Gå til innhold

Spå idag?


Gjest He1984

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva ser du, som jeg må igjennom før jeg får et bedre liv?

Det virker som du omfavner rollen som offer, ser hindere istedet for muligheter. Du har alle forutsetninger for å lykkes, men du lar frykten stoppe deg. Få hjelp med å håndtere din angst for andre mennesker eller bit tennene sammen og tross frykten. For å nå målene dine må du ta grep ellers vil du bli stående på steder hvil.

 

Anonymous poster hash: 87e41...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva ser du, som jeg må igjennom før jeg får et bedre liv?

Det virker som du omfavner rollen som offer, ser hindere istedet for muligheter. Du har alle forutsetninger for å lykkes, men du lar frykten stoppe deg. Få hjelp med å håndtere din angst for andre mennesker eller bit tennene sammen og tross frykten. For å nå målene dine må du ta grep ellers vil du bli stående på steder hvil.Anonymous poster hash: 87e41...49a

Passe veldig meg, men jeg går rundt og bare venter på noe kjipt skal skje hver dag. Har jeg en super bra dag, så er det så feil for meg for jeg vet at det er meg og mitt liv ikke riktig å ha det så godt. Skulle ønske jeg kunne finne små mål, eller noe å glede meg you, som løfter humøre opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så nysgjerrig på han som kanskje kommer inn i livet mitt, Solrose1! Eller om det er andre som ser han? Er han nær meg nå, eller fjernere? Dette er så spennende, har gått veldig mange månedene nå som jeg ikke har vært betatt av en, så har vel lyst til å kjenne på de følelsene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp boken magien 👍 så vil mye I livet ditt endre seg 💜 så må du begynne å tro at gode ting skjer deg. Og at du er verdt det.

 

Anonymous poster hash: 4a37f...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp boken magien så vil mye I livet ditt endre seg så må du begynne å tro at gode ting skjer deg. Og at du er verdt det. Anonymous poster hash: 4a37f...133

Jeg har boken og leste i den igår. Mye om kjærlighet, gi det og få det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg prøver igjen, siden ingen ser kjæreste :0( så lurer jeg på hva dere ser siden dere er så stille? Jeg har gått igjennom mye triste ting og vil gjerne slippe denne energien det gir meg. Jeg er tung i kroppen for føler jeg hele tiden må være forberedt på noe nytt trist som skal skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...
Gjest Ms. Muffins

Hei du der ute, som er på samme nettside. Kunne du tenkt deg å spå meg? Jeg har det så trøblete nå og føler det er litt godt å ha noe å se frem til, om det kan skje! Det hadde vært koselig! Jeg er mest interessert i ting som betyr mye for meg i fremtiden, altså ting jeg elsker som jeg har nå og ting jeg ønsker meg i fremtiden som jeg ikke har nå.

 

He1984. (F:280584)

Hei!

 

Jeg kan prøve å se på fremtiden din :)

 

Ser en mørkhåret mann, bred over skuldrene, litt kraftig. Jobber med hendene, jordnær og fornuftig. Jeg tror du møter denne mannen gjennom andre du kjenner, eller kanskje felles beskjente. Ihvertfall, denne mannen dukker nok opp i livet ditt i sommer, eller på sensommeren. Du blir kanskje ikke forelsket med det samme, men følelsene kommer snikende etterhvert, og de er gjensidige. Tror denne mannen bor litt landlig, er ikke noen bygutt akkurat. Får også opp dyr, kan være han enten jobber med dyr, eller eier noen selv. Han er romantisk og stabil, men kanskje en smule sjenert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest He1984

Hei!

 

Jeg kan prøve å se på fremtiden din :)

 

Ser en mørkhåret mann, bred over skuldrene, litt kraftig. Jobber med hendene, jordnær og fornuftig. Jeg tror du møter denne mannen gjennom andre du kjenner, eller kanskje felles beskjente. Ihvertfall, denne mannen dukker nok opp i livet ditt i sommer, eller på sensommeren. Du blir kanskje ikke forelsket med det samme, men følelsene kommer snikende etterhvert, og de er gjensidige. Tror denne mannen bor litt landlig, er ikke noen bygutt akkurat. Får også opp dyr, kan være han enten jobber med dyr, eller eier noen selv. Han er romantisk og stabil, men kanskje en smule sjenert.

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest He1984

Hei!

 

Jeg kan prøve å se på fremtiden din :)

 

Ser en mørkhåret mann, bred over skuldrene, litt kraftig. Jobber med hendene, jordnær og fornuftig. Jeg tror du møter denne mannen gjennom andre du kjenner, eller kanskje felles beskjente. Ihvertfall, denne mannen dukker nok opp i livet ditt i sommer, eller på sensommeren. Du blir kanskje ikke forelsket med det samme, men følelsene kommer snikende etterhvert, og de er gjensidige. Tror denne mannen bor litt landlig, er ikke noen bygutt akkurat. Får også opp dyr, kan være han enten jobber med dyr, eller eier noen selv. Han er romantisk og stabil, men kanskje en smule sjenert.

Hei igjen.

 

Er han en jeg har møtt som jeg har glemt, eller er han en jeg burde virkelig visst hvem er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest He1984

Hei!

 

Jeg kan prøve å se på fremtiden din :)

 

Ser en mørkhåret mann, bred over skuldrene, litt kraftig. Jobber med hendene, jordnær og fornuftig. Jeg tror du møter denne mannen gjennom andre du kjenner, eller kanskje felles beskjente. Ihvertfall, denne mannen dukker nok opp i livet ditt i sommer, eller på sensommeren. Du blir kanskje ikke forelsket med det samme, men følelsene kommer snikende etterhvert, og de er gjensidige. Tror denne mannen bor litt landlig, er ikke noen bygutt akkurat. Får også opp dyr, kan være han enten jobber med dyr, eller eier noen selv. Han er romantisk og stabil, men kanskje en smule sjenert.

Utseendet og at han jobber med hendene og er jordnær og fornuftig stemmer helt perfekt for første kjæresten min. Så er det det med dyr, kan jeg ha møtt han da jeg har gått tur med hund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest He1984

Noen steder hvor det er mest mannfolk man møter på når man går tur med hund i Oslo/Akershus? Dette må jo være veien å gå for å finne ut hvem han er? Min utkårede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...