Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #76 Skrevet 4. desember 2015 Hvis det plager henne er det jo ikke gunstig, men spørsmålet er jo da samtidig HVORFOR det plager henne. Hvis det er på grunn av at hun blir dømt som "løs" av sneversynte bønder, er det jo bare å pule på! Hvis det er fordi hun sitter igjen med en ensomhetsfølelse, og ikke føler at noen vil ha henne til noe mer enn tilfeldig sex bør hun kneppe igjen. Jeg har ligget med omtrent 100 (har ikke giddet å holde telling), og kunne sikkert unnvært 95 av dem. Samtidig nekter jeg å godta å bli kalt noe som helst basert på antall sexpartnere. Da gjør vi bare sjåvinistiske menns jobb, når vi slenger dritt om medsøstre som lever livet på en annen måte enn vi selv har valgt. Hvorfor drar du en hel yrkesgruppe inn i denne diskusjonen? Hva har bøndene gjort deg da? ☺️ Anonymous poster hash: 8f08b...94f Haha, jeg skammer meg over den. Er veldig glad i yrkesgruppen bønder, så skulle ønske jeg hadde et annet beskrivende ord for gruppen mennesker jeg omtaler. Anonymous poster hash: 8e4d1...89a
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #77 Skrevet 4. desember 2015 Dere som bruker betegnelser som 'felleshøl' og 'hore', dere bor i små, bortgjemte bygder der sladderen florerer og janteloven rår, ikke sant? Og har små, traurige liv, ikke sant? Jeg spør forresten ikke, jeg føler meg temmelig sikker på det. Fem partnere i snitt per år kvalifiserer ikke akkurat til prostituert. Jeg har hatt langt færre partnere selv, men om noen synes det er greit å ha seg med flere, må de jo få lov til det uten at jeg dømmer Anonymous poster hash: fde96...8af Født og oppvokst i Bergen, som er Norges nest største by + 2 år i København. Mitt liv er alt annet enn det du beskriver, og vet du hva? Jeg synes venninnen til HI er billig, ekkel, skitten og antakeligvis vil ikke noen oppegående mann ta i henne. Et seriøst forhold med en god mann vil ikke skje, fordi ingen er interessert i et ludder. Jeg er også veldig glad i sex (antakeligvis over gjennomsnittet), har hatt 11 sexpartnere og kunne nok hatt over 100 hvis jeg ikke hadde hatt selvrespekt. Noe jeg mistenker at denne kvinnen mangler en hel del av! Anonymous poster hash: c82d0...55b
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #78 Skrevet 4. desember 2015 Dere som bruker betegnelser som 'felleshøl' og 'hore', dere bor i små, bortgjemte bygder der sladderen florerer og janteloven rår, ikke sant? Og har små, traurige liv, ikke sant? Jeg spør forresten ikke, jeg føler meg temmelig sikker på det. Fem partnere i snitt per år kvalifiserer ikke akkurat til prostituert. Jeg har hatt langt færre partnere selv, men om noen synes det er greit å ha seg med flere, må de jo få lov til det uten at jeg dømmer Anonymous poster hash: fde96...8af Født og oppvokst i Bergen, som er Norges nest største by + 2 år i København. Mitt liv er alt annet enn det du beskriver, og vet du hva? Jeg synes venninnen til HI er billig, ekkel, skitten og antakeligvis vil ikke noen oppegående mann ta i henne. Et seriøst forhold med en god mann vil ikke skje, fordi ingen er interessert i et ludder. Anonymous poster hash: c82d0...55b Joda, hun har fulle muligheter for et supert liv med en super mann, for heldigvis er ikke alle like ekle, skitne fordomsfulle mennesker som deg. Jeg kjenner hopetall av mannlige feminister som gir fullstendig beng i kvinners tidligere seksuelle eskapader. Hvem gidder å spørre sin utkårede om tidligere partnere uansett? Hvilken glede har jeg av å hvite hvor mange/hvem han/hun har ligget med? Hjelpes meg, voks opp as... Dette blir for.... ...1993. Anonymous poster hash: 8e4d1...89a
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #79 Skrevet 4. desember 2015 Dere som bruker betegnelser som 'felleshøl' og 'hore', dere bor i små, bortgjemte bygder der sladderen florerer og janteloven rår, ikke sant? Og har små, traurige liv, ikke sant? Jeg spør forresten ikke, jeg føler meg temmelig sikker på det. Fem partnere i snitt per år kvalifiserer ikke akkurat til prostituert. Jeg har hatt langt færre partnere selv, men om noen synes det er greit å ha seg med flere, må de jo få lov til det uten at jeg dømmer Anonymous poster hash: fde96...8af Født og oppvokst i Bergen, som er Norges nest største by + 2 år i København.Mitt liv er alt annet enn det du beskriver, og vet du hva? Jeg synes venninnen til HI er billig, ekkel, skitten og antakeligvis vil ikke noen oppegående mann ta i henne. Et seriøst forhold med en god mann vil ikke skje, fordi ingen er interessert i et ludder. Anonymous poster hash: c82d0...55b Joda, hun har fulle muligheter for et supert liv med en super mann, for heldigvis er ikke alle like ekle, skitne fordomsfulle mennesker som deg. Jeg kjenner hopetall av mannlige feminister som gir fullstendig beng i kvinners tidligere seksuelle eskapader. Hvem gidder å spørre sin utkårede om tidligere partnere uansett? Hvilken glede har jeg av å hvite hvor mange/hvem han/hun har ligget med? Hjelpes meg, voks opp as... Dette blir for.... ...1993. Anonymous poster hash: 8e4d1...89a "Voks opp ass. Det er så 1993!" Ja. Du viser virkelig vei for moden kommunikasjon! Anonymous poster hash: c82d0...55b
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #80 Skrevet 4. desember 2015 Hvis det plager henne er det jo ikke gunstig, men spørsmålet er jo da samtidig HVORFOR det plager henne. Hvis det er på grunn av at hun blir dømt som "løs" av sneversynte bønder, er det jo bare å pule på! Hvis det er fordi hun sitter igjen med en ensomhetsfølelse, og ikke føler at noen vil ha henne til noe mer enn tilfeldig sex bør hun kneppe igjen. Jeg har ligget med omtrent 100 (har ikke giddet å holde telling), og kunne sikkert unnvært 95 av dem. Samtidig nekter jeg å godta å bli kalt noe som helst basert på antall sexpartnere. Da gjør vi bare sjåvinistiske menns jobb, når vi slenger dritt om medsøstre som lever livet på en annen måte enn vi selv har valgt. 100 sexpartnere da er man rimelig løs og har totalt feil verdier og moral! Nå bestemmer jo ikke du om du blir dømt for det eller ikke da... De aller fleste tenker nok sitt om personer som har sex med "alle" de ser! Jeg kan bestemme hvordan jeg reagerer på å bli dømt av folk som "tenker sitt om personer som har sex med "alle" de ser", og jeg tenker mitt om sånne folk Mine verdier er at man skal være snill, høflig og grei, gjøre sitt ytterste for å hjelpe til og bidra, og ta vare på miljøet, naturen og de svake i samfunnet. Jeg er ateist, så jeg gidder ikke la 2000+ år gamle MENN sette noen moralske begrensninger på hvordan jeg lever livet mitt, basert på "hvor jeg skal havne når jeg dør". Anonymous poster hash: 8e4d1...89a Du må huske at du diskuterer med en person som mener at kvinnen er underlagt mannen og aldri bra nok, at hvis mannen er hjemmeværende og kvinnen er ute i jobb så skal kvinnen fortsatt gjøre alt i hus og med barn, mens mannen kan ligge på sofaen, klø seg i ballene og spille PS4. Det nytter ikke å diskuterer med folk som har IQ under 50... Anonymous poster hash: b1915...d5d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #81 Skrevet 4. desember 2015 Dere som bruker betegnelser som 'felleshøl' og 'hore', dere bor i små, bortgjemte bygder der sladderen florerer og janteloven rår, ikke sant? Og har små, traurige liv, ikke sant? Jeg spør forresten ikke, jeg føler meg temmelig sikker på det. Fem partnere i snitt per år kvalifiserer ikke akkurat til prostituert. Jeg har hatt langt færre partnere selv, men om noen synes det er greit å ha seg med flere, må de jo få lov til det uten at jeg dømmer Anonymous poster hash: fde96...8af Født og oppvokst i Bergen, som er Norges nest største by + 2 år i København. Mitt liv er alt annet enn det du beskriver, og vet du hva? Jeg synes venninnen til HI er billig, ekkel, skitten og antakeligvis vil ikke noen oppegående mann ta i henne. Et seriøst forhold med en god mann vil ikke skje, fordi