60 forskjellige hva? 60 forskjellige menn/kvinner? I såfall ofrer jeg det ikke en tanke, 60 forskjellige sauer f.eks ville gjort meg en hel deg mer skeptisk. (Unnskyld, jeg måtte bare :P )

En hel DEL, ikke deg ;)

Skrevet

Tenker absolutt intet om det. Hennes liv, hennes valg uansett om hun har seg med 0 eller 100.

Skrevet

Alltid så gøy når kjerringa ser ned på og snakker ditt om tidligere kvinnfolk mannen har hatt. Og ikke skjønner at det ofte er en rødt tråd...hehehe. så hvordan tenker du de tenker på deg ? For ikke å snakke om han selv. Tar deg fordi han ikke får noen på et høyere nivå.

Litt forskjell på å være gift og det å få seg et ligg med et tilfeldig kvinnfolk en helg tenker jeg :) Han var pågåeren for å innlede et forhold og ba meg med ut osv, så det var nok ikke mye rød tråd der. Jeg sitter ganske fint på min høye hest ;)

Skrevet

Litt forskjell på å være gift og det å få seg et ligg med et tilfeldig kvinnfolk en helg tenker jeg :) Han var pågåeren for å innlede et forhold og ba meg med ut osv, så det var nok ikke mye rød tråd der. Jeg sitter ganske fint på min høye hest ;)

Du sitter fint og ser ned på din mann.. jeg reagerte når jeg leste det første innlegget ditt. Å beskrive mannen sin som en stakkarslig taper er ikke pent. Ikke reflekterer det så fint for deg heller..

Skrevet

Du sitter fint og ser ned på din mann.. jeg reagerte når jeg leste det første innlegget ditt. Å beskrive mannen sin som en stakkarslig taper er ikke pent. Ikke reflekterer det så fint for deg heller..

Ja, jeg ser ned på hvordan han var da han var ung, ikke hvordan han er nå. Han har endret seg på 10 år og er en helt annen person. Hadde jeg møtt han for 10 år siden hadde jeg ikke orket.

Skrevet

Tenker jeg ingenting om, ikke min sak .

Skrevet

Synes synd på henne og tenker hun bør sjekke seg jevnlig for livmorhalskreft.

Anonymous poster hash: 5889d...e3a

Skrevet

Jeg er 23 og har hatt sex med godt over 100stk. Har også vært i er fast forhold i 2,5 år nå. Vært seksuelt aktiv i 10 år nå, så tenker ikke så mye om venninnen din. Hun er glad i sex og glad i å prøve ut nye ting :-)

Anonymous poster hash: a2b30...396

Skrevet

Jeg har også hatt sex med godt over 100 stk. Mannen vet at jeg har vært en smule lett på tråden i min ville ungdom, men vi bare spøker om det egentlig. Kan ikke si jeg angrer heller, gjort er gjort. Nå er det 8 år siden jeg hadde sex med noen andre enn min mann.  

Anonymous poster hash: 51bf1...8bd
Skrevet

tenker at hun burde begynne å ta betalt

Anonymous poster hash: 75d80...c8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...