Gå til innhold

vanlig å miste symptomer i uke 6?

Anbefalte innlegg

Gjest Karianne63

Var uvel og kvalm i noen dager og idag kjenner jeg ingenting. Ikke ømme bryster lenger og ingen kvalme og ingen "murringer" altså mage-aktivitet hvis dere skjønner.

Blir redd for at noe har gått galt. Er 6+2 idag.

Endret av Valentina82

Fortsetter under...

Hei, det er vanlig at symptomene kan ta en liten pause. trodde jeg var kvitt kvalmen i uke 8, men neida, den hadde bare tatt "ferie" i et par dager. Ville nok reagert som deg, da jeg mistet forrige gang i uke 5, men vil råde deg til å slappe av og vente å se. hvis det går galt i uke 6 er det ingenting man kan gjøre, da det ofte er på grunn av at noe har utviklet seg feil.

men enn så lenge er det ingen grunn til å ta sorgene på forskudd :)

Veldig vanlig at symptomer kommer og går :) 
Jeg hadde en del symptomer i begynnelsen, ømme pupper, murringer og stikkinger i livmoren, uvel, trøtt osv. Men alle symptomene har forsvunnet gradvis, det eneste symptomet jeg har nå er trøtthet, ekstremt trøtt! Jeg er 11+6 uker nå, og symptomene startet vel å ta av i uke 7. 

Anonymous poster hash: f4445...29e

Eg hadde bare kvalme men pleier alltid og ha kvalme rett før mens, er 23 uker og har ikkje hatt noke symptomer føør eg begynte å kjenne aktivitet i magen fra spiren min :) No etter uke 20: ømme bryst, halsbrann, aktivitet fra spiren, reagere på lukt, mer energi :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...