ingen er interessert i et ludder. Anonymous poster hash: c82d0...55b Joda, hun har fulle muligheter for et supert liv med en super mann, for heldigvis er ikke alle like ekle, skitne fordomsfulle mennesker som deg. Jeg kjenner hopetall av mannlige feminister som gir fullstendig beng i kvinners tidligere seksuelle eskapader. Hvem gidder å spørre sin utkårede om tidligere partnere uansett? Hvilken glede har jeg av å hvite hvor mange/hvem han/hun har ligget med? Hjelpes meg, voks opp as... Dette blir for.... ...1993. Anonymous poster hash: 8e4d1...89a Det er vel uvanlig å spørre om eksakt antall partnere som din kjære har hatt før deg. Mange menn holder på sånn og finner seg gode koner. Det samme med kvinner. Jeg synes en person som har hatt sex med 60 SINGLE mennesker mens vedkommende selv var singel, er mye mer moralsk enn en person som har hatt sex med 2 stk der nr 1 er kona og nr 2 er elskerinna. Det samme med single mennesker som bevisst har sex med gifte og samboende personer, der er 1 gang 1 gang for mye for min del... Min første mann hadde 2 sexpartnere før meg. Han var likevel utro etter noter de to siste årene av vårt samliv fordi jeg la på meg 5 kilo etter to svangerskap. Min nåværende mann har hatt seg med ganske mange før meg, men er trofast, snill, kjærlig, ansvarlig og edruelig mann. Heller han enn mann nr 1 som bare hadde 2 partnere før meg. Anonymous poster hash: b1915...d5d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #82 Skrevet 4. desember 2015 Dere som bruker betegnelser som 'felleshøl' og 'hore', dere bor i små, bortgjemte bygder der sladderen florerer og janteloven rår, ikke sant? Og har små, traurige liv, ikke sant? Jeg spør forresten ikke, jeg føler meg temmelig sikker på det. Fem partnere i snitt per år kvalifiserer ikke akkurat til prostituert. Jeg har hatt langt færre partnere selv, men om noen synes det er greit å ha seg med flere, må de jo få lov til det uten at jeg dømmer Anonymous poster hash: fde96...8af Født og oppvokst i Bergen, som er Norges nest største by + 2 år i København.Mitt liv er alt annet enn det du beskriver, og vet du hva? Jeg synes venninnen til HI er billig, ekkel, skitten og antakeligvis vil ikke noen oppegående mann ta i henne. Et seriøst forhold med en god mann vil ikke skje, fordi ingen er interessert i et ludder. Anonymous poster hash: c82d0...55b Joda, hun har fulle muligheter for et supert liv med en super mann, for heldigvis er ikke alle like ekle, skitne fordomsfulle mennesker som deg. Jeg kjenner hopetall av mannlige feminister som gir fullstendig beng i kvinners tidligere seksuelle eskapader. Hvem gidder å spørre sin utkårede om tidligere partnere uansett? Hvilken glede har jeg av å hvite hvor mange/hvem han/hun har ligget med? Hjelpes meg, voks opp as... Dette blir for.... ...1993. Anonymous poster hash: 8e4d1...89a "Voks opp ass. Det er så 1993!" Ja. Du viser virkelig vei for moden kommunikasjon! Anonymous poster hash: c82d0...55b Yassssss! Viktig å røske opp litt her og der vettu. Vise at verden kan gå fremover, og at det går an å utvide horisonten :* Anonymous poster hash: 8e4d1...89a
Luksusdyret Skrevet 4. desember 2015 #83 Skrevet 4. desember 2015 Dere som sier at ingen ordentlig mann vil ta i ei som har hatt mange sexpartnere - vet dere at folk kan sette ut stygge rykter om dere selv om dere nesten er jomfruer? Da jeg kom til Norge så var jeg faktisk jomfru, min eks var min aller første kjæreste og sexpartner. Likevel trodde hele bygda at jeg var ei hore, siden noen ondsinnede tunger hadde spredt rykte om at jeg jobbet som prostituert i hjemlandet (skikkelig hjemmekjær nerd med toppkarakterer som så vidt visste hva sex var i alder av 18). Min nåværende mann slet også med rykter som ble spredt om meg av ei som prøvde å ta min mann, men mislyktes så det sang. Da hun ble avvist så spredte hun et rykte om at jeg har ligget med hele bygda, og ba et par stk om å si til min mann på fest at jeg har ligget med dem og mange mange andre (har aldri i livet sett disse to mennene før jeg fikk høre av mannen hva han hørte). Vi måtte faktisk gå i terapi for at han skulle bli kvitt denne ekle følelsen og begynne å se på meg som verdifull kvinne igjen. Så selv om man er "redelig" kan man mislykkes i forhold på grunn av noe som er ute av din kontroll.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #84 Skrevet 4. desember 2015 Dere som sier at ingen ordentlig mann vil ta i ei som har hatt mange sexpartnere - vet dere at folk kan sette ut stygge rykter om dere selv om dere nesten er jomfruer? Da jeg kom til Norge så var jeg faktisk jomfru, min eks var min aller første kjæreste og sexpartner. Likevel trodde hele bygda at jeg var ei hore, siden noen ondsinnede tunger hadde spredt rykte om at jeg jobbet som prostituert i hjemlandet (skikkelig hjemmekjær nerd med toppkarakterer som så vidt visste hva sex var i alder av 18). Min nåværende mann slet også med rykter som ble spredt om meg av ei som prøvde å ta min mann, men mislyktes så det sang. Da hun ble avvist så spredte hun et rykte om at jeg har ligget med hele bygda, og ba et par stk om å si til min mann på fest at jeg har ligget med dem og mange mange andre (har aldri i livet sett disse to mennene før jeg fikk høre av mannen hva han hørte). Vi måtte faktisk gå i terapi for at han skulle bli kvitt denne ekle følelsen og begynne å se på meg som verdifull kvinne igjen. Så selv om man er "redelig" kan man mislykkes i forhold på grunn av noe som er ute av din kontroll. DERFOR slår man HARDT ned på all slags bygdesladder. Hvis noen sier "vet du hvor mange hun har ligget med?" Svarer man "nei, men håper hun hadde det gøy" og om noen skulle ha vært prostituert, "hun var hore i hjemlandet" svarer man "huff så vondt for henne, godt hun kom seg ut av det, håper hun har minimalt med traumer, og kan få et godt liv med mye kjærlighet" Er det så vanskelig å bare være ikke-dømmende, gode medmennesker? Hvor kommer all denne holier-than-thou-mentaliteten fra? Religion? Uvitenhet? Ignoranse? Jeg blir veldig overrasket, sånn har vi det ikke i byen. Anonymous poster hash: 8e4d1...89a
Luksusdyret Skrevet 4. desember 2015 #85 Skrevet 4. desember 2015 Dere som sier at ingen ordentlig mann vil ta i ei som har hatt mange sexpartnere - vet dere at folk kan sette ut stygge rykter om dere selv om dere nesten er jomfruer? Da jeg kom til Norge så var jeg faktisk jomfru, min eks var min aller første kjæreste og sexpartner. Likevel trodde hele bygda at jeg var ei hore, siden noen ondsinnede tunger hadde spredt rykte om at jeg jobbet som prostituert i hjemlandet (skikkelig hjemmekjær nerd med toppkarakterer som så vidt visste hva sex var i alder av 18). Min nåværende mann slet også med rykter som ble spredt om meg av ei som prøvde å ta min mann, men mislyktes så det sang. Da hun ble avvist så spredte hun et rykte om at jeg har ligget med hele bygda, og ba et par stk om å si til min mann på fest at jeg har ligget med dem og mange mange andre (har aldri i livet sett disse to mennene før jeg fikk høre av mannen hva han hørte). Vi måtte faktisk gå i terapi for at han skulle bli kvitt denne ekle følelsen og begynne å se på meg som verdifull kvinne igjen. Så selv om man er "redelig" kan man mislykkes i forhold på grunn av noe som er ute av din kontroll. DERFOR slår man HARDT ned på all slags bygdesladder. Hvis noen sier "vet du hvor mange hun har ligget med?" Svarer man "nei, men håper hun hadde det gøy" og om noen skulle ha vært prostituert, "hun var hore i hjemlandet" svarer man "huff så vondt for henne, godt hun kom seg ut av det, håper hun har minimalt med traumer, og kan få et godt liv med mye kjærlighet" Er det så vanskelig å bare være ikke-dømmende, gode medmennesker? Hvor kommer all denne holier-than-thou-mentaliteten fra? Religion? Uvitenhet? Ignoranse? Jeg blir veldig overrasket, sånn har vi det ikke i byen. Anonymous poster hash: 8e4d1...89a En annen ting, for eksempel så bor det flere hunder tusen folk i Oslo. Hvordan kan man vite hvem og hvor mange stk noen har ligget med i så stor by, og dømme ut fra det, er for meg en gåte.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #86 Skrevet 4. desember 2015 Drøyt.. Anonymous poster hash: c3ba7...f77
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #87 Skrevet 5. desember 2015 Født og oppvokst i Bergen, som er Norges nest største by + 2 år i København. Mitt liv er alt annet enn det du beskriver, og vet du hva? Jeg synes venninnen til HI er billig, ekkel, skitten og antakeligvis vil ikke noen oppegående mann ta i henne. Et seriøst forhold med en god mann vil ikke skje, fordi ingen er interessert i et ludder. Oi, hele to år i København, fantastisk! Men fra spøk til alvor: Så klart det finnes sneversynte, hatefulle, navlebeskuende og smålige drittkjerringer også i byer. Selvsagt, det vil alltid finnes noen råtne egg. Jeg kjenner til damer som deg, og de er oftest de aller verste. Anonymous poster hash: fde96...8af
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #88 Skrevet 5. desember 2015 Dere som bruker betegnelser som 'felleshøl' og 'hore', dere bor i små, bortgjemte bygder der sladderen florerer og janteloven rår, ikke sant? Og har små, traurige liv, ikke sant? Jeg spør forresten ikke, jeg føler meg temmelig sikker på det. Fem partnere i snitt per år kvalifiserer ikke akkurat til prostituert. Jeg har hatt langt færre partnere selv, men om noen synes det er greit å ha seg med flere, må de jo få lov til det uten at jeg dømmer Anonymous poster hash: fde96...8af Født og oppvokst i Bergen, som er Norges nest største by + 2 år i København. Mitt liv er alt annet enn det du beskriver, og vet du hva? Jeg synes venninnen til HI er billig, ekkel, skitten og antakeligvis vil ikke noen oppegående mann ta i henne. Et seriøst forhold med en god mann vil ikke skje, fordi ingen er interessert i et ludder. Jeg er også veldig glad i sex (antakeligvis over gjennomsnittet), har hatt 11 sexpartnere og kunne nok hatt over 100 hvis jeg ikke hadde hatt selvrespekt. Noe jeg mistenker at denne kvinnen mangler en hel del av! Anonymous poster hash: c82d0...55b Sjokkerende holdning! Feminismen lenge leve?!?? 60 partnere fordelt på 10 år er 3 partnere per halvår. Er dere så små og stakkarslige og usikre at dere må dømme andre kvinners sexliv? Er man singel kan man vel ha så mye frivillig sex som man vil uten ar man er syk eller ekkel. Synes det er direkte trist å lese denne tråden. Min venninne, oppegående & dyktig, i dag godt gift (og trofast) med barn og hus og jobb og stasjonsvogn og stakittgjerde, har hatt ihvertfall 40 sexpartnere. Hun er ingen hore. Hun er ikke løs på tråden. Hun er ikke "psyk". At du synes 11 er passelig, vel i enkelte miljøer vil vel også dette være godt innenfor horebegrepet (uten at det er riktig av den grunn). Anonymous poster hash: 6ec5c...d0a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #89 Skrevet 7. desember 2015 Forskjellige synspunkter her😂. Dere som blir så opprørte av at andre synes dama har vært litt lett på tråden har vel antagelig et relativt høyt antall sexpartnere på samvittigheten selv vil jeg tro. Hi spurte hva vi mener om en slik holdning til hyppig partnerbytte og hun har fått svar. Mange synes det er drøyt og har sannsynligvis et annet sett med holdninger til sex enn dere som synes det er flott. Jeg synes det er flott at hun kan gjøre som hun selv vil, men jeg hadde aldri vært interessert i en mann med slik holdning til sex da det ville kollidert med mitt eget syn på området. Og hvorfor er vi så fæle når vi ikke synes en haug med tilfeldige sexpartnere er en kjempefin ting? Anonymous poster hash: 27a7a...e59
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #90 Skrevet 7. desember 2015 Synes synd på henne og tenker hun bør sjekke seg jevnlig for livmorhalskreft. Anonymous poster hash: 5889d...e3a Som jeg svarte en annen anonym tidligere i tråden: Min mor fikk livmorhalskreft mens hun var i et fast følge som hadde bikka 20 år. Og ikke var hu løs på tråden før det. Damer med få sexpartnere kan helt fint få livmorhalskreft! Anonymous poster hash: c6cd8...9ea Selvfølgelig kan de det, men når livmorhalskreft er forårsaket av et seksuelt overførbart virus så øker jo selvføflgelig sjansen for smitte med mange partnere. I tillegg til smitte flere ganger slik at kroppen aldri får hentet seg inn. Og hvis din mor fikk livmorhalskreft etter 20 år med nornale celler i løpet av denne perioden først, så vil jeg si at enten hun eller mannen har vært utro. HPV ligger ikke latent så lenge i kroppen. Og ligger det latent så blomstrer det alltid opp under graviteter når immunforsvaret går ned. Hvis hun da hadde normale celleprøver så er har smitten kommet senere. Anonymous poster hash: 3d279...224
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #91 Skrevet 7. desember 2015 Synes synd på henne og tenker hun bør sjekke seg jevnlig for livmorhalskreft. Anonymous poster hash: 5889d...e3a Som jeg svarte en annen anonym tidligere i tråden: Min mor fikk livmorhalskreft mens hun var i et fast følge som hadde bikka 20 år. Og ikke var hu løs på tråden før det. Damer med få sexpartnere kan helt fint få livmorhalskreft! Anonymous poster hash: c6cd8...9ea Selvfølgelig kan de det, men når livmorhalskreft er forårsaket av et seksuelt overførbart virus så øker jo selvføflgelig sjansen for smitte med mange partnere. I tillegg til smitte flere ganger slik at kroppen aldri får hentet seg inn. Og hvis din mor fikk livmorhalskreft etter 20 år med nornale celler i løpet av denne perioden først, så vil jeg si at enten hun eller mannen har vært utro. HPV ligger ikke latent så lenge i kroppen. Og ligger det latent så blomstrer det alltid opp under graviteter når immunforsvaret går ned. Hvis hun da hadde normale celleprøver så er har smitten kommet senere. Anonymous poster hash: 3d279...224 Ble ikke utroskap inne i bildet før hun var til kreftbehandling. Og da var det ikke hu som var på vift mens hu dro mellom cellegiftbehandling og strålebehandling. Anonymous poster hash: c6cd8...9ea
MammantilNurket Skrevet 7. desember 2015 #92 Skrevet 7. desember 2015 (endret) Det første jeg ville ha sagt er: "Bra jobbet, unge dame!". Det kommer helt an på om de er kjekke eller ikke. Innafor hvis de er skikkelig kjekke og hun har hatt flere i samme omgang. Det blir litt som å prøvekjøre en fin bil ... Ikke fullt så bra hvis de var skikkelig fugly-bugly. Sex med stygge folk er imidlertid akseptabelt dersom den er ekstremt BRA. Sex med stygge folk, som du i tillegg misliker litt (eller mye), kan være SKIKKELIG sexy, hot og deilig skittent. Jeg kan skrive under på dette. Dersom hun har hatt sex med noen av samme kjønn telles dette ikke, med mindre hun er offisielt lesbisk eller bifil. "Has-beans", college-romanser og klining/tafsing på fest/gay-barer etc.regnes IKKE. Det samme gjelder sex i utlandet, men mindre man har bodd der fast i seks måneder. Inkludering av "utenbys-sex", "hyttetur-sex", "festival-sex" o.l. er valgfritt. Hvis man husker hva de heter og kjenner dem igjen på gaten (med klær) bør disse inkluderes i statistikken. Likeledes hvis det har vært sex flere ganger med samme person og man er venner på Facebook eller har kontakt på andre sosiale medier. Dersom vedkommende slettes/fjernes fra vennelisten er det valgfritt om man vil inkludere eller ikke. Tipp-topp med mange partnere så lenge man har sikker sex og holder seg innenfor lovverket. Mitt motto er: "Amare et jubilate" eller "elsk og vær glad" Endret 7. desember 2015 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #93 Skrevet 10. desember 2015 At hun er passe løs i trusestrikken. Min samboer hadde hatt seg med 34 kvinnfolk før meg, og jeg synes det var nok til å se på han som en felleskuk. Ganske ekkelt å tenke på at han har vært så løssluppen, men så hadde han dårlig selvtillitt også så jeg tror å ligge rundt var en måte