Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #1 Skrevet 28. november 2015 Barnet er et år og far bor med oss. Helt siden fødsel har barnet ikke trivdes hos far. Far er typen stressa. Sur mye og brå i bevegelser. Har lenge prøvd å si at han må slutte å være brå i bevegelser og så sinna. Vet ikke lenger hva jeg skal Gjøre. Barnet trives ikke hos far. Barnet kommer til meg alltid når det er noe. Aldri far. Noen tips her. Anonymous poster hash: 3d783...5d9
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #2 Skrevet 28. november 2015 Hvordan kan en være sur på en baby?? De gjør jo aldri ting med vilje og uønsket oppførsel ( rive ned ting osv) er ting de må læres bort fra uten å tro de gjør det med vilje Anonymous poster hash: def8b...77d
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #3 Skrevet 28. november 2015 Fordi barnet skriker han ha bli sinna. Når ungen hadde kolikk kunne ikke far gå med barnet. Kun meg hele tiden Anonymous poster hash: 3d783...5d9
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #4 Skrevet 28. november 2015 Ta barnet. La mannen få fri. Det er mor og barn som hører sammen det første året. Mannen vil nok bli mer intressert, når barnet blir større. Jeg har tatt 99 % av alt med barna når de var små. Mannen har gjort manne ting. Fungerer best her. La barnet slippe å omgås en sur far. Mulig far er usikker, utrygg på babyer. Barnet blir større og vil søke far, da er det mer naturlig at far og barn er sammen. Anonymous poster hash: 4af7c...19f
*Miss Marple* Skrevet 28. november 2015 #5 Skrevet 28. november 2015 Ta barnet. La mannen få fri. Det er mor og barn som hører sammen det første året. Mannen vil nok bli mer intressert, når barnet blir større. Jeg har tatt 99 % av alt med barna når de var små. Mannen har gjort manne ting. Fungerer best her. La barnet slippe å omgås en sur far. Mulig far er usikker, utrygg på babyer. Barnet blir større og vil søke far, da er det mer naturlig at far og barn er sammen. Anonymous poster hash: 4af7c...19f Når man trodde man hadde sett alt her inne 😂😂
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #6 Skrevet 28. november 2015 Ta barnet. La mannen få fri. Det er mor og barn som hører sammen det første året. Mannen vil nok bli mer intressert, når barnet blir større. Jeg har tatt 99 % av alt med barna når de var små. Mannen har gjort manne ting. Fungerer best her. La barnet slippe å omgås en sur far. Mulig far er usikker, utrygg på babyer. Barnet blir større og vil søke far, da er det mer naturlig at far og barn er sammen. Anonymous poster hash: 4af7c...19f Wow, visste ikke jeg våknet opp på 50-tallet i dag. Mor og barn hører sammen og mannen gjør manne-ting? Hva da, hva kan en mann gjøre som ikke en kvinne med to hender kan gjøre? Bortsett fra å tisse fra en penis? Jeg visste ikke at min vagina og pupper gjorde meg bedre utrustet til å tørke bæsj og trøste unger? Hvorfor skulle en unge plutselig oppsøke en mann som har vært sur og fraværende frem til ungen er " spennende"? Anonymous poster hash: def8b...77d
Anonym bruker Skrevet 28. november 2015 #7 Skrevet 28. november 2015 Ta barnet. La mannen få fri. Det er mor og barn som hører sammen det første året. Mannen vil nok bli mer intressert, når barnet blir større. Jeg har tatt 99 % av alt med barna når de var små. Mannen har gjort manne ting. Fungerer best her. La barnet slippe å omgås en sur far. Mulig far er usikker, utrygg på babyer. Barnet blir større og vil søke far, da er det mer naturlig at far og barn er sammen. Anonymous poster hash: 4af7c...19f Når man trodde man hadde sett alt her inne 😂😂 Samme tenkte jeg. Tilbake til fremtiden. Vi har en husmor fra 50-tallet rundt oss. 😂😂😂 Anonymous poster hash: 2dcf0...e59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå