Gå til innhold

Fungerer det å henge opp nyvaskede gardiner istedet for å stryke?🎅🏼

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, blir de rette da eller ender de opp som noen skrukkefiller? Jeg hater skrukkete gardiner samtidig er jeg straks er høygravid og ryggen min holder nok ikke ut timesvis med stryking av julegardiner i år.

Anonymous poster hash: de0ae...3be

Skrevet

Hehe, jeg gjør det :D Fungerer for meg :)

Anonymous poster hash: 87ff1...bce
Skrevet

Heng de opp rett fra vaskemaskina, de retter seg ut. Å stryke gardiner er en evighetsjobb

Anonymous poster hash: 77714...b5d

Skrevet

Det kommer an på stoffet, men mange blir helt ok uten at du stryker dem.

Anonymous poster hash: dd8ea...da1
Skrevet

Det blir ikke perfekt, men de fleste stoff blir greie nok. Forresten er det lurt med kort sentrifugering, så de er ekstra våte når du henger opp. 

Anonymous poster hash: 76223...497
Skrevet

Godt nok for meg, hvertfall 😁

Anonymous poster hash: 7d747...476

Skrevet

Altså, blir de rette da eller ender de opp som noen skrukkefiller? Jeg hater skrukkete gardiner samtidig er jeg straks er høygravid og ryggen min holder nok ikke ut timesvis med stryking av julegardiner i år.

Jeg gjør det!;)

Anonymous poster hash: da5d3...a3b

Skrevet

Aldri hørt maken til slurv og latskap!!! Er det mulig?? SELVSAGT må du stryke gardiner, ellers er det bedre å være uten faktisk.

Anonymous poster hash: 5b27d...40e

Skrevet

Aldri hørt maken til slurv og latskap!!! Er det mulig?? SELVSAGT må du stryke gardiner, ellers er det bedre å være uten faktisk.

Utrolig deilig å være litt lat altså, til og med uten dårlig samvittighet (jeg er gæren). Det er bedre å ha på litt slitte klær på butikken enn å gå naken, det samme gjelder med gardiner bedre med enn uten 😆

Det ble egentlig kjempe bra. Bare en som måtte strykes. Takk for svar folkens.

Hi

Skrevet

Jeg ville i utgangspunktet sagt nei, det holder ikke. Men, prøv og se om du blir fornøyd. Og, er ikke krise med litt skrukk heller.

Anonymous poster hash: 42bf4...2e9
Skrevet

Funker fint hos meg, syns ikke de ser noe dårligere ut enn de som er strøket:)

Skrevet

Jeg kunne gjort det, men om det blir bra eller ikke kommer nok veldig an på gardinstoffet... 

Anonymous poster hash: 2f0f9...19f
Skrevet

Utrolig deilig å være litt lat altså, til og med uten dårlig samvittighet (jeg er gæren). Det er bedre å ha på litt slitte klær på butikken enn å gå naken, det samme gjelder med gardiner bedre med enn uten 😆

Det ble egentlig kjempe bra. Bare en som måtte strykes. Takk for svar folkens.

Hi

Da går jeg naken i butikken hver dag, siden vi ikke har en eneste gardin da ;)

Anonymous poster hash: bf9f2...115

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...