Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 Flatbanker? Altså begge disse uttrykkene er jo veldig stygge. Hvorfor er traktorlesbe akseptert? Anonymous poster hash: bdb1e...162
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #2 Skrevet 27. november 2015 Flatbanker? Altså begge disse uttrykkene er jo veldig stygge. Hvorfor er traktorlesbe akseptert? Anonymous poster hash: bdb1e...162 Bare fordi noen ignorante og lite sjarmerende mennesker her inne kaller folk for "traktorlesber" kan du vel ikke tro at dette er akseptert? Anonymous poster hash: d520a...b8d
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #3 Skrevet 27. november 2015 Flatbanker? Altså begge disse uttrykkene er jo veldig stygge. Hvorfor er traktorlesbe akseptert? Anonymous poster hash: bdb1e...162 Bare fordi noen ignorante og lite sjarmerende mennesker her inne kaller folk for "traktorlesber" kan du vel ikke tro at dette er akseptert? Anonymous poster hash: d520a...b8d Media bruker jo dette uttrykket gjentatte ganger. Virkelig ikke bare damer her inne... Anonymous poster hash: bdb1e...162
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #4 Skrevet 27. november 2015 Det ene du nevner har jeg aldri hørt før, det andre har jeg aldri hørt noen bruke bortsett fra her inne. Det vil si at ingen av begrepene er akseptable i de miljøene jeg beveger meg i. Anonymous poster hash: e0002...ac3
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #5 Skrevet 27. november 2015 Flatbanker? Altså begge disse uttrykkene er jo veldig stygge. Hvorfor er traktorlesbe akseptert? Anonymous poster hash: bdb1e...162 Bare fordi noen ignorante og lite sjarmerende mennesker her inne kaller folk for "traktorlesber" kan du vel ikke tro at dette er akseptert? Anonymous poster hash: d520a...b8d Media bruker jo dette uttrykket gjentatte ganger. Virkelig ikke bare damer her inne... Anonymous poster hash: bdb1e...162 Media?Gi meg EN link på media som bruker dette? Om du mener "paradis hotell" er media, så er det kanskje der du har hørt det? Anonymous poster hash: d520a...b8d
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #6 Skrevet 27. november 2015 Flatbanker? Altså begge disse uttrykkene er jo veldig stygge. Hvorfor er traktorlesbe akseptert? Anonymous poster hash: bdb1e...162 Bare fordi noen ignorante og lite sjarmerende mennesker her inne kaller folk for "traktorlesber" kan du vel ikke tro at dette er akseptert? Anonymous poster hash: d520a...b8d Media bruker jo dette uttrykket gjentatte ganger. Virkelig ikke bare damer her inne... Anonymous poster hash: bdb1e...162 Media?Gi meg EN link på media som bruker dette? Om du mener "paradis hotell" er media, så er det kanskje der du har hørt det? Anonymous poster hash: d520a...b8d http://www.dagbladet.no/2010/08/23/kultur/debatt/kronikk/lesbisk/homofili/13039638/ Google is your friend... Anonymous poster hash: bdb1e...162
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #7 Skrevet 27. november 2015 Det er jo på samme måte som det er uakseptabelt å si russerhore og thaihore, mens importbrud, postordrebrud og kjøpekone er helt greit. Selv om det betyr sånn cirka det samme, bare litt mer "politisk korrekt" de siste tre uttrykkene. Samtidig er det ingen som sier slike ord om menn, og svært få menn bruker disse ordene. Det beviser bare at kvinne er kvinne verst. Og vi kvinner kommer aldri til å få respekt av menn så lenge vi ikke respekterer hverandre. Anonymous poster hash: d87e4...33f
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #8 Skrevet 27. november 2015 Det er jo på samme måte som det er uakseptabelt å si russerhore og thaihore, mens importbrud, postordrebrud og kjøpekone er helt greit. Selv om det betyr sånn cirka det samme, bare litt mer "politisk korrekt" de siste tre uttrykkene. Samtidig er det ingen som sier slike ord om menn, og svært få menn bruker disse ordene. Det beviser bare at kvinne er kvinne verst. Og vi kvinner kommer aldri til å få respekt av menn så lenge vi ikke respekterer hverandre. Anonymous poster hash: d87e4...33f Ingen som sier dette om menn?? Det finnes da uendelig med skjellsord på homofile.. Anonymous poster hash: bdb1e...162
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #9 Skrevet 27. november 2015 Det ene er et ufint uttrykk for en maskulin homoseksuell kvinne, det andre er et uttrykk som direkte refererer til hvordan (noen tror) at lesbiske kvinner har sex. I min omgangskrets er ingen av disse uttrykkene regnet for akseptable, og jeg ville aldri ha brukt noen av dem. Synes likevel det siste uttrykket er hakket mer ufint enn det første, tross alt. Blir vel som forskjellen på å kalle en homofil mann femikladd og rævpuler. Det ene refererer til utseende, det andre til (antatt) seksuell praksis. Anonymous poster hash: af63f...51d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå