Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 Storebror skal konfirmere seg til våren og da tenkte jeg at småsøsknene på 11 og 7 år skal dikte sang til han som de skal synge alene. Vi kommer nok til å hjelpe de med dikting da... Men jeg sliter med å finne melodi som det er enkelt å dikte til. Han på 11 syntest at vi kunne dikte melodi også, men det klarte jeg å snakke han fra:-). Er det noen som har forslag til melodi? Anonymous poster hash: f1559...9ac
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #2 Skrevet 27. november 2015 Noe enkelt slik at alle kan synge med på refrenget. På låven sitter nissen, Vårtrall ( heisann og dudeliatten dei), Lykkeliten, Jeg er havren osv Anonymous poster hash: 0f82e...c6a
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #3 Skrevet 27. november 2015 Dyrene i afrika bamses fødselsdag er begge melodier det er lett å lag setninger på og som de fleste barn kan. I tillegg kan man, dersom dere velger dyrevisa, få alle i selskapet med på refrenget oiaoiahahaha på siste vers? Anonymous poster hash: f88d8...4c0
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #4 Skrevet 27. november 2015 I tillegg kan man, dersom dere velger dyrevisa, få alle i selskapet med på refrenget oiaoiahahaha på siste vers? Kjære vene. Gjør alle selskapsdeltakerne en stor tjeneste og velg en annen melodi. Anonymous poster hash: 790b5...a1c
Anonym bruker Skrevet 27. november 2015 #5 Skrevet 27. november 2015 Emil i lønneberget bamses fødselsdag Lykkeliten Anonymous poster hash: 80aac...335
Gjest Antarctica Skrevet 27. november 2015 #6 Skrevet 27. november 2015 Sønnavindsvalsen Jeg er havren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå