Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Sliter ikke med hard avføring eller forstoppelse, men jeg møter elskeren min annenhver uke, og da liker jeg å være helt tømt. Er det dumt av meg å ta Klyx fast annenhver uke pga dette?? Anonymous poster hash: 1f36c...acf
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 bruker du 240ml? Jeg prøvde med en microlax, men det var fiasko. Ble ikke ren. Anonymous poster hash: 605bf...94b
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #3 Skrevet 26. november 2015 bruker du 240ml? Jeg prøvde med en microlax, men det var fiasko. Ble ikke ren. Anonymous poster hash: 605bf...94b Microlax er det jeg bruker. Kom ikke på navnet. :-) Det fungerer helt perfekt for meg. Får skikkelig tømt meg... Tror du det er skadelig på noen måte? At jeg venner tarmen til hjelp? HI Anonymous poster hash: 1f36c...acf
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #4 Skrevet 26. november 2015 Hadde heller kjøpt 50 ml sprøyte og 20 cm kvinnekateter og skylt med lunka vann. Det tar litt lengre tid da du sikkert må skylle to ganger. Regelmessig bruk av klyster er ikke anbefalt. Anonymous poster hash: 491d5...0b9
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #5 Skrevet 26. november 2015 bruker du 240ml? Jeg prøvde med en microlax, men det var fiasko. Ble ikke ren. Anonymous poster hash: 605bf...94b Microlax er det jeg bruker. Kom ikke på navnet. :-) Det fungerer helt perfekt for meg. Får skikkelig tømt meg... Tror du det er skadelig på noen måte? At jeg venner tarmen til hjelp? HI Anonymous poster hash: 1f36c...acf Ikke sikker, men hver 14 dag er vel ikke så ofte. Hva står det i pakningsvedlegget da? Anonymous poster hash: 605bf...94b
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #6 Skrevet 26. november 2015 Hadde heller kjøpt 50 ml sprøyte og 20 cm kvinnekateter og skylt med lunka vann. Det tar litt lengre tid da du sikkert må skylle to ganger. Regelmessig bruk av klyster er ikke anbefalt. Anonymous poster hash: 491d5...0b9 Ikke anbefalt med vann heller, da bør du kjøpe saltvann, fysiologisk. Anonymous poster hash: 6609f...62a
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #7 Skrevet 26. november 2015 Har dere analsex da? Ellers ser jeg virkelig ikke vitsen... Er det for å slippe å bæsje mens du er med ham? Anonymous poster hash: 0fb52...9b4
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #8 Skrevet 26. november 2015 Hadde heller kjøpt 50 ml sprøyte og 20 cm kvinnekateter og skylt med lunka vann. Det tar litt lengre tid da du sikkert må skylle to ganger. Regelmessig bruk av klyster er ikke anbefalt. Anonymous poster hash: 491d5...0b9 Ikke anbefalt med vann heller, da bør du kjøpe saltvann, fysiologisk. Anonymous poster hash: 6609f...62a Jeg jobber på sykehus og vi anbefaler vann til hjemmebruk. Saltvann brukes selvsagt på sykehuset. Det er ikke sterilt der det skal. Og med mindre vannkvaliteten er dårlig så kan du bruke springvann. Anonymous poster hash: 491d5...0b9
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #9 Skrevet 26. november 2015 Hadde heller kjøpt 50 ml sprøyte og 20 cm kvinnekateter og skylt med lunka vann. Det tar litt lengre tid da du sikkert må skylle to ganger. Regelmessig bruk av klyster er ikke anbefalt. Anonymous poster hash: 491d5...0b9 Ikke anbefalt med vann heller, da bør du kjøpe saltvann, fysiologisk. Anonymous poster hash: 6609f...62a Jeg jobber på sykehus og vi anbefaler vann til hjemmebruk. Saltvann brukes selvsagt på sykehuset. Det er ikke sterilt der det skal. Og med mindre vannkvaliteten er dårlig så kan du bruke springvann. Anonymous poster hash: 491d5...0b9 Hvis du skal oppi der jevnlig er det ikke for steriliteten men osmosen jeg tenker saltvann er best. Det er ikke noe dyrt på apoteket... Billigere enn microlax vil jeg tro...? Anonymous poster hash: 6609f...62a
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #10 Skrevet 26. november 2015 Hadde heller kjøpt 50 ml sprøyte og 20 cm kvinnekateter og skylt med lunka vann. Det tar litt lengre tid da du sikkert må skylle to ganger. Regelmessig bruk av klyster er ikke anbefalt. Anonymous poster hash: 491d5...0b9 Ikke anbefalt med vann heller, da bør du kjøpe saltvann, fysiologisk. Anonymous poster hash: 6609f...62a Jeg jobber på sykehus og vi anbefaler vann til hjemmebruk. Saltvann brukes selvsagt på sykehuset. Det er ikke sterilt der det skal. Og med mindre vannkvaliteten er dårlig så kan du bruke springvann. Anonymous poster hash: 491d5...0b9 Hvis du skal oppi der jevnlig er det ikke for steriliteten men osmosen jeg tenker saltvann er best. Det er ikke noe dyrt på apoteket... Billigere enn microlax vil jeg tro...? Anonymous poster hash: 6609f...62a Godt mulig. Vi forholder oss til hva legen har sagt. Rektal skylling skjer jo ikke så ofte hjemme da. Skal man skylle jevnlig må vel andre virkemidler vurderes, som avføringsmiddel. Skylling gjøres jo ofte i forbindelse med hard avføring. Anonymous poster hash: 491d5...0b9
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #11 Skrevet 26. november 2015 Tenker du skal være mer bekymret for lukkemuskelen din om dere knuller i tarmen hver 14 dag. Anonymous poster hash: 3302c...8e1
Anonym bruker Skrevet 26. november 2015 #12 Skrevet 26. november 2015 Tenker du skal være mer bekymret for lukkemuskelen din om dere knuller i tarmen hver 14 dag. Anonymous poster hash: 3302c...8e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå