Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Høres det fishy ut? Colombia, av alle steder liksom. Ingen har noen forbindelser til det landet, og de kjenner visst ingen der. Bør jeg være skeptisk og tenke at det snør? Anonymous poster hash: 1dac4...1c6
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 Han er din eks, hva så om han drar til Columbia? Anonymous poster hash: adbb8...449
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #3 Skrevet 26. november 2015 Han er din eks, hva så om han drar til Columbia? Anonymous poster hash: adbb8...449 Kanskje fordi vi har barn sammen? Anonymous poster hash: 1dac4...1c6
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #4 Skrevet 26. november 2015 Tror colombia regnes som et eksotisk reisemål. Jeg har lyst til å dra til thailand engang selv om jeg ikke har tilknyttning dit. Det er uansett eksen din så hvor han drar på ferie har du ikke noe med. Med mindre dere har barn i lag og han enten aldri tar ferie med de eller tar de på ferie du er redd de ikke kommer tilbake fra. Anonymous poster hash: df791...822
TPK Skrevet 26. november 2015 #5 Skrevet 26. november 2015 Skal barnet være med? Eller må du nok bare prøve å ikke bry deg. Du har ikke noe med hvor han drar på ferie.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #7 Skrevet 26. november 2015 Hadde blitt veldig skeptisk ja... Anonymous poster hash: c1c9d...702
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #8 Skrevet 26. november 2015 Du veit vel sjøl om du omgås søppel. Er kanskje fordi hun forstod hvordan han er at han er en eks.... Anonymous poster hash: f3464...c06
sug lut Skrevet 26. november 2015 #9 Skrevet 26. november 2015 Du veit vel sjøl om du omgås søppel. Er kanskje fordi hun forstod hvordan han er at han er en eks.... Anonymous poster hash: f3464...c06 Det kan jo hende. For om eksens feriemål vurderes utfra smuglerisiko er det nok en fordel at det forholdet er over.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #10 Skrevet 26. november 2015 Du veit vel sjøl om du omgås søppel. Er kanskje fordi hun forstod hvordan han er at han er en eks.... Anonymous poster hash: f3464...c06 Det kan jo hende. For om eksens feriemål vurderes utfra smuglerisiko er det nok en fordel at det forholdet er over. Det er vi enige om - og det virker det jo som om hun er selv også. Hi - jeg ville vært oppmerksom rundt dette, men ikke gjort noe mer. Har du grunn til sterkere mistanker så husk at du kan tipse politiet anonymt her: https://www.politi.no/tjenester/tips_politiet/ Anonymous poster hash: f3464...c06
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #11 Skrevet 26. november 2015 Jeg vil gjerne reise til Colombia, og har ingen forbindelser dit. Er da flere som reiser på ferie dit. Anonymous poster hash: f5af3...1c2
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #12 Skrevet 26. november 2015 Han er din eks, hva så om han drar til Columbia? Anonymous poster hash: adbb8...449 Kanskje fordi vi har barn sammen? Anonymous poster hash: 1dac4...1c6 Han er en voksen mann som har ansvar for sitt eget liv, om han reiser til andre -selv tvilsomme- land og det er uten barna så har du svært lite med det. Om dere var i et forhold så stiller ting seg annerledes men du bestemmer ikke over hans liv, kun hvordan dere skal oppdra barna sammen. Anonymous poster hash: adbb8...449
Iiiiik Skrevet 26. november 2015 #13 Skrevet 26. november 2015 Jeg kjenner ikke så mange som drar til Colombia for å dope seg. Eller for å smugle dop hjem. Regner med at det er det du er bekymret for. Tror du virkelig man reiser en hel guttegjeng for å utøve kriminalitet? Det er vel lurere å være noen få når man skal gjøre sånt? Hvis du er bekymret for at barnas far ruser seg, må du følge med rundt samvær og på hva barna forteller. Utover det må du nesten la ham gjøre som han vil.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #14 Skrevet 26. november 2015 Jeg har Vært I Colombia uten å kjenne noen der...gikk fint det altså. Får kjøpt alt man begjærer hvor som helst;) Neida, eller joda. .men så lenge barnet ikke er med så hadde ikke jeg orket bry meg. Anonymous poster hash: 1e702...b92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå