trøndermamman87 Skrevet 27. november 2015 #1 Del Skrevet 27. november 2015 9+2 i dag. Skal på ul fredag om 14 dager og er alt bra da kommer vi til å fortelle det til familie, venner og på jobb. Synest 3 første månedene er de verste. Hvordan går det med dere andre? Noen flere som skal på 12 ukers ultralyden?😄 Når skal dere fortelle nyheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresko81 Skrevet 27. november 2015 #2 Del Skrevet 27. november 2015 Tror vi blir å bestille privat ul i jan 😊 er bare 7 uker nå. Vil holde det hemmelig lengst mulig da jeg har mistet tidligere i år ønsker å høre hjertelyden evt ha vært på ul før vi sier noe 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hazel82 Skrevet 27. november 2015 #3 Del Skrevet 27. november 2015 jeg er 8+2 i dag, har første legetime om 2 uker. Hvis vi ikke finner hjertelyden kan det hende jeg vil ha ul, hvis vi finner kommer jeg mest sannsynlig til å vente til oul. Går bra med formen, men er en del kvalm for tiden, ellers ikke store plagene😊 Har lyst å fortelle familien nyheten på julaften, er ca 12 uker da, sjelden at hele familien er samlet, så hadde vært perfekt å dele nyheten da😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleGullkornet Skrevet 28. november 2015 #4 Del Skrevet 28. november 2015 Jeg skal til legen neste uke, er 8+5 i dag Har allerede fortalt foreldrene mine det og svigers Skal fortelle besteforeldrene mine og resten av familien det i jula og offisielt til resten over nyttår. Jeg skal spørre legen neste uke om mulig tidlig UL i uke 11-12. Om han ikke vil henvise meg, så tar jeg det privat rett før jul og nærmest mulig uke 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå