Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Vi har ikke veldig god råd, er det veldig urimelig av oss å mene at han kan bruke penger han får til jul av besteforeldre og at han får penger av oss for å bruke til oppkjøringa? Han har allerede dumpet en gang, men da hadde vi kjøpt en pakke som inkluderte mye av det beløpet som vi nå må betale på nytt. Det vil komme seg på ca 3500 kr tror jeg. Han har brukt delvis konfirmasjonspenger og fått forskudd på 18-års gave fra oss for å kjøpe den pakken. Får antageligvis 1000 kr fra besteforeldre til jul og de kommer kanskje til å hjelpe til med litt ekstra. Det betyr fremdeles at vi må ut med minst 2000 kroner til ny oppkjøring. Vi har 2 barn til og har ikke mulighet til å svi av 2000 kr på hver av disse også. Han har noen kroner igjen etter 18-års dagen sin, og jeg frykter han har tenkt å kjøpe spill for disse pengene. Kjenner jeg er nokså oppgitt og irritert. Første betalte så og si hele oppkjøringa si selv. Han her har allerede fått mye mer enn det første fikk. Han er bortskjemt, rett og slett! Hvordan hadde du løst dette. Synes faktisk at han har godt av å se at ting koster, og at ikke vi bare kan kaste penger etter han. Til hans forsvar har han nokså aktivt forsøkt å lete etter jobb, uten hell. Anonymous poster hash: 3c94f...0d7
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 Vi har ikke veldig god råd, er det veldig urimelig av oss å mene at han kan bruke penger han får til jul av besteforeldre og at han får penger av oss for å bruke til oppkjøringa? Han har allerede dumpet en gang, men da hadde vi kjøpt en pakke som inkluderte mye av det beløpet som vi nå må betale på nytt. Det vil komme seg på ca 3500 kr tror jeg. Han har brukt delvis konfirmasjonspenger og fått forskudd på 18-års gave fra oss for å kjøpe den pakken. Får antageligvis 1000 kr fra besteforeldre til jul og de kommer kanskje til å hjelpe til med litt ekstra. Det betyr fremdeles at vi må ut med minst 2000 kroner til ny oppkjøring. Vi har 2 barn til og har ikke mulighet til å svi av 2000 kr på hver av disse også. Han har noen kroner igjen etter 18-års dagen sin, og jeg frykter han har tenkt å kjøpe spill for disse pengene. Kjenner jeg er nokså oppgitt og irritert. Første betalte så og si hele oppkjøringa si selv. Han her har allerede fått mye mer enn det første fikk. Han er bortskjemt, rett og slett! Hvordan hadde du løst dette. Synes faktisk at han har godt av å se at ting koster, og at ikke vi bare kan kaste penger etter han. Til hans forsvar har han nokså aktivt forsøkt å lete etter jobb, uten hell. Anonymous poster hash: 3c94f...0d7 Hadde vært med å bidra på kjøretimer og én teoriprøve og én oppkjøring. Stryker de må de betale resten selv. Anonymous poster hash: 1a7c7...061
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. november 2015 #3 Skrevet 26. november 2015 Jeg har betalt første runde av oppkjøring/teori, stryker de må de betale selv.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #4 Skrevet 26. november 2015 Da blir vi rett og slett med på et spleiselag på neste oppkjøring. Han får vanlig julegave fra oss og besteforeldre i kontanter, samt han får det han får fra besteforeldre som bidrag og resten bidrar vi med. Skulle han stryke en gang til, må han dekke alt selv. Takk for svar Anonymous poster hash: 3c94f...0d7
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #5 Skrevet 26. november 2015 Jeg har også vært med på å betalt for obligatoriske kjøretimer, teori og en oppkjøring og det syns jeg var helt greit. Men hadde ikke betalt runde nummer to. Anonymous poster hash: ae713...b72
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #6 Skrevet 26. november 2015 Helt rimelig at han bruker julegavepengene. Anonymous poster hash: e8aff...9ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå