ailinailin Skrevet 28. november 2015 #1 Del Skrevet 28. november 2015 Jeg sitter i en litt vanskelig situasjon. Jeg mistenker veldig kraftig at jeg er gravid. Har vært småuggen/kvalm den siste uka, tørr i munnen og har vannsmak. Jeg har også hetetokter, murringer nederst i magen, stikninger på høyre siden helt nederst, det kjennes ut som at det presser nedover i underlivet. Dette er noe jeg har merket. Jeg hadde samleie 2. November, 5. November og 11. November, så som dere skjønner da er det for tidlig og teste seg og forventet menstruasjon er ikke før neste helg. Problemet mitt er at mannen jeg hadde samleie med og jeg har nå gått fra hverandre, og jeg sitter igjen med en sterk følelse av at jeg kan være gravid. Jeg har drevet litt med kort selv før, og har bl.a sett at november/desember i år var det store muligheter dor en spire i magen. Er det noen som kan titte litt inn på dette? Har fortalt evt. Barnefar om mine mistanker, men det er helt uutholdelig og gå rundt og lure. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144248810-aldri-pr%C3%B8vd-men-%C3%B8nsker-gjerne-at-noen-pr%C3%B8ver/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå