LilleGullkornet Skrevet 28. november 2015 #1 Skrevet 28. november 2015 Under trening tidligere i dag begynte det helt uten videre å "brenne" i bekkenet mitt. Var ekstremt ubehagelig, og jeg hadde ikke sjans til å fullføre øvelsen. Nå sitter jeg igjen med smerter i bekkenet når jeg skal reise og sette meg... Håper da virkelig ikke at jeg skal begynne å slite med bekkenet allerede. Er 8+5 i dag.. 😕
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 28. november 2015 #2 Skrevet 28. november 2015 jeg hadde smerter i symfysen i forrige svangerskap, men denne gangen fikk jeg bekkenløsning i uke 9 :/ ei venninne fikk bekkenløsningsproblemer midt under en joggetur i uke 12. tror nok det er kroppen din som sier du bør ta det litt rolig hvertfall unngå den øvelsen, så satser vi på at det bare var med den ene hendelsen. ikke kjekt å ha det der i starten av en graviditet hvertfall, det vet jeg :/
Snøfnugget Skrevet 28. november 2015 #3 Skrevet 28. november 2015 Er bare 5+2 og har kjent det siden før positiv test. Slet veldig med bekkenet i forrige svangerskap så skjønte med en gang jeg var gravid da det begynte å krangle igjen.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2015 #4 Skrevet 29. november 2015 Jeg er 5+0 i dag, og har kjent smerter i bekkenet en stund nå. Var mildt plaget i forrige svangerskap, men har slitt med bekkenet til og fra etter fødselen. Akkurat som det aldri har klart å feste seg ordentlig igjen etter fødselen. Anonymous poster hash: d32b2...498
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå