Gå til innhold

Noen andre som kjenner bekkensmerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Under trening tidligere i dag begynte det helt uten videre å "brenne" i bekkenet mitt. Var ekstremt ubehagelig, og jeg hadde ikke sjans til å fullføre øvelsen. Nå sitter jeg igjen med smerter i bekkenet når jeg skal reise og sette meg... Håper da virkelig ikke at jeg skal begynne å slite med bekkenet allerede. Er 8+5 i dag.. 😕

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde smerter i symfysen i forrige svangerskap, men denne gangen fikk jeg bekkenløsning i uke 9 :/ ei venninne fikk bekkenløsningsproblemer midt under en joggetur i uke 12. tror nok det er kroppen din som sier du bør ta det litt rolig hvertfall :) unngå den øvelsen, så satser vi på at det bare var med den ene hendelsen. ikke kjekt å ha det der i starten av en graviditet hvertfall, det vet jeg :/

Skrevet

Er bare 5+2 og har kjent det siden før positiv test. Slet veldig med bekkenet i forrige svangerskap så skjønte med en gang jeg var gravid da det begynte å krangle igjen.

Skrevet

Jeg er 5+0 i dag, og har kjent smerter i bekkenet en stund nå. Var mildt plaget i forrige svangerskap, men har slitt med bekkenet til og fra etter fødselen. Akkurat som det aldri har klart å feste seg ordentlig igjen etter fødselen.

Anonymous poster hash: d32b2...498

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...