Gå til innhold

Hvorfor anbefaler alle hs jeg snakker med skrikekur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig ingen av dem som kan komme opp med andre metoder for å bedre søvnen? Skrikekur er 110% uaktuelt. Hvorfor råder de til det når mye forskning tilsier at det er en dårlig løsning for babyene?

Anonymous poster hash: ff71e...707

Skrevet

Sier de skrikekur? Eller sier de at det ikke er farlig om de skriker litt.

Jeg fikk beskjed om å lære meg å lytte til gråten. Er det bare sutring, trass eller er de redde.

Jeg er ikke tilhenger av skrikekur men alle mine har hatt ett obligatorisk minutt med surv og rop før de sovner. Hvis jeg trøstet da varte leggingen lengre.

Å lytte til magefølelsen er vel bedre å anbefale. Foreldrene kjenner sine egne barn best.

Anonymous poster hash: 79f9f...d20

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å lære meg å lytte til gråten. Er det bare sutring, trass eller er de redde.

Jeg er ikke tilhenger av skrikekur men alle mine har hatt ett obligatorisk minutt med surv og rop før de sovner. Hvis jeg trøstet da varte leggingen lengre.

Å lytte til magefølelsen er vel bedre å anbefale. Foreldrene kjenner sine egne barn best.

De sier ikke skrikekur, men at jeg skal legge og gå inn hvert 5., 10., 15. min. De kan kalle det hva de vil, men å legge et barn for så å gå fra det selv om det skriker er skrikekur etter min mening.

Skrevet

De sier ikke skrikekur, men at jeg skal legge og gå inn hvert 5., 10., 15. min. De kan kalle det hva de vil, men å legge et barn for så å gå fra det selv om det skriker er skrikekur etter min mening.

Å legge føring på hvor lang tid det skal gå er idiotisk.

Og de sier vel ett minutt fravær per år barnet er.

Uansett jeg tror ikke det er usunt å lytte til gråten. Jeg hører forskjell på hva som krever støtte og hva som bare er protester fordi de egentlig kunne tenke seg å være mer oppe. Mine barn sovner på tre minutter etter litt protester.

Og uansett hva HS sier så må jo du selv vurdere barnet og hvordan de har de. De mener jo ikke du skal gå fra et hysterisk barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...