for han å få aksept på stakkar. Har sett et par av di han har dratt til sengs, og de er ikke akkurat modeller. Anonymous poster hash: ecbbe...d1c Alltid så gøy når kjerringa ser ned på og snakker ditt om tidligere kvinnfolk mannen har hatt. Og ikke skjønner at det ofte er en rødt tråd...hehehe. så hvordan tenker du de tenker på deg ? For ikke å snakke om han selv. Tar deg fordi han ikke får noen på et høyere nivå. Skal passe sg for å sitt på sin høye hest frøkna... Anonymous poster hash: 1b072...573 Litt forskjell på å være gift og det å få seg et ligg med et tilfeldig kvinnfolk en helg tenker jeg Han var pågåeren for å innlede et forhold og ba meg med ut osv, så det var nok ikke mye rød tråd der. Jeg sitter ganske fint på min høye hest Anonymous poster hash: ecbbe...d1c Du sitter fint og ser ned på din mann.. jeg reagerte når jeg leste det første innlegget ditt. Å beskrive mannen sin som en stakkarslig taper er ikke pent. Ikke reflekterer det så fint for deg heller.. Anonymous poster hash: 4ab59...fcf Ja, jeg ser ned på hvordan han var da han var ung, ikke hvordan han er nå. Han har endret seg på 10 år og er en helt annen person. Hadde jeg møtt han for 10 år siden hadde jeg ikke orket. Anonymous poster hash: ecbbe...d1c Lurer på hva han hadde følt om han visste dette. Å bli sett ned på av sin partner må være forferdelig. Hadde jeg funnet ut av min mann så ned på meg pga min fortid eller nåtid, hadde jeg skilt meg. Fordi han da ikke fortjener meg. Han vet hva jeg syns, og han syns selv også han var litt vill i bokseren da han var ung. Jeg respekterer min mann for den han er idag, og vi prater aldri om den delen av fortiden hans, det sier seg selv. Vi har da alle gjort ting vi ikke er stolte av da vi var yngre, men jeg tenker det var den gang. Jeg ser ikke at jeg skal være nødt til å like hva han har gjort, det gjør jeg ikke. Men jeg aksepterer at han var slik en gang, lenge før han møtte meg. Anonymous poster hash: ecbbe...d1c For meg hadde det vært kroken på døra om jeg fikk vite at min mann så ned på meg, enten for fortid eller for nåtid. Det er bare ikke rett i mine øyne. Nå velger min mann og bli, og vi har et veldig godt forhold. Han har nok selvinnsikt til å se hvorfor jeg ikke liker den delen av livet hans, og jeg klarer fint å skille mellom nå og da. Skal han gå fra meg og ungene da bare fordi jeg syns han lå mye rundt da han var ung? Det påvirker jo ikke vårt forhold i det hele tatt, så hadde han gått på grunn av det hadde jeg virkelig syntes han hadde vært en sutreunge. Hans valg hva han gjorde, å det valget må han jo pent leve med og jeg også for den saks skyld. Og det gjør jeg uproblematisk. Anonymous poster hash: ecbbe...d1c Du skjønner virkelig ikke mye her i verden du. Megastor forskjell på å ikke like, og å SE NED PÅ mannen sin for hans fortid. Skjønner du virkelig ikke det ? Gud bedre... Anonymous poster hash: 1b072...573
Ylva og Mathilde Skrevet 10. desember 2015 #94 Skrevet 10. desember 2015 Forskjellige synspunkter her. Dere som blir så opprørte av at andre synes dama har vært litt lett på tråden har vel antagelig et relativt høyt antall sexpartnere på samvittigheten selv vil jeg tro. Hi spurte hva vi mener om en slik holdning til hyppig partnerbytte og hun har fått svar. Mange synes det er drøyt og har sannsynligvis et annet sett med holdninger til sex enn dere som synes det er flott. Jeg synes det er flott at hun kan gjøre som hun selv vil, men jeg hadde aldri vært interessert i en mann med slik holdning til sex da det ville kollidert med mitt eget syn på området. Og hvorfor er vi så fæle når vi ikke synes en haug med tilfeldige sexpartnere er en kjempefin ting? Anonymous poster hash: 27a7a...e59 Ingen som klager på kommentarer som "ikke noe for meg, men hun må for all del gjøre som hun vil, ser ikke ned på henne som kvinne eller medmenneske for det!". Kommentarer som "hun er litt løs/felleshøl/dårlig moral" osv derimot godtas ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #95 