Gå til innhold

Hva mener dere om ei som er 28 og har hatt sex med over 60?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere om ei som er 28 og har hatt sex med 60-80 forskjellige?

Spør for ei venninne. Hun angrer ikke på noen, men de fleste husker hun bare som, hva de gjorde, ikke så meget selve personene.

Anonymous poster hash: 68eff...966
Skrevet

At hun ikke er spesielt kresen...?

Og at hun knapt kan ha hatt et eneste forhold av betydning?

Anonymous poster hash: 2ff34...464

Skrevet

At hun er litt løs på tråden...

Anonymous poster hash: e2f1d...489
Skrevet

Jeg tenker svært lite om folks antall sexpartnere. Det spiller vel ingen rolle så lenge det var frivillig?

Skrevet

Spør for en venninne.... Haha!

Anonymous poster hash: dbeea...539

Skrevet

Spør for en venninne.... Haha!

Anonymous poster hash: dbeea...539

😂😂😂 hva er vitsen. Anonym liksom

Anonymous poster hash: 259a9...d5f

Skrevet

At hun liker sex :)

Forstår henne det er godt og artig å prøve ut forskjellige.

Da vet man hva man vil ha før man slår seg til ro med bare en.

Anonymous poster hash: 3f564...0f4
Skrevet

Hva mener dere om ei som er 28 og har hatt sex med 60-80 forskjellige?

Spør for ei venninne. Hun angrer ikke på noen, men de fleste husker hun bare som, hva de gjorde, ikke så meget selve personene.

Anonymous poster hash: 68eff...966

At hun burde sjekke seg for livmorhalskreft jevnlig og, jeg må innrømme, at hun er løs i trusestrikken.

Anonymous poster hash: f5f20...79c

Skrevet

For å si det sånn, slike kalles felleskuker når det er mannfolk som er slik..

Anonymous poster hash: 79b12...990

Skrevet

Hore.. Vil jeg kalle hun.Felleshøl

Anonymous poster hash: 7a6a8...e75
Skrevet

Vil si hun er billig. Tror nok også at hun kan ha problemer med å få et seriøst forhold, få mannfolk som vil ha noe seriøst med ei som alle andre har vært på...

Skrevet

Tenker ingenting. Folk får ha sex med så mange de bare ønsker, så lenge det er frivillig.

Skrevet

Tenker hun liker å holde seg aktiv :) Helt seriøst så bryr jeg meg ikke. Har ikke hatt sex med mange men dømmer ikke andre om dem har det. 60 stk sikkert mange ONS, så hun er kanskje på byen endel.  

Anonymous poster hash: 2f7f0...075
Skrevet

Jeg dømmer henne ikke på noen måte, tenker hun har stor sexlyst og ikke vært i faste forhold. Om hun da har vært aktiv i 12 år så er det egentlig ikke så voldsomt, selv om selve tallet kan gi inntrykk av det.

Men jeg tenker at hun bør stille seg selv spørsmål om det er noe som gjør at hun ikke vil binde seg til noen, hvorfor hun ikke treffer en mann hun kan ha et lengre forhold med - vel og merke om hun ønsker seg et fast forhold, da, det er ikke alle som ønsker det.

Anonymous poster hash: e383a...69b
Skrevet

At det ikke er noe som vedrører meg i det hele tatt.

Jeg gir beng.

Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre.

Skrevet

Æsj er det første jeg tenker.

Anonymous poster hash: c76b9...f1a

Skrevet

Om man går ut fra at hun har vært seksuelt aktiv i tolv år, hvilket blir sånn passe gjennomsnittlig og ikke minst lovlig, så har hun hatt seks med fem forskjellige i året. Det er ikke akkurat voldsomt sjokkerende.

Skrevet

Jeg lå med 40 stykker i løpet av 6 år (og hadde jeg ikke fått kjæreste så hadde det sikkert fortsatt sånn), så jeg skal vel ikke tenke så mye om det. Synes i grunn det er helt greit. Noen ligger med mange og andre gjør det ikke..

Anonymous poster hash: 0c155...58d

Skrevet

At hun har vært singel lenger enn hun har vært i et forhold. 60 stk på, si 10 år som singel og seksuelt aktiv, er ikke spesielt mye. Jeg har vært singel mesteparten av mitt liv, og da blir det jo noen. Jeg er fin og ganske kresen, men tallet mitt er likevel litt "oppi der", for jeg har jo sex noen ganger på et år. I 2015 f.eks. har jeg hatt sex med 5 stk, og bare en av dem tok jeg med hjem fra byen :P

Anonymous poster hash: 4bd31...9e4

Skrevet

Jeg tenker stakkars henne. Men det er ut fra mitt personlige ståsted. Hører folk sier at det er deilig med sex med mange forskjellige, men jeg kan ikke tro det fordi ons og korte forhold overhode ikke er noe for meg. Det gir meg veldig lite. Nå er jeg i et forhold på tiende året og håper jeg slipper å ha sex med andre enn han mer.

Anonymous poster hash: 5b0e8...978

Skrevet

Jeg tenker at hun har andre holdninger enn meg. Helt greit det, men som noen over nevner så kan det jo by på problemer når hun vil slå seg til ro. Får håpe hun til slutt faller for en felleskuk så har de samme holdninger der ihvertfall.

Anonymous poster hash: 27a7a...e59

Skrevet

Jeg tenker at hun har andre holdninger enn meg. Helt greit det, men som noen over nevner så kan det jo by på problemer når hun vil slå seg til ro. Får håpe hun til slutt faller for en felleskuk så har de samme holdninger der ihvertfall.

Anonymous poster hash: 27a7a...e59

Hvorfor skulle det by på problemer at hun har hatt sex med andre når hun er singel?

Og hvilke holdninger er det du sikter til som har noe med ett forhold å gjøre?

Anonymous poster hash: 3f564...0f4

Skrevet

Tenker ikke voldsomt over det.

Må jeg tenke så tenker jeg hun er utrolig søkende. Enten er hun avhengig av sex eller hun er desperat etter å bli elsket.

Håper bare hun har beskyttet seg mot sykdommer.

Anonymous poster hash: d4030...bcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...