Skrevet 10. desember 2015 At hun er passe løs i trusestrikken. Min samboer hadde hatt seg med 34 kvinnfolk før meg, og jeg synes det var nok til å se på han som en felleskuk. Ganske ekkelt å tenke på at han har vært så løssluppen, men så hadde han dårlig selvtillitt også så jeg tror å ligge rundt var en måte for han å få aksept på stakkar. Har sett et par av di han har dratt til sengs, og de er ikke akkurat modeller. Anonymous poster hash: ecbbe...d1c Alltid så gøy når kjerringa ser ned på og snakker ditt om tidligere kvinnfolk mannen har hatt. Og ikke skjønner at det ofte er en rødt tråd...hehehe. så hvordan tenker du de tenker på deg ? For ikke å snakke om han selv. Tar deg fordi han ikke får noen på et høyere nivå. Skal passe sg for å sitt på sin høye hest frøkna... Anonymous poster hash: 1b072...573 Litt forskjell på å være gift og det å få seg et ligg med et tilfeldig kvinnfolk en helg tenker jeg Han var pågåeren for å innlede et forhold og ba meg med ut osv, så det var nok ikke mye rød tråd der. Jeg sitter ganske fint på min høye hest Anonymous poster hash: ecbbe...d1c Du sitter fint og ser ned på din mann.. jeg reagerte når jeg leste det første innlegget ditt. Å beskrive mannen sin som en stakkarslig taper er ikke pent. Ikke reflekterer det så fint for deg heller.. Anonymous poster hash: 4ab59...fcf Ja, jeg ser ned på hvordan han var da han var ung, ikke hvordan han er nå. Han har endret seg på 10 år og er en helt annen person. Hadde jeg møtt han for 10 år siden hadde jeg ikke orket. Anonymous poster hash: ecbbe...d1c Lurer på hva han hadde følt om han visste dette. Å bli sett ned på av sin partner må være forferdelig. Hadde jeg funnet ut av min mann så ned på meg pga min fortid eller nåtid, hadde jeg skilt meg. Fordi han da ikke fortjener meg. Han vet hva jeg syns, og han syns selv også han var litt vill i bokseren da han var ung. Jeg respekterer min mann for den han er idag, og vi prater aldri om den delen av fortiden hans, det sier seg selv. Vi har da alle gjort ting vi ikke er stolte av da vi var yngre, men jeg tenker det var den gang. Jeg ser ikke at jeg skal være nødt til å like hva han har gjort, det gjør jeg ikke. Men jeg aksepterer at han var slik en gang, lenge før han møtte meg. Anonymous poster hash: ecbbe...d1c For meg hadde det vært kroken på døra om jeg fikk vite at min mann så ned på meg, enten for fortid eller for nåtid. Det er bare ikke rett i mine øyne.Nå velger min mann og bli, og vi har et veldig godt forhold. Han har nok selvinnsikt til å se hvorfor jeg ikke liker den delen av livet hans, og jeg klarer fint å skille mellom nå og da. Skal han gå fra meg og ungene da bare fordi jeg syns han lå mye rundt da han var ung? Det påvirker jo ikke vårt forhold i det hele tatt, så hadde han gått på grunn av det hadde jeg virkelig syntes han hadde vært en sutreunge. Hans valg hva han gjorde, å det valget må han jo pent leve med og jeg også for den saks skyld. Og det gjør jeg uproblematisk. Anonymous poster hash: ecbbe...d1c Du skjønner virkelig ikke mye her i verden du. Megastor forskjell på å ikke like, og å SE NED PÅ mannen sin for hans fortid. Skjønner du virkelig ikke det ? Gud bedre... Anonymous poster hash: 1b072...573 Nei det er visst du som ikke skjønner. Les: jeg respekterer han for den han er idag. Så jeg ser på ingen måte ned på min mann den dag idag, han er et flott menneske på alle måter. At jeg ikke liker hva han gjorde for masse herrens år siden påvirker ikke forholdet noe mer enn jeg eller han lar det påvirke vårt forhold, virket er nada. Så gud bedre meg så mye du bare vil, du har ikke peiling. Anonymous poster hash: ecbbe...d1c
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2015 #96 Skrevet 10. desember 2015 Tenker at jeg bryr meg fint lite. Hører jo litt merkelig at hun ikke hugser så mye da? Har de fleste skjedd i fylla da? Anonymous poster hash: 4c639...f9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå